Ik heb het zelf op de DVD niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen, heb t alleen maar over t plaatje wat hier gepost is mensen, niet gelijk er zo over heen vallenwrote:En ga je bij de intro show ook de heletijd op de cue knop lopen rammen om net te doen alsof je een nieuwe plaat wilt instarten? Dat is wat hij namelijk doet op die dvd tijdens de nummers.. Dus is absoluut tijdens niet tijdens de intro-showwrote:Zat ik ook al aan te denken. Dat het zo ge-edit is bij de DVD dat je dit onder die track ziet, wil niet betekenen dat het ook onder die track was.. Zal me niks verbazen als dit bij de anthem show was, maar dat ze t gewoon later erin gemonteerd hebben!wrote:Is dat niet net voor dat dat orkest stopt met spelen? dan lijk mij logisch dat het extern geregeld wordt door Q...
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Even inhaken op het Brennan Heart gebeuren, dat filmpje is 10 minuten lang show van Q-dance, logisch dat dat extern geregeld wordt en dat de Crossfaders naar beneden staan, lijkt mij.
Luister de set terug dan, er wordt niet gemixt.wrote:Even inhaken op het Brennan Heart gebeuren, dat filmpje is 10 minuten lang show van Q-dance, logisch dat dat extern geregeld wordt en dat de Crossfaders naar beneden staan, lijkt mij.
@Skedoedel, ze zijn voorlopig gestopt met rekruteren bij Scantraxx. 
D
Artist
last seen Apr 2019
Ik ken de hele set niet, ik reageer op de dingen die mensen hier plaatsen en daaruit concludeer ik dat het niet vreemd is dat de CF naar beneden staan. Als de hele set puur show is, tja dan is Brennan Heart overbodig ja, maar dat ligt meer aan Q-dance dan aan de man zelf toch?wrote:Luister de set terug dan, er wordt niet gemixt.wrote:Even inhaken op het Brennan Heart gebeuren, dat filmpje is 10 minuten lang show van Q-dance, logisch dat dat extern geregeld wordt en dat de Crossfaders naar beneden staan, lijkt mij.
Kom op heel Qlimax is een show.. Dat jullie daar nog verbaasd over zijn. Nog schokkender nieuws voor jullie, bijna alle setjes tegenwoordig is gewoon 99% show.
Deste meer reden om daar eens tegenin te gaan..wrote:Kom op heel Qlimax is een show.. Dat jullie daar nog verbaasd over zijn. Nog schokkender nieuws voor jullie, bijna alle setjes tegenwoordig is gewoon 99% show.
En wat wou je daarmee bereiken?wrote:Deste meer reden om daar eens tegenin te gaan..wrote:Kom op heel Qlimax is een show.. Dat jullie daar nog verbaasd over zijn. Nog schokkender nieuws voor jullie, bijna alle setjes tegenwoordig is gewoon 99% show.
Wou je Q-Dance & Co boycotten ofzo
D
Artist
last seen Apr 2019
Haha, mijn stijl is dan ook niet helemaal hetzelfde straatje als Scantraxx natuurlijkwrote:@Skedoedel, ze zijn voorlopig gestopt met rekruteren bij Scantraxx.
B
Artist
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Nee, dan zou er nog steeds een channel tegenovergesteld (dus dicht) moeten staan om te kunnen mixen zonder dat het publiek het hoort. Als je alles open zet hoort het publiek ieder ram op die cue knop, dan wordt het helemaal een puinzooiwrote:Kan het ook niet dat ie bij elk channel reverse aan heeft staan? Dat ie alles naar beneden moet zetten om de kanalen open te zetten?
Waarom zit jij op dit forum?wrote:En wat wou je daarmee bereiken?wrote:Deste meer reden om daar eens tegenin te gaan..wrote:Kom op heel Qlimax is een show.. Dat jullie daar nog verbaasd over zijn. Nog schokkender nieuws voor jullie, bijna alle setjes tegenwoordig is gewoon 99% show.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
De reactie van Gangsterdwerg op BH zijn status
. Meer waarheidsgetrouw had het niet kunnen zijn. Desalniettemin zal ik wel stemmen 
Gewoon alles pikken en het wel goed vinden, kom je ver meewrote:En wat wou je daarmee bereiken?
Best comeback ev0r.wrote:Waarom zit jij op dit forum?wrote:En wat wou je daarmee bereiken?wrote: Deste meer reden om daar eens tegenin te gaan..
Even ver als er tegenin gaan. Dus waarom moeite doen.wrote:Gewoon alles pikken en het wel goed vinden, kom je ver meewrote:En wat wou je daarmee bereiken?
Discussie kan ergens anders gevoerd worden. Graag niet hier.
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Als ik mijn crossfader naar beneden doe breekt ie afwrote:Even inhaken op het Brennan Heart gebeuren, dat filmpje is 10 minuten lang show van Q-dance, logisch dat dat extern geregeld wordt en dat de Crossfaders naar beneden staan, lijkt mij.
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
Atmozfears' Twitter
Let's disconnect for a couple o'days. Make album instead![]()
wrote:Atmozfears' TwitterLet's disconnect for a couple o'days. Make album instead![]()
Och jee... Laat ze eerst maar eens een kwaliteit track afleveren.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Word misschien wel het meest oninteressante album ooit.wrote:Och jee... Laat ze eerst maar eens een kwaliteit track afleveren.
Maar het kan best meevallen
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ach, als we niks verwachten, kan het alleen maar meevallen...
C
Pff, hun met album? lmao
@BH discussie... wie gaat brief sturen of collumn schijven?
@BH discussie... wie gaat brief sturen of collumn schijven?
D
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
D-Block & S-te-Fan @DBSTF
Trying to work out the last bit and pieces on our track with the @DjThePitcher & @MCDV8 ! Really hyped about this track!!