Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1531, 1532, 1533, 1534, 1535, 1536, 1537 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 19:45 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Dat intervieuw met E-Force ook.. Goeie genade. Laat die jongens lekker nederlands praten en zet er gewoon engelse ondertiteling onder. Dat doen ze bij die dude die de items aan elkaar lult toch ook?

Sommige artiesten kunnen echt geen engels. Leer eens engels zeg zo moeilijk is dat toch niet om iets normaal uit te spreken. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 20:02 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
jambekkie schreef:
Hard With Style ‏@Hardwithstyle
Citaat:
Tell us, exactly how much you are looking forward to Friday?! #HWS14

Niet.

vreemd als je van hs houdt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 20:08 

Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:

lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 21:12 

Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:

De laatste 5 episodes van HWS vond ik slaapverwekkend dus dan kijk ik niet meer uit naar de volgende maar goed, je bent heel logisch. Ik stap wel over naar house oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 21:17 

Hardtraxxer

JVDM schreef:
jaron123 schreef:

De laatste 5 episodes van HWS vond ik slaapverwekkend dus dan kijk ik niet meer uit naar de volgende maar goed, je bent heel logisch. Ik stap wel over naar house oid.

nee man house is zo 2011! drum & bass is het helemaal dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 22:37 

Hardtraxx Veteran

hws all the way, looking forward every single month ;) no other podcast they are al shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 23:02 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
hws all the way, looking forward every single month ;) no other podcast they are al shit

Bedankt voor dit weetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 23:27 

Hardtraxxer

Afbeelding

Wist je dat de Holi Festival naar Amsterdam komt?

https://www.facebook.com/pages/Amsterda ... 3410801018

Dit weekend begint het in Berlijn en veel meer steden in Europa volgen.

https://www.facebook.com/holiopenair
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 23:47 

Hardtraxx Elite

Ff serieus... Who gives a fuck?? Dit is een Hardstyle forum, geen 'wazige met gekleurd poeder gooiende hindu' forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 00:24 

Hardtraxx Veteran

Nou ik, alleen hoef ik het niet hier te lezen, maar in offtopic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 02:22 

Hardtraxxer

Citaat:
Tatanka
Unfortunately, due timetable miscommunication between my agency and the promoters, I sadly have to announce that I will not be performing at the upcoming edition of Q-Base as previously advertised…
I'm sorry for all the fans of mine who already bought a ticket hoping to enjoy my set there… but this time, as I said, it's not gonna happened…
Have fun anyway!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 10:53 

Aan het typen...

Waarom voelt dit als weer een exclusiviteits issue?
Edit: feesten/frequence-01-09-2012-aquabest-eindhoven-t26420-25.html#p1015430
Daarom dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 12:58 

Artiest

Lyst schreef:
Waarom voelt dit als weer een exclusiviteits issue?
Edit: feesten/frequence-01-09-2012-aquabest-eindhoven-t26420-25.html#p1015430
Daarom dus.

Tsja dat staat in contracten voordat je ze tekent. Is gewoon een keuze (mits dat zo is) van een promoter. Dan is het aan de agency om hierin in mee te gaan of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 14:36 

Hardtraxx Elite

Ik vind dat de grote artiesten gewoon gezamenlijk een statement moeten maken hierin.
Gewoon zeggen wij draaien daar waar we geboekt worden!
Maar dat zal toch nooit gebeuren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 14:51 

Aan het typen...

Tatanka maakt dat statement blijkbaar wel? Er staat dat er op dat kleinere feest artiesten zijn afgezegd in verband met boekingen op een ander feest. Schijnbaar verkiest Tatanka dit kleine feestje boven Q-base. Ik weet niet of hij dit bewust heeft gedaan, maar dergelijke acties moeten we als scene ondersteunen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 17:09 

Hardtraxx Veteran

http://lockerz.com/s/228159175
Wiezdit? Is bij B-Front in de studio..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik weet niet of hij dit bewust heeft gedaan, maar dergelijke acties moeten we als scene ondersteunen.

Maar hoe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 17:33 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:

Ik hoop zo dat het JoS is. Om hun collab af te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 17:49 

Hardtraxxer

JVDM schreef:

Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 19:41 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 20:26 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Waar is dit goed voor? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

[quote="patrickjeb"]

[\quote]

Hahaha, zie Crypsis dan @ 0.55 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 21:55 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Tatanka maakt dat statement blijkbaar wel? Er staat dat er op dat kleinere feest artiesten zijn afgezegd in verband met boekingen op een ander feest. Schijnbaar verkiest Tatanka dit kleine feestje boven Q-base. Ik weet niet of hij dit bewust heeft gedaan, maar dergelijke acties moeten we als scene ondersteunen.

