Veel mensen waren fan van het Fusion label, maar sinds dat er allemaal nieuwe artiesten bij zijn gekomen, vinden ze dat het Fusion label is afgezakt, waren deze artiesten gestald op een sublabel, had Fusion deze imagoschade niet geleden. Om maar wat concreets te noemen.
Bij het stukje veel gaat 't fout Kijk eens onder aan de pagina: 7366. Ik gok dat er hier zon 100 actief van zijn, en 100-500 af en toe eens posten, hoog uit! Als je het over de totale hardstyle doelgroep hebt gaat het over honderd duizenden, zo niet miljoenen.
om maar weer ontopic te gaan, laten we wakker worden met deze vrij bizarre videoclip
Dus als ze hier niet op het forum zitten, zijn ze geen fan van het Fusion label?
ik denk dat hij iets anders bedoelt... Jij zegt dat veel mensen niet meer fan zijn van Fusion, terwijl dat maar zo lijkt omdat veel hier dat zeggen... Maar er zijn in verhouding nog duizenden wél fan
Dus als ze hier niet op het forum zitten, zijn ze geen fan van het Fusion label?
Hmm sins die nieuwe gasten in fusion zitten vind ik fusion idd een stuk minder. Ik heb op moment eigenlijk geen fav label vanwege laatste tijd gewoon over chaos is. Maar als ik moest kiezen dan zou ik tussen fusion en tillt twijfelen en ik vind theracords ook aardig worden.
Maar ik kijk eigenlijk niet meer naar labels maar naar artiesten zelf.
ik denk dat hij iets anders bedoelt... Jij zegt dat veel mensen niet meer fan zijn van Fusion, terwijl dat maar zo lijkt omdat veel hier dat zeggen... Maar er zijn in verhouding nog duizenden wél fan
Zo veel zeggen dat nu ook weer niet. Ik zie toch nog veel goede reacties in topics van fusion artiesten.
Dat ja. De "internet mening" in de hardstyle wereld is (gelukkig) nog niet eens 1% van de totale mening die de hele wereld heeft op hardstyle. Dit is niet mijn uitspraak trouwens, maar ik ben 't er wel 100% mee eens
geen idee :-P... ken iemand die dit poste zonder naam erbij.. maar als je op die website kijkt zie je dat echt zoveel het doen waar je het echt niet van zou verwachten..