TiMOTHYb schreef:
jambekkie schreef:
Of ze hebben te weinig tijd om nog te werken ana Gunz For Hire? Ze hebben alletwee nog een solocarriere hea.
Maar.. Wat gebeurd er nu met de tracks? :O
Tijd dat ze eens wat meer tijd in de producties gaan steken, misschien dat Randy eens op zoek kan naar een goede vocalist ofzoiets. De afgelopen tijd om de week een G4H optreden maar ze teerden nog steeds op het succes van Under Attack van twee jaar terug omdat er blijkbaar niet genoeg tijd was om iets nieuws voor die act te produceren..
En wat betreft je tweede vraag; die zullen tot in de eeuwigheid grijs worden gedraaid.
Jij vindt dat ze misschien niet goed producen, maar Adaro en Ran-D doen wat ze zelf willen en waar ze zelf achter staan. Ze hebben natuurlijk ook veel optredens en om dan naast producen en draaien ook nog aan de Gunz For Hire act te werken is blijkbaar te veel. Ik heb een voorbeeld, maar ik kan er niet opkomen. Ook een groep die gestopt is, omdat ze zich op hun solo concentreerden.
Ik bedoel met tracks zoals Sorrow, De Weg Kwijt en Muse Bootleg enzo. Daar houden ze zeker hun mond over zodat we het vergeten..