(Helaas) voel ik me toch even verplicht om weer eens te reageren.. ^^

maar even een paar punten:

- Of Tatanka een statement maakt weet je helemaal niet.. er staat in zijn bericht dat hij door een miscommunicatie ergens niet kan draaien. Als je er meer achter zoekt is dat pure speculatie. (tenzij hij ergens anders een ander verhaal ophangt)

- Een artiest verbieden om op andere shows binnen een bepaald tijdsbestek te draaien is iets zeer gangbaars in de muziekbranche. Toevallig omdat het van Q-Dance (blijkbaar) bekend is geworden zijn hun de boeman, maar grote kans dat anderen het ook gewoon doen hoor. Zelf zit ik in een band en zelfs bij de lokale podia moet je (soms) een contract tekenen dat je niet binnen een bepaalde tijd binnen een straal van 10 km. ergens anders optreed. Hoort gewoon bij de deal.. als artiest heb je toch de vrijheid verder om nee te zeggen als je het niet wil? Als het nu alleen in de hardstyle bij één organisator gebeurd snap ik dat jij (en anderen) zich druk maken.. maar dat is dus niet zo!

- Zinnen als 'dergelijke acties moeten we als scene ondersteunen' .. sorry Lyst.. maar je klinkt als één of andere revolutionair ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 11:31 

Aan het typen...

Brainweavers schreef:
- Of Tatanka een statement maakt weet je helemaal niet.. er staat in zijn bericht dat hij door een miscommunicatie ergens niet kan draaien. Als je er meer achter zoekt is dat pure speculatie. (tenzij hij ergens anders een ander verhaal ophangt)

Nu ik het zo terug lees is een statement misschien teveel van het goede, anders had hij het wel anders naar buiten gebracht. Maar er zijn meerdere artiesten die op dat feestje staan en nu niet meer komen, omdat ze op Q-base draaien (wat de week erna is, dus van een dubbele boeking is geen sprake). Tatanka staat ook op datzelfde feestje en komt met een bericht dat hij niet meer op Q-base draait. Dus dat Tatanka niet mag draaien op Q-base, omdat hij op Frequence staat lijkt me dan wel overduidelijk. Toch blijf ik het goed vinden dat hij voor het kleine onbekende feestje kiest, terwijl hij ook op Q-base had kunnen staan.

Citaat:
- Een artiest verbieden om op andere shows binnen een bepaald tijdsbestek te draaien is iets zeer gangbaars in de muziekbranche. Toevallig omdat het van Q-Dance (blijkbaar) bekend is geworden zijn hun de boeman, maar grote kans dat anderen het ook gewoon doen hoor. Zelf zit ik in een band en zelfs bij de lokale podia moet je (soms) een contract tekenen dat je niet binnen een bepaalde tijd binnen een straal van 10 km. ergens anders optreed. Hoort gewoon bij de deal.. als artiest heb je toch de vrijheid verder om nee te zeggen als je het niet wil? Als het nu alleen in de hardstyle bij één organisator gebeurd snap ik dat jij (en anderen) zich druk maken.. maar dat is dus niet zo!

Oja, als het veel gebeurd moet men het heel normaal vinden. Misbruik in de katholieke kerk was blijkbaar ook gangbaar... En zover ik weet zijn Q-dance en B2S inderdaad de enige die dit soort praktijken hanteren in de hardstyle scene. En volgens mij zijn zij ook de enige die zoiets kunnen doen, want alle andere organisaties hebben dusdanig minder aanzien, dat een artiest gewoon de boeking gewoon niet aanneemt. Verder vind ik de vergelijking met 10km een scheve vergelijking. Ten eerste omdat 10km hier heel Nederland (en zelfs een stukje Duitsland) betekent. Ten tweede, omdat op festivals als Q-base, Defqon en Decibel zo'n 100 artiesten staan. En ten derde, omdat dit veel verder gaat dan de exclusiviteit van de artiest, waar ik in het andere topic al een voorbeeld van heb gegeven en ik wil je gerust via PM nog andere voorbeelden geven.

Citaat:
- Zinnen als 'dergelijke acties moeten we als scene ondersteunen' .. sorry Lyst.. maar je klinkt als één of andere revolutionair ;)

Liever een revolutionair dan slaafs altijd alles maar accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 12:23 

Hardtraxx Veteran

Stukje over Hardstyle en Amerika in de spits van 25-07-2012

Amerika stammpt er ook op los

De Amerikaanse dancesce- ne heeft hardstyle, een typisch Nederlandse stroming, ontdekt. FOTO: ANP

DOOR ARMANDA VAN DER VOORT
Stampen, een variant op het hakkûh, is geen typisch Hollandse aangelegenheid meer. Ruim een decennium na de geboorte van hardstyle zijn Amerikaanse dancefans wakker geworden en hebben ze de stroming ontdekt.

V orige maand mocht Q-dance, de Nederlandse danceorganisatie van hardstylefestivals, voor het eerst in de geschiedenis voet aan de Amerikaanse dance-grond zetten. Het publiek reageerde enthousiast op de komst van de organisatie naar Las Vegas. „Ja, en we moeten toegeven: ze weten wel hoe ze moeten springen”, vertelt Ryan Narain van Q-dance. „Het ging helemaal los tijdens het grootschalige Electric Daisy Carnaval waar wij een eigen podium mochten hosten.”

De verklaring is volgens Narain simpel. „De Amerikaanse dancecultuur is dankzij de komst van Nederlandse dj’s volop in ontwikkeling. Steeds meer festivals als Electric Daisy Carnaval (EDC) boeken onze dj’s die het geluid uit Nederland overbrengen aan het publiek. Op muzikaal gebied is er behoefte aan verbreding op dancefestivals. Wat je ziet is dat festivalorganisatoren zich richten op de stevigere stijlen.”

Ook dj Hardwell signaleert dat Amerikaanse danceliefhebbers klaar zijn voor de hardere stijlen van dancemuziek. Zelf draait de dj geen hardstyle, maar hij werkt wel samen met producers van deze stroming. Tijdens zijn optredens in de Verenigde Staten gooit hij af en toe ook een beukplaat erin. „Dan gaat het dak eraf. Alles wat uit Nederland komt, wordt op dit moment omarmd. Eerst house, nu ook hardstyle. Ik zie bijvoorbeeld dat Nederlandse festivals worden gekopieerd, ook de podia waar hardere stijlen worden gedraaid.”

Er is nog een reden die ervoor zorgt dat Amerikanen warm lopen voor het stevigere stampwerk. Bekende dj’s als Tiësto en Hardwell domineren de hitlijsten met tracks die ze in samenwerking met producers van hardstyle hebben gemaakt. Een voorbeeld is de hit Hell Yeah, die Tiësto met Showtek, twee pioniers uit de hardstylescene, heeft gemaakt. „Twee stijlen zijn met elkaar vermengd. Het klinkt echt fantastisch. Omdat de grens tussen beide stijlen vervaagt, wordt hardstyle toegankelijker voor een groot publiek”, legt Hardwell uit, die ook met de broers in de studio gezeten.

Deze samengestelde producties sluiten goed aan bij de Amerikaanse muziekscene. „Het hokjesdenken kennen ze hier helemaal niet”, vertelt Sjoerd Janssen, die samen met zijn broer Wouter als Showtek zes weken door Amerika tourt. „In de Nederlandse dancecultuur is het normaal om alles in een hokje te plaatsen, dubstep, techno, hardstyle of house. Maar deze vertakkingen kent het Amerikaanse dancepubliek niet. Hier heet het gewoon elektronische muziek. Je hebt hier geen technopodium of een trancearea op een festival. Alles staat door elkaar geprogrammeerd.”

Precies om die reden heeft Showtek het predicaat hardstyle van zich afgeworpen en hun sound breder gemaakt. Nu staan ze waar ze willen staan, tussen Skrillex en Tiësto op een podium. „Als we anderhalf uur hardstyle zouden draaien, loopt de zaal leeg. Wij zijn wel wat gewend, maar hier vinden ze het al snel te hard.” Hij twijfelt er dus sterk aan of de hardere dancestroming zoals wij het in Nederland kennen, hier een vaste plek krijgt: „Dat is nog maar de vraag.” Narain is een stuk positiever: „Volgend jaar staan we gewoon weer met een eigen Q-dance podium op EDC.”

http://krant.spitsnieuws.nl/spits/_main ... 07/25/008/
Vorige  1 ... 1531, 1532, 1533, 1534, 1535, 1536, 1537 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen