Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1545, 1546, 1547, 1548, 1549, 1550, 1551 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 19:09 

:lol:

ot: wat heeft Scantraxx bezeten dat ze zo kansloos doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 19:18 

Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
:lol:

ot: wat heeft Scantraxx bezeten dat ze zo kansloos doen?

Wat is daar kansloos aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 19:27 

scantraxx is de enige die t probeert te verbieden dat de tracks van hun label online komen... zie andere labels. ik hoor zie niet klagen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 19:31 

Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
scantraxx is de enige die t probeert te verbieden dat de tracks van hun label online komen... zie andere labels. ik hoor zie niet klagen...

Aantal poasts erboven wordt er ook al aangegeven dat andere labels dit ook doen, maar zelfs buiten dat geef ik ze groot gelijk. Maar omdat andere het niet doen zijn hun kansloos? Ook een kromme reden om het dan kansloos te vinden. Het is niet voor niets verboden om het te doen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 21:28 

Hardtraxxer

Als het om "Full" tracks gaat... dan begrijp ik het (vaak zetten vele van die upload sites full rips op hun kanalen - dat is helemaal niet "promo" doen.. maar gewoon de held proberen uit te hangen).
Als het om een preview gaat dat ook al op youtube staat op de label zijn kanaal, dan denk ik dat er weinig probleem is.

Sowieso is een track uit een set zoals HWS rippen en uploaden als "promotie" helemaal niet de juiste manier van werken - dus, logisch dat er strikes komen. Labels hebben geen tijd om even alle kanalen een vriendelijke mail te sturen om een upload weg te doen... snelle manier is gewoon een copyright claim in te dienen, waar zij uiteraard alle rechten voor hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 21:46 

Hardtraxxer

New Dirty Workz studio in the making:

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 787&type=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 22:59 

Hardtraxx Addict

De eerste foto is net een of andere oude bunker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 23:03 

Hardtraxx Addict

StephanKetz schreef:
New Dirty Workz studio in the making:

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 787&type=1

Jan Morel is echt een held _O_ de projecten die hij aanpakt,worden altijd zo straks gemaakt !
Studio van Endymion is ook zo nice !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 01:23 

Hardtraxx Elite

biscuit schreef:

Dit soort reacties had ik al verwacht. Het enige wat ik kan zeggen is: lees alle reacties wat beter :) Scantraxx is het enige label dat het tot nu toestond.

OT: Die DWX studios, voor wie worden die dan? DWX update producers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 02:25 

Hardtraxxer

emmerick schreef:
biscuit schreef:

Dit soort reacties had ik al verwacht. Het enige wat ik kan zeggen is: lees alle reacties wat beter :) Scantraxx is het enige label dat het tot nu toestond.

Komt zeker nooit genoeg in ehet laadje?
Snap de hele wereld nog niet je maakt nummer om jezelf toch te promoten zodat je geld verdient tijden het optreden? Zo zou ik het doen altans. Als ik een track heb gemaakt en ze rippen van iets zou mij echt geen kut boeie vind juist een eer.

Fusion is ook erg goed in copyright hoor kan geen eens een mixje uploaden op soundcloud omdat hoodoo voodoo als eerste track is >.<
Geld wolven en gewoon niks meer over hebben voor de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 09:05 

Hardtraxx Veteran

Toneshifterz
new tracks coming out soon, Time to be free, About the music, Leap of Faith, last night, verracocha, Power of emotion, and many many more ;) previews coming soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 10:40 

Hardtraxxer

@Max_enforcer
OMW to the studio finishing a new track with Waverider I really want to play it at Decibel and Mysteryland!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 10:41 

Hardtraxx Addict

Dragenser schreef:
emmerick schreef:
biscuit schreef:

Komt zeker nooit genoeg in ehet laadje?
Snap de hele wereld nog niet je maakt nummer om jezelf toch te promoten zodat je geld verdient tijden het optreden? Zo zou ik het doen altans. Als ik een track heb gemaakt en ze rippen van iets zou mij echt geen kut boeie vind juist een eer.

Fusion is ook erg goed in copyright hoor kan geen eens een mixje uploaden op soundcloud omdat hoodoo voodoo als eerste track is >.<
Geld wolven en gewoon niks meer over hebben voor de scene.

Rips zijn vaak slechte kwaliteit. doordat het overal al voor de release te horen is zijn mensen het beu voordat het daadwerkelijk uitgebracht is.

Hoezo geldwolven, volgens mij heeft niemand een schadeclaim gekregen voor het illegaal online zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 10:48 

Hardtraxxer

biscuit schreef:
OT: Die DWX studios, voor wie worden die dan? DWX update producers?

Wasted Penguinz natuurlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 10:49 

Hardtraxx Veteran

Casey schreef:
@Max_enforcer
OMW to the studio finishing a new track with Waverider I really want to play it at Decibel and Mysteryland!!

Komt vast iets heel origineels uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 11:07 

Bierkoning

Intervention schreef:
Toneshifterz
new tracks coming out soon, Time to be free, About the music, Leap of Faith, last night, verracocha, Power of emotion, and many many more ;) previews coming soon!

Carte Blanche dus? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 11:12 

StefanGestel schreef:
@fusionrecords @jowanvankorven @DonkeyRollers staat de release van Revolution is Here (Donkey Rollers Remix) nog op de planning?

DonkeyRollers schreef:
@StefanGestel Really don't know. It's gonna be released on Digital Age I guess.. Check with @Noisecontroller. Think they can tell you more!

Schiet nooit op met die Digital Age :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 12:53 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Intervention schreef:
Toneshifterz

Carte Blanche dus? :love:

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 13:09 

Hardtraxx Addict

Intervention schreef:
Toneshifterz

Is bijna weer een heel album.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 14:31 

Artiest

Zany ‏@DjZany

Finishing the final mixes for #PLANETZANY the date is set! Oktober 1st is the release of my new album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 14:33 

Hardtraxx Veteran

lexjuhh schreef:
Zany ‏@DjZany

Finishing the final mixes for #PLANETZANY the date is set! Oktober 1st is the release of my new album!

Hellyeah, dus 1 oktober Dikke Vette Bassplaat eindelijk te krijgen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 14:57 

iMark schreef:
lexjuhh schreef:
Zany ‏@DjZany

Hellyeah, dus 1 oktober Dikke Vette Bassplaat eindelijk te krijgen!!!

Well hello out there :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 15:00 

Donateur

Vet chill die heb ik namelijk echt nog nooit gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:51 

Hardtraxx Newbie

Wist je dat op 19 oktober, 1 dag voor q-dance presents headhunterz dirty dutch is in de ziggo dome?
of zijn er meerdere zalen ? word dus grotendeels het zelfde podium ,
want het lijkt mij niet dat ze binne 1 nacht heel het podium opbouwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:57 

usbstick schreef:
Wist je dat op 19 oktober, 1 dag voor q-dance presents headhunterz dirty dutch is in de ziggo dome?
of zijn er meerdere zalen ? word dus grotendeels het zelfde podium ,
want het lijkt mij niet dat ze binne 1 nacht heel het podium opbouwen?

Hard werken voor de podia bouwers dus.
Vorige  1 ... 1545, 1546, 1547, 1548, 1549, 1550, 1551 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen