Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 22:30 
 
Hardtraxxer

Mythica @ Real Hardstyle Radio26th of februari you can listen live to Mythica Records on Real Hardstyle Radio.

Line Up: Trilok & Chiren, The Arrivalz, Solutio & The I's , Degos & Re Done, Dj Norman, Speakerfreakz.
Time: From 20:00 till 00:00

Watch the trailer at : http://www.youtube.com/watch?v=oYm1o-CGHIo

Listen @ www.realhardstyleradio.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 22:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
frankhardenberg schreef:
wist je dat...
ik vannacht had gedroomd dat de bibliotheek werd gesloopt en dat er toevallig nog een bende Hardstyle vinyls lagen die ik mocht hebbe, en dat ik toen wakker werd in mn droom en dacht het is ook te mooi om waar te zijn en dat ik toen echt wakker werd en wel kon janken! :cry:

thanx 4 sharing :bomb:
iemand anders die nog wat in de groep wil gooien?


Ik ben nog op zoek naar 2 mooie vrouwen voor een kwartetje.. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik ben nog op zoek naar 2 mooie vrouwen voor een kwartetje.. :corn:


Ik dacht dat jij homofiel was :P
Of ga jij alleen met die 4e persoon (een man waarschijnlijk) spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Mol schreef:
Ik ben nog op zoek naar 2 mooie vrouwen voor een kwartetje.. :corn:


Ik dacht dat jij homofiel was :P
Of ga jij alleen met die 4e persoon (een man waarschijnlijk) spelen?

Hij heeft der 1 in zijn hoofd, die zien wij niet, maar die is er wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Foutje van de zaak zal ik het maar noemen oxbow! 1 dame is er al voor aanwezig, heb er nog maar 2 nodig :D
@maarten: close, ben wel beetje schizo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar kocht je die eerste?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 23:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thailand :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom niet die Spaanse uit Woensel, die is gruwelijk nat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Waarom niet die Spaanse uit Woensel, die is gruwelijk nat :P

Woensel west :') Bekent om 3 dingen: kees kanker kachel, hoeren en kempi :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Oxbow schreef:
Waarom niet die Spaanse uit Woensel, die is gruwelijk nat :P

Woensel west :') Bekent om 3 dingen: kees ****** kachel, hoeren en kempi :')


Je vergeet die geweldige Huubke, de vriend van Kees! :D
Wat een geweldige aflevering is dat toch, zo maar weer eens kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 00:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist je dat er op BNN net een reportage was in "Je zal het maar hebben" over een gehandicapte jongen in een rolstoel met als grootste passie het bezoeken van feesten (ze waren aanwezig op Qlimax). Was erg indrukwekkend om te zien! Hopelijk komt het gauw op uitzendinggemist. Zwaar respect voor deze mensen, ik zie wel vaker mensen in een rolstoel of iets dergelijks op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 00:27 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Wist je dat er op BNN net een reportage was in "Je zal het maar hebben" over een gehandicapte jongen in een rolstoel met als grootste passie het bezoeken van feesten (ze waren aanwezig op Qlimax). Was erg indrukwekkend om te zien! Hopelijk komt het gauw op uitzendinggemist. Zwaar respect voor deze mensen, ik zie wel vaker mensen in een rolstoel of iets dergelijks op een feest.


Ja ik heb het toevallig gezien, hij ging samen met valerio naar Qlimax idd, wel vet om te zien. Produceerde zelf ook muziek. Muziek en feestjes is gewoon zijn leven. Wel indrukwekkend om te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wist je dat er op BNN net een reportage was in "Je zal het maar hebben" over een gehandicapte jongen in een rolstoel met als grootste passie het bezoeken van feesten (ze waren aanwezig op Qlimax). Was erg indrukwekkend om te zien! Hopelijk komt het gauw op uitzendinggemist. Zwaar respect voor deze mensen, ik zie wel vaker mensen in een rolstoel of iets dergelijks op een feest.

Was dat afgelopen Qlimax?

Sowieso even terug kijken dan morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 01:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja afgelopen Qlimax :) Heb het ook gezien

Wist je dat

http://www.youtube.com/watch?v=VJ6cAXLuzvI

Hardbass opbouw dag 1 online staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S.P.T. schreef:
Ja afgelopen Qlimax :) Heb het ook gezien


VET!
S.P.T. schreef:
Wist je dat

http://www.youtube.com/watch?v=VJ6cAXLuzvI

Hardbass opbouw dag 1 online staat

Mag... niet.. kijken... moet.. het... spannend.. laten.. kut ik ga kijken!!

-edit- Zei ze nou echt Bee twee s op 1:25 :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 01:20 
 
Hardtraxx Veteran

DJZatoxtwitter:

Citaat:
Gio.


wat bedoelt ie ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 01:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gio is z'n afgekorte voornaam (Gerardo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 01:47 
 
Hardtraxx Veteran

.. ik net and the winner is in 320 heb aangeschaft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
.. ik net and the winner is in 320 heb aangeschaft :D


.. dat ik me dan afvraag waar je die vandaan hebt? (Ik heb 'm in 192 kbps aangeschaft op hardstyle.com)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 10:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wist je dat er op BNN net een reportage was in "Je zal het maar hebben" over een gehandicapte jongen in een rolstoel met als grootste passie het bezoeken van feesten (ze waren aanwezig op Qlimax). Was erg indrukwekkend om te zien! Hopelijk komt het gauw op uitzendinggemist. Zwaar respect voor deze mensen, ik zie wel vaker mensen in een rolstoel of iets dergelijks op een feest.


Mijn moeder zei tegen mij, dat ik naar NED 3 moest kijken, want Qlimax was op tv! Hoe weet mijn moeder van het bestaan van Qlimax af? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
dawasiknie schreef:
Wist je dat er op BNN net een reportage was in "Je zal het maar hebben" over een gehandicapte jongen in een rolstoel met als grootste passie het bezoeken van feesten (ze waren aanwezig op Qlimax). Was erg indrukwekkend om te zien! Hopelijk komt het gauw op uitzendinggemist. Zwaar respect voor deze mensen, ik zie wel vaker mensen in een rolstoel of iets dergelijks op een feest.


Mijn moeder zei tegen mij, dat ik naar NED 3 moest kijken, want Qlimax was op tv! Hoe weet mijn moeder van het bestaan van Qlimax af? :D

Qlimax word niet expliciet genoemd in de reportage, maar ze zal wel de muziek herkend hebben. Ze zijn met de camera's bij A-Lusion & Davide Sonar geweest aan de muziek te horen. Het zit allemaal wel leuk in elkaar, en inderdaad heel erg respect dat zo iemand zoiets doet. Ik heb wel eens echt groepen zien zitten die ook in een rolstoel zaten maar toch bij zoiets waren, mooi om te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Atraxisz schreef:
dawasiknie schreef:
Wist je dat er op BNN net een reportage was in "Je zal het maar hebben" over een gehandicapte jongen in een rolstoel met als grootste passie het bezoeken van feesten (ze waren aanwezig op Qlimax). Was erg indrukwekkend om te zien! Hopelijk komt het gauw op uitzendinggemist. Zwaar respect voor deze mensen, ik zie wel vaker mensen in een rolstoel of iets dergelijks op een feest.


Mijn moeder zei tegen mij, dat ik naar NED 3 moest kijken, want Qlimax was op tv! Hoe weet mijn moeder van het bestaan van Qlimax af? :D

Qlimax word niet expliciet genoemd in de reportage, maar ze zal wel de muziek herkend hebben. Ze zijn met de camera's bij A-Lusion & Davide Sonar geweest aan de muziek te horen. Het zit allemaal wel leuk in elkaar, en inderdaad heel erg respect dat zo iemand zoiets doet. Ik heb wel eens echt groepen zien zitten die ook in een rolstoel zaten maar toch bij zoiets waren, mooi om te zien!


Daarom vroeg ik me het ook af! Ja All of Me van Davide Sonar heb ik gehoord. Echt respect voor die kerel! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 11:25 
 
Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
Atraxisz schreef:
dawasiknie schreef:
Wist je dat er op BNN net een reportage was in "Je zal het maar hebben" over een gehandicapte jongen in een rolstoel met als grootste passie het bezoeken van feesten (ze waren aanwezig op Qlimax). Was erg indrukwekkend om te zien! Hopelijk komt het gauw op uitzendinggemist. Zwaar respect voor deze mensen, ik zie wel vaker mensen in een rolstoel of iets dergelijks op een feest.


Mijn moeder zei tegen mij, dat ik naar NED 3 moest kijken, want Qlimax was op tv! Hoe weet mijn moeder van het bestaan van Qlimax af? :D


Haha mijn ma zei d'r ook al iets over ... als was het wel over de muziek inderdaad, waarschijnlijk mochten ze geen reclame maken voor de naam van het feest. Wel vet om te zien ... positief nieuws over hardstyle feesten ;). Verders respect voor diegene die gewoon doen wat ze leuk vinden ondanks hun beperking!


Het toch duidelijk gehoord dat die naar het feestje qlimax ging ;) heb namelijk hele aflevering gezien en daarvoor zat een stuk dat die bezig was met FL. Daar had valerio een vraag over; waarom maak je dan hardstyle? nou gewoon goed hard, niet zeiken maar beuken! Dus de naam is toch genoemd.

En uitzendiggemist denk ik niet, omdat laatste aflevering van die serie van uit juni is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 11:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het gaat er om dat de naam niet expliciet genoemd mag worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2010 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister ook gezien, op Qlimax heb ik ook een paar mensen gezien in een rolstoel grote kans dat deze meneer er ook bij zat, respect :thumbsup:

Edit: Qlimax word wel genoemd! :woot:
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen