Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1532, 1533, 1534, 1535, 1536, 1537, 1538 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 12:28 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Oja, als het veel gebeurd moet men het heel normaal vinden. Misbruik in de katholieke kerk was blijkbaar ook gangbaar... En zover ik weet zijn Q-dance en B2S inderdaad de enige die dit soort praktijken hanteren in de hardstyle scene. En volgens mij zijn zij ook de enige die zoiets kunnen doen, want alle andere organisaties hebben dusdanig minder aanzien, dat een artiest gewoon de boeking gewoon niet aanneemt. Verder vind ik de vergelijking met 10km een scheve vergelijking. Ten eerste omdat 10km hier heel Nederland (en zelfs een stukje Duitsland) betekent. Ten tweede, omdat op festivals als Q-base, Defqon en Decibel zo'n 100 artiesten staan. En ten derde, omdat dit veel verder gaat dan de exclusiviteit van de artiest, waar ik in het andere topic al een voorbeeld van heb gegeven en ik wil je gerust via PM nog andere voorbeelden geven.

Ik zeg alleen dat het overal gebeurd, wat je ervan vind moet je zelf weten. Ik had alleen het idee dat mensen hier het idee hebben dat alleen Q-Dance zulke praktijken voert, terwijl ik als feit weet dat het in alle muziekstijlen en schalen voorkomt. Zo hebben jullie in ieder geval alle info om beter een mening te vormen over het feit dat organisatoren exclusiviteitsrecht hanteren. En zoals ik al aangaf, bij ons gebeurde het in een zeer kleine schaal.. dus het is niet iets wat alleen grote organisatoren kunnen veroorloven.

Daarnaast heb je het over een scheve vergelijking.. maar dan zal ik het maar niet hebben over het feit dat jij de katholieke kerk erbij haalt :P

10km... heel Nederland.. hmmm even je goede meetlat uit de kast halen Lyst ;)

Maargoed verder was dit mijn zegje, ik zal het Wist je dat topic niet verder vervuilen met deze discussie ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 12:57 

Hardtraxx Addict

Het is toch niet zo vreemd als je een feest van dergelijke omvang organiseert dat je een bepaalde exclusiviteit wil met betrekking tot de artiesten die je boekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 16:10 

Hardtraxx Veteran

Ran-D
Sadly i won't be able to perform Tomorrowland this weekend. Since a few days i've been having an ear infection on my right ear. The doctor adviced me to take it easy for a quick recovery. It's a real bummer, but there's nothing more I can do than rest. In my place mr. Frontliner will be performing. Enjoy Tomorrowland guys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 17:42 

Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Er is nog een reden die ervoor zorgt dat Amerikanen warm lopen voor het stevigere stampwerk. Bekende dj’s als Tiësto en Hardwell domineren de hitlijsten met tracks die ze in samenwerking met producers van hardstyle hebben gemaakt. Een voorbeeld is de hit Hell Yeah, die Tiësto met Showtek, twee pioniers uit de hardstylescene, heeft gemaakt. "Twee stijlen zijn met elkaar vermengd."

Hier moest ik toch wel even om lachen hoor xd
Ik vind Hell Yeah een heerlijk plaatje, maar hardstyle is er echt nergens in te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 18:31 

Hardtraxxer

Terugkomend op dat bericht van de vorige pagina, van dat Interview van Frontliner bij Beekse Bergen...
Als Adaro en Mark with a K daar ook zijn geweest zou het wel zijn dat die 3 de CD maken? Toch best leuk een mix van Adaro? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 19:06 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Waarom voelt dit als weer een exclusiviteits issue?
Edit: feesten/frequence-01-09-2012-aquabest-eindhoven-t26420-25.html#p1015430
Daarom dus.

Ik meende ergens te lezen hebben dat dit (exclusiviteit) alleen geldt binnen een bepaalde straal.. en dat hier ook nog eens tijd (2/3 weken) tussen moet zitten..

Een B-Front mag bijv niet in DiscotheekA draaien in Leek, als hij de week ervoor ook al ergens anders in Leek heeft gedraaid..dikke bullshit..

Hebben wij gelukkig niet veel last van met OverClocked aangezien hier in Friesland niet al te veel met hardstyle gedaan wordt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

Casey schreef:
Terugkomend op dat bericht van de vorige pagina, van dat Interview van Frontliner bij Beekse Bergen...
Als Adaro en Mark with a K daar ook zijn geweest zou het wel zijn dat die 3 de CD maken? Toch best leuk een mix van Adaro? :)

don't think so 1 cd is sowieso hardkeur
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 00:23 

Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:
Casey schreef:

don't think so 1 cd is sowieso hardkeur

Of 2 hs en 1 jumptekkie? 2jaar geleden ook 2 hs
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 09:46 

Hardtraxx Veteran

Het is altijd CD 1 Hardstyle, CD 2 Hardcore, en CD 3 een van de andere stijlen van Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 11:18 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 11:21 

Hardtraxx Addict

wedde dat 'ie zn haar zelf niet zo gedaan heeft :p ?
't zit iets stylisher zo te zien :p
hij loopt er altijd struinerig bij :p

doe mij niets minder van hem denken overigens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 12:09 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Are you ready for some Hard With Style? Only 3 hours left!

Where will you be listening #HWS14 this afternooon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 12:47 

Hardtraxx Veteran

Dj Thera
I dont want to tease you but we just announced a new Theracords release and I just want to share that the next 4 ones are on their way too!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

Heady
Citaat:
A day off, fishing.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 14:02 

why de neuk post je dit dan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 14:04 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

Omdat het kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 14:47 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij stapt B-Front ook over op volledig USB draaien:

Citaat:
B-Front
Putting all my tracks on USB :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 15:19 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:

ken je het beroemde filpmje niet van hhz en ws die gaan vissen niet dan van een paar jaar geleden, nu komt denk ik part 2 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 15:30 

Hardtraxx Veteran

Gunz for hire gaat onder Operation Sorrow draaien?!
Zie:
@59:40
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 16:03 

Donateur

Nee, gewoon als "Gunz for Hire".... 'Sorrow' is de naam van hun missie of zoiets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 16:05 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Nee, gewoon als "Gunz for Hire".... 'Sorrow' is de naam van hun missie of zoiets..

Operation Sorrow stond voor hun laatste set in Nederland: Defqon.1
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 18:17 

Fusionmania schreef:
Heady
Citaat:
A day off, fishing.
Afbeelding

zulke dingen mogen in Off-Topic WJD...
tis een tijdje goed gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
zulke dingen mogen in Off-Topic WJD...
tis een tijdje goed gegaan

Inderdaad, je zou toch denken dat het nu wel bekend is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 18:35 

Donateur

Of gewoon niet op reageren....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:01 

Hardtraxx Veteran

Dat het hier nog niet staat :P

Citaat:
Volgende week TAFT-week!! "Theracords Awesome Free Tracks week"
Vorige  1 ... 1532, 1533, 1534, 1535, 1536, 1537, 1538 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen