Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1544, 1545, 1546, 1547, 1548, 1549, 1550 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 20:31 

patrickjeb schreef:
emmerick schreef:
ik vond het wel een chill kanaal.

Dat zeg je heel goed, 'Jij'. Niet voor ons allemaal. Er komt vanzelf weer een nieuwe.

Ik vond het ook wel een fijn kanaal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 20:42 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
roberttt schreef:
Scantraxx :yay:

Scantraxx was het enige label dat previews toestond. Als ze ook maar 1 track van fusion uploade kregen ze gelijk een strike, daarom hebben ze nooit van fusion geupload. Verdiep je eerst maar voordat je comment. :thumbup:

Ik geef de labels ook groot gelijk dat ze daartegen optreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 21:06 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Tja, er is al meerdere keren gezegd dat zulke 'weetjes' in het off-topic/wist-je-dat-off-topic-t1879.html kan, maar sommige mensen willen het niet horen, dus moet het nog maar een keer gezegd worden.

Want dit is niet gerelateerd aan Hardstyle? Dit kan hier namelijk prima staan.

TakkU schreef:
Kap toch is met het gezeik of iets wel of niet een wist je datje is.. wordt er zo onderhand echt schijtziek van dat het zeiken en zaniken de boventoon begint te voeren...

Dit dus: mocht je iets niet interessant vinden lees je toch gewoon verder? Gaan lopen zeuren op iets wat toevallig jou iets minder interesseert vind ik nogal onnodig.

Ontopic vanaf hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 21:43 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 21:47 

StephanKetz schreef:
Afbeelding

....?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 22:04 

Hardtraxxer

Het is een interne Q-Dance file voor de Qontinent end show (lengte: 15:27).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 22:10 

Waar heb jij dat gevonden? En heb je hem gedownload? Die wil ik wel eens horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 22:20 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Waar heb jij dat gevonden? En heb je hem gedownload? Die wil ik wel eens horen :D

Ik ook, maar dat kan helaas niet. Het is de playlist in Ibo Orgut's M3. ;)

https://twitter.com/IboOrgut/status/233874409889341440
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 01:17 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
TakkU schreef:
Kap toch is met het gezeik of iets wel of niet een wist je datje is.. wordt er zo onderhand echt schijtziek van dat het zeiken en zaniken de boventoon begint te voeren...

Tja, er is al meerdere keren gezegd dat zulke 'weetjes' in het off-topic/wist-je-dat-off-topic-t1879.html kan, maar sommige mensen willen het niet horen, dus moet het nog maar een keer gezegd worden.

Om het OT te houden:

Nee, kon niks vinden wat 'ontopic' genoeg was..

Gast het is een hardstyle kanaal en dan mag het volgens jou niet hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 02:36 

Hardtraxx Veteran

Je zegt het verkeerd.

THArdstyler schreef:
Wist je dat hier binnenkort alles mag staan als het zo door gaat? :)

Kom op mod'jes, we willen duidelijkheid. Wat mag hier nu wel en niet. Zoals ik het nu begrijp alles, behalve als het met jezelf te maken heeft. Tenminste, dat begrijp ik uit je PB (Khadber):

Citaat:
We hebben het gehad over het feit dat een huiskamer DJ een nieuwe mix heeft gemaakt of een DJ op een feest heeft ontmoet of wat dan ook. Dit heeft gewoon te maken met de scene op zich en is daarom ook wel van waarde.

Zo kunnen we alles wel hier neer zetten wat ook maar een beetje te maken heeft met de scene...

En alvast sorry dat ik het nu hier 'publiekelijk' neer zet, maar iedereen zit met de vraag wat nu wel en niet kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 12:35 

Hardtraxx Veteran

Deze discussie is nog VELE MALEN vervelender dan 'nutteloze' feitjes waar weinig mensen iets aan hebben, daar kan ik wel overheen lezen met de gedachte van 'nouja, het zal voor iemand wel een WJD zijn'

Kap nou asjeblieft eens met deze discussie... ik wil gewoon ff een soort 'journaal-in-1-minuut' hebben in dit topic, en nu staat er PAGINA'S lang gezeik om niks >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 13:14 

Hardtraxx Veteran

Onder deze post gewoon ontopic. Hier is het gewoon wist-je-dat wat hardstyle gerelateerd is. Zo moeilijk en onduidelijk is dat toch niet? Wist je datjes zoals de nieuwe auto van Headhunterz mag gewoon in off topic, want dat is niet hardstyle gerelateerd. Er zal vast nog wel wat onduidelijkheid blijven, maar dat zie ik na The Qontinent wel. Wist-je-datjes nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 19:21 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Emmerick, snap je nu niet wat on-topic betekend? En nee, ik ben niet de enige ;)

OT: Misschien wel leuk voor sommige, een gesprek tussen iemand en Heady over dat HHZ Hardstyle op 140 wil maken.

http://jeftaelachouri.nl/long-time-no-see/

Denkt die gast dat hardstyle altijd op 150 is geweest ofzo haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:25 

Hardtraxx Veteran

Voor de duidelijkheid: wat is er niet hardstyle gerelateerd aan het feit dat een hardstyle-gerelateerd youtubekanaal niet meer verder gaat en er een eindshow van een hardstyle-gerelateerd feest is? De vorige zin geeft een vraag en een antwoord tegelijk. Lijkt mij rede om hier te staan.

Tegelijkertijd hebben we geprobeerd om reacties als: "Wist je dat ik met artiest XXX gepraat heb gisteren?" te filteren. Dat is aardig gelukt. Helaas merken we dat een aantal leden hiermee graag helpen. Dat is totaal niet nodig, daar zijn namelijk de moderators voor. Oftewel: je "lekker boeiend"-reactie moet je maar heel erg hard denken in plaats van hier neer te gooien. Mocht het niet nuttig zijn zorgen wij wel voor de juiste plaats.

Vanaf hieronder ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:36 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
patrickjeb schreef:
Emmerick, snap je nu niet wat on-topic betekend? En nee, ik ben niet de enige ;)

OT: Misschien wel leuk voor sommige, een gesprek tussen iemand en Heady over dat HHZ Hardstyle op 140 wil maken.

Ik denk dat die gast geen idee heeft waar die over praat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:39 

Phase 2 schreef:
patrickjeb schreef:

Ja, echt hè, wat een knuppol
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 21:14 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Voor de duidelijkheid: wat is er niet hardstyle gerelateerd aan het feit dat een hardstyle-gerelateerd youtubekanaal niet meer verder gaat en er een eindshow van een hardstyle-gerelateerd feest is? De vorige zin geeft een vraag en een antwoord tegelijk. Lijkt mij rede om hier te staan.

Tegelijkertijd hebben we geprobeerd om reacties als: "Wist je dat ik met artiest XXX gepraat heb gisteren?" te filteren. Dat is aardig gelukt. Helaas merken we dat een aantal leden hiermee graag helpen. Dat is totaal niet nodig, daar zijn namelijk de moderators voor. Oftewel: je "lekker boeiend"-reactie moet je maar heel erg hard denken in plaats van hier neer te gooien. Mocht het niet nuttig zijn zorgen wij wel voor de juiste plaats.

Vanaf hieronder ontopic.

Om hier nog even snel op in te haken, waarom zorgen jullie niet dat zulke edits van jullie kant zichtbaar zijn? Vaak verwijderen/verplaatsten jullie posts zonder dat hier in het topic zelf een melding van gedaan wordt. Ik zou zeggen bewerk de post die je weg wilt hebben, en zet er een tekst neer waardoor het voor iedereen duidelijk is wat er gebeurt! Is voor de lezers en de toekomstige posters alleen maar handig...

admin edit: Goed punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 00:38 

Hardtraxxer

Third and final strike from Scantraxx against TheLegendaryUploadz ... TheLegendaryUploadz is dead.

Citaat:
Greetings Scantraxx Recordz.
I am Jesper Mathiasen, and I was the Founder, Main uploader & 1/2 of TheLegendaryUploadz on YouTube.com.

Today we got suspended due to one your tracks, and we are sorry for the situation which apparently happened, we got a 3rd strike from a track released from Ran-D, played on Hard With Style, and what I figured out weird was that we NEVER received any strikes on any tracks broadcasted from the Hard With Style podcast.

People are currently angry at the suspension of our channel, and we were most certainly sorry to quit the project and to disappoint our fans, and we've been supporting many of producers who actually are apart of your label, e.g:
Atmozfears, Adrenalize, Shockerz, Audiofreq and I could name a few more as well.

There's no more returning back.
My channel does not exist anymore, and I can't do anything about it.

I hope that you could respond to this message.
Thank you, sir.

https://www.facebook.com/ScantraxxRecor ... 1182728131

Other hardstyle labels are already stepping up:

Citaat:
EpidemicBlack supports LegendaryUploadzz

We have previously passed material directly onto Jesper exclusively for promotion! TLU was an excellent way for many artists and labels to freely promote their material, and not risk the full track being stolen! They done no harm to 'The Scene', infact introducing a lot of lesser known music and artists to everyone!

Share and like this status if you agree and support TLU!

https://www.facebook.com/EpidemicBlack

Citaat:
Scantraxx have shown once again that they are twatings ... So up and coming producers ... dont waste your time sending them demos (they dont want them anyways as it says on their website!)

Join EpidemicBlack ... We are about the music, Hardstyle! Send your demos to [email protected]

http://www.epidemicblack.co.uk

https://www.facebook.com/thomas.crossley1
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 02:56 

Hardtraxx Addict

Och het gejank gaat verder hoor :x

Citaat:
Scantraxx have shown once again that they are twatings ... So up and coming producers ... dont waste your time sending them demos (they dont want them anyways as it says on their website!)

Join EpidemicBlack ... We are about the music, Hardstyle! Send your demos to [email protected]

http://www.epidemicblack.co.uk

De website staat vol met tracks die gemaakt zijn door 11 jarige, en 9/10 klinkt vals >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 09:56 

Hardtraxx Addict

En nog trisyer vind ik dat ze lopen te zeiken op scantraxx terwijl ze zelf illegaal bezig zijn. Als ze zelf netjes waren geweest hadden ze toestemming gevraagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 13:13 

Hardtraxx Elite

Ik heb ook gereageerd op dat bericht naar Scantraxx:

Citaat:
So everybody is hating on scantraxx although they are the only label that did not give a strike for uploading tracks. Fusion, DMW and The Saifam Group did. And now its all scantraxxs fault? Seems legit..

Ben geen fanboy maar ik vind het wel een beetje zwak van hun dat ze nu gaan zeiken op scantraxx terwijl dat het enige label was dat (tot voor kort) niks aan uploaden deed. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 14:51 

Lekker emmerick
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 15:53 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:

Citaat:
So everybody is hating on scantraxx although they are the only label that did not give a strike for uploading tracks. Fusion, DMW and The Saifam Group did. And now its all scantraxxs fault? Seems legit..

Ben geen fanboy maar ik vind het wel een beetje zwak van hun dat ze nu gaan zeiken op scantraxx terwijl dat het enige label was dat (tot voor kort) niks aan uploaden deed. -.-

Ook al zou scantraxx er wel over klagen dan nog moet je niet zeiken als je zelf met iets illegaals bezig bent en je wordt gepakt. Straks krijgen we nog berichten van overvallers die gaan huilen als ze door winkeliers in hun kraag gevat worden haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 16:28 

Hardtraxx Elite

Phase 2 schreef:
emmerick schreef:

Citaat:

Ook al zou scantraxx er wel over klagen dan nog moet je niet zeiken als je zelf met iets illegaals bezig bent en je wordt gepakt. Straks krijgen we nog berichten van overvallers die gaan huilen als ze door winkeliers in hun kraag gevat worden haha

Klopt. Het is en blijft verboden, dan moet je het niet ineens raar gaan vinden dat dit soort dingen gebeuren.
Hoewel ik het wel zonde vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 19:01 

Hardtraxx Beheerder

* bezemt door topic *

Om even in te haken: ik denk dat iedereen wel kan aanvoelen wat scene / "Harder Styles" gerelateerd is. Een artiest die een nieuwe auto heeft gekocht is bijvoorbeeld niet relevant, leuk voor de artiest, maar heeft niet echt veel nieuwswaarde voor in dit topic.

Dat zo'n Hardstyle kanaal is verdwenen kan bijvoorbeeld interessant zijn voor mensen die daar veel gebruik van maakten.

Zoals met alles: niet alles kan jou interesseren, maar dit topic is voor meer mensen dan alleen jij als individu, denk daar ook eens aan :) (gericht aan iedereen die dit leest)
Vorige  1 ... 1544, 1545, 1546, 1547, 1548, 1549, 1550 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen