Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1535, 1536, 1537, 1538, 1539, 1540, 1541 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:30 

Hardtraxxer

De Thrillogy namen bekend zijn:
- Zatox
- Crypsis
- Mad Dog
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:34 

Hardtraxxer

NMGN1989 schreef:
- Zatox
- Crypsis
- Mad Dog

Mad Dog :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:36 

Hardtraxx Veteran

NMGN1989 schreef:
- Zatox
- Crypsis
- Mad Dog

Wordt hem niet voor mij. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:49 

Hardtraxx Veteran

NMGN1989 schreef:
- Zatox
- Crypsis
- Mad Dog

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:52 

Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
NMGN1989 schreef:
- Zatox
- Crypsis
- Mad Dog

Wordt hem niet voor mij. -.-

Voor mij wel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:08 

Hardtraxx Veteran

Later this week a free Geck-o track in the @Theracords #taftweek ... which do you want? Tell me on Facebook! https://www.facebook.com/geckoNL
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:24 

Hardtraxx Veteran

Mad Dog :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:54 

Artiest

wat heeft crypsis nou gepresteerd dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:54 

Hardtraxx Addict

Zatox? :huh: Wat heeft die man gepresteerd, behalve dat hij al jaren dezelfde sounds en kicks gebruikt. Dat is de enige prestatie die ik kan bedenken.
Bij Crypsis komt in ieder geval ook Adaro optreden, aldus Twitter. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:57 

Hardtraxx Elite

Kwisniks schreef:
Zatox? :huh: Wat heeft die man gepresteerd, behalve dat hij al jaren dezelfde sounds en kicks gebruikt. Dat is de enige prestatie die ik kan bedenken.

Het gaat b2s er om hoe populair een artiest is denk ik en niet zozeer om wat de artiest de afgelopen tijd gepresteerd heeft. Kijk maar naar het Decibel anthem, wat gewoon echt matig is. Maar Zatox is populair dus lokt bezoekers. Uiteindelijk moeten ze die kaartjes verkopen en daar gaat het om. Dat zie je ook bij Q-dance die nu al 4 jaar de Defqon anthems door dezelfde personen laat maken. Dat lokt bezoekers -.- . Zonde is het wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:00 

Hardtraxxer

emmerick schreef:

Het gaat b2s er om hoe populair een artiest is denk ik en niet zozeer om wat de artiest de afgelopen tijd gepresteerd heeft. Kijk maar naar het Decibel anthem, wat gewoon echt matig is. Maar Zatox is populair dus lokt bezoekers. Uiteindelijk moeten ze die kaartjes verkopen en daar gaat het om. Dat zie je ook bij Q-dance die nu al 4 jaar de Defqon anthems door dezelfde personen laat maken. Dat lokt bezoekers -.- . Zonde is het wel!

Al die bezoekers hebben hun kaartje al gekocht voordat er ook maar iets over het anthem bekent is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:01 

Hardtraxxer

Davy schreef:
emmerick schreef:

Al die bezoekers hebben hun kaartje al gekocht voordat er ook maar iets over het anthem bekent is.

Denk ook aan de jaren die komen gaan he. Het gaat alleen niet om de editie van dat jaar, maar ook de edities die komen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:07 

Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:

Dat jij het niet goed vindt wil niet zeggen dat hij niets heeft gepresteerd. zatox heeft toch veel bekendheid gekregen (en beetje gekocht haha :P ). Hij heeft qlimax anthem gedaan nu decibel zijn toch grote belangrijke feesten in de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:12 

Hardtraxx Elite

Phase 2 schreef:
Kwisniks schreef:

Dat jij het niet goed vindt wil niet zeggen dat hij niets heeft gepresteerd. zatox heeft toch veel bekendheid gekregen (en beetje gekocht haha :P ). Hij heeft qlimax anthem gedaan nu decibel zijn toch grote belangrijke feesten in de hardstyle.

Dat hij grote anthems mag doen zegt niks over de kwaliteit van die Anthems. Ik vond beide anthems (en dan vooral Decibel) ondermaats. Als je zijn tracks van de afgelopen tijd vergelijkt met zijn platen van vroeger zie je dat zijn nieuwere platen gewoon erg simpel in elkaar steken en dat hij vaak elementen hergebruikt. Waardoor ze allemaal erg op elkaar gaan lijken. Dat hij veel bekendheid heeft moet ik je gelijk in geven, dat zou ook de reden zijn dat hij op thrillogy staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:19 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Phase 2 schreef:
Kwisniks schreef:

Dat hij grote anthems mag doen zegt niks over de kwaliteit van die Anthems. Ik vond beide anthems (en dan vooral Decibel) ondermaats. Als je zijn tracks van de afgelopen tijd vergelijkt met zijn platen van vroeger zie je dat zijn nieuwere platen gewoon erg simpel in elkaar steken en dat hij vaak elementen hergebruikt. Waardoor ze allemaal erg op elkaar gaan lijken. Dat hij veel bekendheid heeft moet ik je gelijk in geven, dat zou ook de reden zijn dat hij op thrillogy staat.

Heel goed, je leert het al. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:23 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Heel goed, je leert het al. :P

ja :P maar dat is toch zonde want ik heb liever artiesten op zulke feesten die vette tracks maken ipv artiesten die er alleen vanwege hun populariteit staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:27 

Hardtraxx Veteran

Iemand heeft zich nogal verveeld. :P
http://hardstyleconspiracy.tumblr.com/p ... he-rundown

Via B-Front's Twitter btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:28 

Hardtraxx Elite

Zatox geeft in het filmpje aan dat het 10 jaar geleden is dat hij is begonnen. Dat samen met dat hij een van de meest populaire artiesten is op het moment lijkt me een goede reden om hem de mainzaal de laten hosten op Thrillogy..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:28 

Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Iemand heeft zich nogal verveeld. :P
http://hardstyleconspiracy.tumblr.com/p ... he-rundown

Via B-Front's Twitter btw.

Dit is gewoon een troll neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 16:23 

Hardtraxxer

de hele line-up is al bekend hoor.
Zatox
Dbstf Live
Wild Motherfuckers Live
Vamper
Activator
The R3belz
Noisecontrollers
Ran-D
Isaac
BH
Tatanka
& MC Villain
Crypsis
Minus Is More Live
Radical Redemption
Balistic
Titan
B-Front
Zany
The Machine
Luna
& MC Tha Watcher
Mad Dog
Traxtorm Gangstaz Allied Live
Unexist
Tommyknocker
Nosferatu
AniMe
Nico & Tetta
The Stunned Guys
Noize Suppressor
Tha Playah
& MC Jeff

Bron: http://www.b2s.nl/thrillogy.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 16:42 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Phase 2 schreef:
Kwisniks schreef:

Ik heb het ook niet over de kwaliteit van zijn track ofzo gehad. Maar de bekendheid is toch een prestatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:49 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
My new sounds: Frontliner - Dream Dust (Free Edit)

Niet doen Barry, gewoon niet doen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 19:30 

Hardtraxx Veteran

Beter gaan jullie met dat gezeik over Thrillogy hier verder feesten/thrillogy-27-10-2012-jaarbeurs-utrecht-t27986.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 19:56 

Masterflow schreef:
I've decided that I'm going to focus on hardcore, rather than hardstyle. The hardstyle tracks that will be produced in the future will be under my Hyperdrive alias. From now on Masterflow will be hardcore only.

Jammer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 19:58 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Masterflow schreef:
I've decided that I'm going to focus on hardcore, rather than hardstyle. The hardstyle tracks that will be produced in the future will be under my Hyperdrive alias. From now on Masterflow will be hardcore only.

Jammer :cry:

Eerst Hardstyle, toen House oid, toen weer Hardstyle, nu Hardcore >.<
Vorige  1 ... 1535, 1536, 1537, 1538, 1539, 1540, 1541 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen