Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
H
Hardtraxxer
604 posts member since 2008
last seen Jul 2010
Mythica @ Real Hardstyle Radio26th of februari you can listen live to Mythica Records on Real Hardstyle Radio.

Line Up: Trilok & Chiren, The Arrivalz, Solutio & The I's , Degos & Re Done, Dj Norman, Speakerfreakz.
Time: From 20:00 till 00:00

Watch the trailer at : View on YouTube

Listen @ www.realhardstyleradio.nl
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
_dp_ wrote:
frankhardenberg wrote:wist je dat...
ik vannacht had gedroomd dat de bibliotheek werd gesloopt en dat er toevallig nog een bende Hardstyle vinyls lagen die ik mocht hebbe, en dat ik toen wakker werd in mn droom en dacht het is ook te mooi om waar te zijn en dat ik toen echt wakker werd en wel kon janken! :cry:
thanx 4 sharing :bomb:
iemand anders die nog wat in de groep wil gooien?
Ik ben nog op zoek naar 2 mooie vrouwen voor een kwartetje.. :corn:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Mol wrote:Ik ben nog op zoek naar 2 mooie vrouwen voor een kwartetje.. :corn:
Ik dacht dat jij homofiel was :P
Of ga jij alleen met die 4e persoon (een man waarschijnlijk) spelen?
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 17 days ago
Oxbow wrote:
Mol wrote:Ik ben nog op zoek naar 2 mooie vrouwen voor een kwartetje.. :corn:
Ik dacht dat jij homofiel was :P
Of ga jij alleen met die 4e persoon (een man waarschijnlijk) spelen?
Hij heeft der 1 in zijn hoofd, die zien wij niet, maar die is er wel :P
Donateur
last seen Nov 2014
Foutje van de zaak zal ik het maar noemen oxbow! 1 dame is er al voor aanwezig, heb er nog maar 2 nodig :D
@maarten: close, ben wel beetje schizo ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Waar kocht je die eerste?
Donateur
last seen Nov 2014
Thailand :x
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Waarom niet die Spaanse uit Woensel, die is gruwelijk nat :P
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Oxbow wrote:Waarom niet die Spaanse uit Woensel, die is gruwelijk nat :P
Woensel west :') Bekent om 3 dingen: kees kanker kachel, hoeren en kempi :')
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
_dp_ wrote:
Oxbow wrote:Waarom niet die Spaanse uit Woensel, die is gruwelijk nat :P
Woensel west :') Bekent om 3 dingen: kees ****** kachel, hoeren en kempi :')
Je vergeet die geweldige Huubke, de vriend van Kees! :D
Wat een geweldige aflevering is dat toch, zo maar weer eens kijken!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wist je dat er op BNN net een reportage was in "Je zal het maar hebben" over een gehandicapte jongen in een rolstoel met als grootste passie het bezoeken van feesten (ze waren aanwezig op Qlimax). Was erg indrukwekkend om te zien! Hopelijk komt het gauw op uitzendinggemist. Zwaar respect voor deze mensen, ik zie wel vaker mensen in een rolstoel of iets dergelijks op een feest.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
dawasiknie wrote:Wist je dat er op BNN net een reportage was in "Je zal het maar hebben" over een gehandicapte jongen in een rolstoel met als grootste passie het bezoeken van feesten (ze waren aanwezig op Qlimax). Was erg indrukwekkend om te zien! Hopelijk komt het gauw op uitzendinggemist. Zwaar respect voor deze mensen, ik zie wel vaker mensen in een rolstoel of iets dergelijks op een feest.
Ja ik heb het toevallig gezien, hij ging samen met valerio naar Qlimax idd, wel vet om te zien. Produceerde zelf ook muziek. Muziek en feestjes is gewoon zijn leven. Wel indrukwekkend om te zien!
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
dawasiknie wrote:Wist je dat er op BNN net een reportage was in "Je zal het maar hebben" over een gehandicapte jongen in een rolstoel met als grootste passie het bezoeken van feesten (ze waren aanwezig op Qlimax). Was erg indrukwekkend om te zien! Hopelijk komt het gauw op uitzendinggemist. Zwaar respect voor deze mensen, ik zie wel vaker mensen in een rolstoel of iets dergelijks op een feest.
Was dat afgelopen Qlimax?

Sowieso even terug kijken dan morgen!
Hardtraxxer
158 posts member since 2009
last seen Aug 2012
Ja afgelopen Qlimax :) Heb het ook gezien

Wist je dat

View on YouTube

Hardbass opbouw dag 1 online staat
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
S.P.T. wrote:Ja afgelopen Qlimax :) Heb het ook gezien
VET!
S.P.T. wrote: Wist je dat

View on YouTube

Hardbass opbouw dag 1 online staat
Mag... niet.. kijken... moet.. het... spannend.. laten.. kut ik ga kijken!!

-edit- Zei ze nou echt Bee twee s op 1:25 :surrender:
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
DJZatoxtwitter:
Gio.
wat bedoelt ie ?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Gio is z'n afgekorte voornaam (Gerardo).
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
.. ik net and the winner is in 320 heb aangeschaft :D
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
dj-rico01 wrote:.. ik net and the winner is in 320 heb aangeschaft :D
.. dat ik me dan afvraag waar je die vandaan hebt? (Ik heb 'm in 192 kbps aangeschaft op hardstyle.com)
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Mijn moeder zei tegen mij, dat ik naar NED 3 moest kijken, want Qlimax was op tv! Hoe weet mijn moeder van het bestaan van Qlimax af? :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Atraxisz wrote:
Mijn moeder zei tegen mij, dat ik naar NED 3 moest kijken, want Qlimax was op tv! Hoe weet mijn moeder van het bestaan van Qlimax af? :D
Qlimax word niet expliciet genoemd in de reportage, maar ze zal wel de muziek herkend hebben. Ze zijn met de camera's bij A-Lusion & Davide Sonar geweest aan de muziek te horen. Het zit allemaal wel leuk in elkaar, en inderdaad heel erg respect dat zo iemand zoiets doet. Ik heb wel eens echt groepen zien zitten die ook in een rolstoel zaten maar toch bij zoiets waren, mooi om te zien!
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Khadber wrote:
Atraxisz wrote:
Qlimax word niet expliciet genoemd in de reportage, maar ze zal wel de muziek herkend hebben. Ze zijn met de camera's bij A-Lusion & Davide Sonar geweest aan de muziek te horen. Het zit allemaal wel leuk in elkaar, en inderdaad heel erg respect dat zo iemand zoiets doet. Ik heb wel eens echt groepen zien zitten die ook in een rolstoel zaten maar toch bij zoiets waren, mooi om te zien!
Daarom vroeg ik me het ook af! Ja All of Me van Davide Sonar heb ik gehoord. Echt respect voor die kerel! :thumbup:
B
Hardtraxxer
197 posts member since 2009
last seen Jun 2017
Qre8ive wrote:
Atraxisz wrote:
Haha mijn ma zei d'r ook al iets over ... als was het wel over de muziek inderdaad, waarschijnlijk mochten ze geen reclame maken voor de naam van het feest. Wel vet om te zien ... positief nieuws over hardstyle feesten ;). Verders respect voor diegene die gewoon doen wat ze leuk vinden ondanks hun beperking!
Het toch duidelijk gehoord dat die naar het feestje qlimax ging ;) heb namelijk hele aflevering gezien en daarvoor zat een stuk dat die bezig was met FL. Daar had valerio een vraag over; waarom maak je dan hardstyle? nou gewoon goed hard, niet zeiken maar beuken! Dus de naam is toch genoemd.

En uitzendiggemist denk ik niet, omdat laatste aflevering van die serie van uit juni is...
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Het gaat er om dat de naam niet expliciet genoemd mag worden.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Gister ook gezien, op Qlimax heb ik ook een paar mensen gezien in een rolstoel grote kans dat deze meneer er ook bij zat, respect :thumbsup:

Edit: Qlimax word wel genoemd! :woot: