S-Dee is dikke mik met de Toneshifterz, Code Black & Nitrouz, dus die zal binnenkort ook wel naar Fusion gaan.wrote:En wat gebeurd er trouwens met S Dee? Die zat toch ook bij Midify samen met Brennan Heart?ty\k
S-Dee wil niet eens produceren volgens mij. Anders had hij er allang werk van gemaakt.wrote:S-Dee is dikke mik met de Toneshifterz, Code Black & Nitrouz, dus die zal binnenkort ook wel naar Fusion gaan.wrote:En wat gebeurd er trouwens met S Dee? Die zat toch ook bij Midify samen met Brennan Heart?ty\k
Jammer dat Zatox de Creation EP laat remixen, valt weinig aan te verbeteren aangezien dat voor mij misschien wel een van zijn beste releases ooit is, iig de beste van het label.
Had liever een oudere plaat geremixed, weet niet of ik nu meedoe.
Superplastik & Fusion zijn beide sublabels van Freaky Recordswrote:Superplastik mag van mij wel weer teruggehaald worden.
Was ook een sublabel van Fusion toch?
Scantraxx valt ook gewoon onder Freaky, dus in zekere zin is bijna alles wel een 'sublabel' te noemen.wrote:Superplastik & Fusion zijn beide sublabels van Freaky Recordswrote:Superplastik mag van mij wel weer teruggehaald worden.
Was ook een sublabel van Fusion toch?Zou wel beter zijn als nieuwe artiesten (zoals bijvoorbeeld Omegatypez) hun tracks op Superplastik uit zouden laten brengen.
Bedoel je niet Cloud9 ipv Freaky?wrote:Scantraxx valt ook gewoon onder Freaky, dus in zekere zin is bijna alles wel een 'sublabel' te noemen.wrote:Superplastik & Fusion zijn beide sublabels van Freaky Recordswrote:Superplastik mag van mij wel weer teruggehaald worden.
Was ook een sublabel van Fusion toch?Zou wel beter zijn als nieuwe artiesten (zoals bijvoorbeeld Omegatypez) hun tracks op Superplastik uit zouden laten brengen.
new tracks will be on the way soon! gonna be hard at work for the next few weeks then we'll have something really cool for you guys!
Cloud9 maakt de "fysieke" albums en CD's voor scantraxx en brengt die dan uit, geloof niet dat scantraxx daadwerkelijk een sublabel daarvan is.wrote:
Bedoel je niet Cloud9 ipv Freaky?
Cloud9 doet denk ik gewoon de distributie voor scantraxx dan.wrote:Cloud9 maakt de "fysieke" albums en CD's voor scantraxx en brengt die dan uit, geloof niet dat scantraxx daadwerkelijk een sublabel daarvan is.wrote:
Bedoel je niet Cloud9 ipv Freaky?
Gek wat hoopte ik op een anti, maar nee
wrote:Kerel het is Brennan Heart, en jij verwacht een anti?
Angerfist heeft een masker, Hard Driver een helm. Prima toch?wrote:beter doet de desbetreffende meneer even zijn helm af als hij uit zijn auto stapt