Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1510, 1511, 1512, 1513, 1514, 1515, 1516 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:35 

Donateur

http://www.q-dance.nl/q/Qdance_goes_Zig ... ages/15381
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:36 

Hardtraxx Crew

Ik gok Q-Dance pres. Dirty Workz
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:41 

Hardtraxxer

Pete schreef:
http://www.q-dance.nl/q/Qdance_goes_Ziggo_Dome/list_messages/15381

Waarschijnlijk X-Qlusive of Qore, maar wat gebeurt er dan met de HMH en Q-Dance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:42 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Ik gok Q-Dance pres. Dirty Workz

Of A2 Records, omdat Q-Dance meestal een act uitzoekt die helemaal uitgekauwd is. Kijk naar de afgelopen XQ's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:43 

Hardtraxxer

discussieer hier verder over Q-dance @ ziggo dome: feesten/q-dance-ziggo-dome-20-10-2012-t27448.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:48 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
http://www.facebook.com/djbrennanheart/posts/358757134195849?notif_t=share_reply#!/djbrennanheart

Wat is er met die page ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:49 

Aan het typen...

Dwerg heeft zich helemaal laten gaan bij de reacties xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 16:50 

Hardtraxx Veteran

Ik zie het. Leuk trouwens al die fanbvoys die er op reageren xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:03 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
http://www.facebook.com/djbrennanheart/posts/358757134195849?notif_t=share_reply#!/djbrennanheart

Kon het niet laten. :P

TROLOLO
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:25 

Hardtraxx Veteran

Mijn haatreacties op Brennan Heart krijgen zowat meer likes dan Brennan Heart zn post zelf. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:27 

Donateur

Ik heb dat met die Qlimax mix nog nooit gezien/gehoord, is daar weleens een reactie op gevraagd of gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:35 

Misschien dat ie votes kan kopen? Zatox weet wel hoe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:35 

Hardtraxx Veteran

Mis ik iets met dat Qlimax plaatje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:38 

Kepro schreef:

kijk naar de faders, die zijn allemaal dicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:38 

Hardtraxx Veteran

Leuk dat gehaat hier. Weinig wistjedat. Ontopic aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:39 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Alle faders zijn dicht. Dat wil zeggen dat Brennan Heart net doet alsof hij aan het DJ'en is maar eigenlijk krijgt hij duizenden euro's betaald om 40,000 man te laten geloven dat hij draait. Maar het publiek luistert gewoon naar een externe mix.

@ Khadber. Er zijn hier mensen die dit nog niet wisten. Haat of niet, het is terecht en het heeft betrekking op de hardstyle scene dus kan hier denk ik prima staan. Of moet het altijd allemaal maar mooi weer zijn? Dit is relevanter dan veel shit die hier ook staat, maar dat past natuurlijk niet in het ideale plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:42 

Is dat niet net voor dat dat orkest stopt met spelen? dan lijk mij logisch dat het extern geregeld wordt door Q...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Is dat niet net voor dat dat orkest stopt met spelen? dan lijk mij logisch dat het extern geregeld wordt door Q...

Als je de dvd kijkt dan zie je bij meerdere nummers dat de mixer niet wordt gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:48 

Hardtraxx Elite

Chris Two schreef:

Zat ik ook al aan te denken. Dat het zo ge-edit is bij de DVD dat je dit onder die track ziet, wil niet betekenen dat het ook onder die track was.. Zal me niks verbazen als dit bij de anthem show was, maar dat ze t gewoon later erin gemonteerd hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:50 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Kepro schreef:

Alle faders zijn dicht. Dat wil zeggen dat Brennan Heart net doet alsof hij aan het DJ'en is maar eigenlijk krijgt hij duizenden euro's betaald om 40,000 man te laten geloven dat hij draait. Maar het publiek luistert gewoon naar een externe mix.

@ Khadber. Er zijn hier mensen die dit nog niet wisten. Haat of niet, het is terecht en het heeft betrekking op de hardstyle scene dus kan hier denk ik prima staan. Of moet het altijd allemaal maar mooi weer zijn? Dit is relevanter dan veel shit die hier ook staat, maar dat past natuurlijk niet in het ideale plaatje.

Bedankt voor het oplichten van de foto. :thumbup: Wat een oplichter
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:55 

Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?v=DJ10OBNepck#t=9m46s

http://i.imgur.com/FWCsY.jpg

Hier is het erg goed te zien, lijkt me vrij duidelijk dat dit tijdens het nummer is, niet tijdens de show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:59 

Hardtraxxer

TakkU schreef:
Chris Two schreef:

Zat ik ook al aan te denken. Dat het zo ge-edit is bij de DVD dat je dit onder die track ziet, wil niet betekenen dat het ook onder die track was.. Zal me niks verbazen als dit bij de anthem show was, maar dat ze t gewoon later erin gemonteerd hebben!

En ga je bij de intro show ook de heletijd op de cue knop lopen rammen om net te doen alsof je een nieuwe plaat wilt instarten? Dat is wat hij namelijk doet op die dvd tijdens de nummers.. Dus is absoluut tijdens niet tijdens de intro-show
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

Kan het ook niet dat ie bij elk channel reverse aan heeft staan? Dat ie alles naar beneden moet zetten om de kanalen open te zetten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:00 

Donateur

TakkU schreef:
Chris Two schreef:

Gewoon lekker in bescherming nemen die knul -.- :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:02 

Hardtraxx Veteran

Bass Academy verzet is naar 22 december.
Vorige  1 ... 1510, 1511, 1512, 1513, 1514, 1515, 1516 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen