volgens mij bedoelt die dat de cdj's uitstaan 
zie het nu paswrote:volgens mij bedoelt die dat de cdj's uitstaan
en wie is dat ?
zie het nu paswrote:volgens mij bedoelt die dat de cdj's uitstaan
Inderdaad...wrote:Volgens mij zie ik toch echt een USB stick zitten en de cd speler staat gewoon aan hoor ! die staat iig niet uit
ik dacht dat te horen, maar kan ook gewoon een nieuw nummer zijn. melodie lijkt er gewoon sterk opwrote:Waar haal je dat uit dan?wrote: oftewel een remix of re-amp van sacrifice...
Wie is er nu de randdebiel?wrote:Dan mogen ze wat mij betreft Activator nooit meer boeken op een feest wat een randdebiel.
Als het waar was geweest dat hij met iets voorgemixt op de proppen was gekomen had hij van mij ook nooit meer hoeven draaien op een feest waar ik kom. En verder: jij, maar dat was wel duidelijk al.wrote:Wie is er nu de randdebiel?wrote:Dan mogen ze wat mij betreft Activator nooit meer boeken op een feest wat een randdebiel.
Dag eerder vliegen? Stonden nu vast en zeker een paar teleurgestelde Italianen (met koeienringen)wrote:Hij denkt wss dat ze zo ff een privejet inhuren fzo. Logisch nadenken blijkt toch lastig af en toe.wrote:Hoe kun je je hiertegen indekken?wrote:That's a bummer.. Vind het ook best raar dat Q-Dance zich niet indekt tegen dit soort dingen.
Hardstyle-Hardtrance-Hardcore gerelateerd?wrote:De nieuwe trend: David Guetta djing with a GoPro on his head at Tomorrowland.![]()
TAFT wisten we al, maar een hoger BPM? Met Thera zijn stijltje een hardcore plaat maken?Pieter Heijnen @Theracords
Going to bed a bit earlier to get some rest for the #taftweek and more producing! In stead of slower BPM, I'm gonna speed things up haha!
Ik denk dat je dat verkeerd interpreteert, of ik doe dat. Ik denk dat hij juist veel gaat produceren dezer dagen, en hij is blijkbaar druk bezig met releases. Vandaar 'speed things up'. Zo lees ik het in ieder gevalwrote:TAFT wisten we al, maar een hoger BPM? Met Thera zijn stijltje een hardcore plaat maken?Pieter Heijnen @Theracords
Going to bed a bit earlier to get some rest for the #taftweek and more producing! In stead of slower BPM, I'm gonna speed things up haha!
Nope jij hebt het verkeerdwrote:Ik denk dat je dat verkeerd interpreteert, of ik doe dat. Ik denk dat hij juist veel gaat produceren dezer dagen, en hij is blijkbaar druk bezig met releases. Vandaar 'speed things up'. Zo lees ik het in ieder gevalwrote:TAFT wisten we al, maar een hoger BPM? Met Thera zijn stijltje een hardcore plaat maken?Pieter Heijnen @Theracords
Fixed!wrote:Zal vast een hardcore track zijn
Awesomewrote:Fixed!wrote:Zal vast een hardcore track zijn