Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1502, 1503, 1504, 1505, 1506, 1507, 1508 ... 3079  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:54 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Citaat:
Keep It Up – expect the unexpected.

Close your eyes and listen carefully. Be quiet, hold your breath. A sound is hanging in the air. Can you feel it? It thunders unlike anything you ever heard before. It is moving through the skies of your future.

Let it take you on its journey. Let the beat of the drum announce a new chapter. Surrender to the change and keep it up!

Frontliner is proud to present Keep It Up Music, the label of the future. He is committed to operating with an open and creative mind, determined to cross boundaries and ready to set music free. Expect the unexpected: here it is.

Can you keep it up? Just follow us on Twitter twitter.com/keepitupmusic and Facebook facebook.com/keepitupmusic.
Don’t miss out on the future!

Afbeelding

Wat een lelijk logo zeg :lol:
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:02 

Hardtraxx Veteran

Het logo is toch niet belangrijk maarja.
Toen ik het voor het eerst zag vond ik het meer voor een transport bedrijf ofzo xd
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:

Dus moet het maar lelijk zijn?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:25 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:

het is juistem belangrijk, je wilt een goed indruk maken en op dit moment kan dat alleen visueel.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:32 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Keep It Up Music, het label voor mensen met erectieproblemen :)

Hahaha. :lol: :worship:
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 18:57 

Hardtraxx Veteran

Het zal mij benieuwen hoe het gaat uitpakken.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 19:07 

Hardtraxx Elite

Da Tweekaz ‏@DaTweekaz
Citaat:
As a surprise for Defqon 1, we've prepared 6 NEW TRACKS to play for you :) See you all on Saturday, Ultra Violet
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 19:49 

Hardtraxx Elite

Het label van de toekomst enz, enz...
Waar heb ik dit toch eerder gehoord?
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 19:50 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Wist je dat de zomer goed begint dit jaar? DJ Black Sunrise, de man die onder andere op events als Penoze en Re:set heeft gestaan en mogelijk ook nog een mol is, released dan in samenwerking met Chukkels het eerste deel van de Summer Love serie, een 5-delige mix, met meer dan 100 heerlijke zomertracks om het heerlijke gevoel van de zomer te krijgen. Deel 1 staat voor u klaar op uw favoriete downloadportal vanaf donderdag 21 juni om 01.09 uur.

Jij neemt jezelf wel heel erg serieus xd
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:01 

Hardtraxx Elite

Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:04 

Donateur

Wijs besluit voordat het nog verder uitgemolken zou worden. Leuk filmpje alleen had ik ze liever horen vertellen dat zij en Crypsis van stage waren gewisseld, zodat er tenminste nog iets van logica in die TT zou komen. Wens iedereen veel sterkte die in de blue gaat kijken zaterdag.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:10 

Hardtraxx Veteran

Had ik toch gelijk op facebook dat het de laatste keer zou zijn. :P Het speciale is er helemaal af. Zonde. Want het idee is wel vet.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:11 

Artiest

Ik vind dat G4H marketingtechnisch toch wel boven alle andere Hardstyle artiesten staat, zit veel meer idee achter deze act dan andere DJ's die gewoon besluiten iets samen te doen tot collab of een naam verzinnen. Super tof gedaan! Was een uitermate geslaagde act!
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:14 

Hardtraxx Veteran

Aan het eind zeggen ze dat ze ooit terug zullen komen. Gewoon het einde van deze reeks aan acts in NL.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:15 

Hardtraxx Elite

Of ze hebben te weinig tijd om nog te werken ana Gunz For Hire? Ze hebben alletwee nog een solocarriere hea.
Maar.. Wat gebeurd er nu met de tracks? :O
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:17 

Donateur

jambekkie schreef:
Of ze hebben te weinig tijd om nog te werken ana Gunz For Hire? Ze hebben alletwee nog een solocarriere hea.

Tijd dat ze eens wat meer tijd in de producties gaan steken, misschien dat Randy eens op zoek kan naar een goede vocalist ofzoiets. De afgelopen tijd om de week een G4H optreden maar ze teerden nog steeds op het succes van Under Attack van twee jaar terug omdat er blijkbaar niet genoeg tijd was om iets nieuws voor die act te produceren..

En wat betreft je tweede vraag; die zullen tot in de eeuwigheid grijs worden gedraaid.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:20 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
jambekkie schreef:

Tijd dat ze eens wat meer tijd in de producties gaan steken, misschien dat Randy eens op zoek kan naar een goede vocalist ofzoiets. De afgelopen tijd om de week een G4H optreden maar ze teerden nog steeds op het succes van Under Attack van twee jaar terug omdat er blijkbaar niet genoeg tijd was om iets nieuws voor die act te produceren..

En wat betreft je tweede vraag; die zullen tot in de eeuwigheid grijs worden gedraaid.

Jij vindt dat ze misschien niet goed producen, maar Adaro en Ran-D doen wat ze zelf willen en waar ze zelf achter staan. Ze hebben natuurlijk ook veel optredens en om dan naast producen en draaien ook nog aan de Gunz For Hire act te werken is blijkbaar te veel. Ik heb een voorbeeld, maar ik kan er niet opkomen. Ook een groep die gestopt is, omdat ze zich op hun solo concentreerden.

Ik bedoel met tracks zoals Sorrow, De Weg Kwijt en Muse Bootleg enzo. Daar houden ze zeker hun mond over zodat we het vergeten..
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:21 

Wat mij betreft kan er een discussietopic opgestart worden omtrend de discussie van exclusiviteit mbt. speciale acts
(southstylers, donkey rollers, project 1, wild motherfuckers, g4h)

als reactie hierop:
Tijd om te stoppen kwam er een keer aan als act zoals dit moet je blijven vernieuwen in tracks. En ja, dat deden ze niet.
wijs besluit dus!
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:22 

Hardtraxx Elite

Ze hadden de act gewoon wat exclusiever moeten houden, zoals bijv. Donkey Rolllers doen.
Echt maar een paar keer per jaar, dan hou je het leuk.
Het idee erachter blijft wel gewoon erg vet en vernieuwend dus laat ze maar niet te lang wegblijven.
Vooral uit de studio, want daar zijn toch alleen maar heerlijke producties uitgekomen!
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:23 

Donateur

jambekkie schreef:
Jij vindt dat ze misschien niet goed producen

Ik vind dat Ran-D al twee jaar dezelfde insteek in zijn tracks gebruikt door ze zelf in te zingen. Je moet echt eens degelijk leren lezen want het wordt met de dag vervelender om je naam op het forum tegen te komen.

Citaat:
Ze hebben natuurlijk ook veel optredens en om dan naast producen en draaien ook nog aan de Gunz For Hire act te werken is blijkbaar te veel.

Ja, zie mijn verhaal over under attack lamlul.
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:31 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
jambekkie schreef:
Jij vindt dat ze misschien niet goed producen

Ik vind dat Ran-D al twee jaar dezelfde insteek in zijn tracks gebruikt door ze zelf in te zingen. Je moet echt eens degelijk leren lezen want het wordt met de dag vervelender om je naam op het forum tegen te komen.

Citaat:
Ze hebben natuurlijk ook veel optredens en om dan naast producen en draaien ook nog aan de Gunz For Hire act te werken is blijkbaar te veel.

Ja, zie mijn verhaal over under attack lamlul.

Hahaha
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:32 

algemeen/debating-006-exclusiviteit-van-acts-t27188.html
laten we hier maar verder gaan over exclusieve acts, dan blijft het WJD-topic voor de WJD'tjes
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:33 

Hardtraxxer

Jammer, vond de G4H Producties en Acts erg vet
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 20:58 

Donateur

Chris Two schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/debating-006-exclusiviteit-van-acts-t27188.html
laten we hier maar verder gaan over exclusieve acts, dan blijft het WJD-topic voor de WJD'tjes

Goed plan :)
Bericht Geplaatst op 19 jun 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

Scope DJ Facebook: Really happy where this remix is going! Do you like oldschool reverse bass & screeches? \o/

Zeer benieuwd ^^
Vorige  1 ... 1502, 1503, 1504, 1505, 1506, 1507, 1508 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen