Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1437, 1438, 1439, 1440, 1441, 1442, 1443 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 16:19 

Hardtraxx Veteran

En nog zo´n melding tussendoor. Leuk hoor zo´n discussie, maar niet hier.
Ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:11 

Hardtraxx Addict

Titatovenaar schreef:

En dat is een feit omdat jij dat ergens om een forum hebt gelezen ;-)? Laat de feiten a.u.b. buiten beschouwing als je geen idee hebt hoe deze echt liggen..

http://www.discogs.com/artist/C.+van+Dijk :/

Ontopic: De foto's van Koninginnedag Arnhem in de loop van deze week op http://www.facebook.com/koninginnedagArnhem komen te staan. Ook alle foto's die op Beat the Bridge zijn gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

Dat C. van Dijk op de credits staat wil niet zeggen dat hij alles voor Brennan Heart heeft gemaakt. Ook wil ik niet zeggen dat hij het niet heeft gedaan hoor, maar het valt iig niet uit de credits af te leiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:00 

... Dat Adrenalize bij Scantraxx zit. Ik heb wel ontzettend veel respect voor hem, als je dat kan op je 15de!
Nu hopen dat hij geen one-hit-wonder wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:15 

Hardtraxxer

Interview met Rudy Peters http://www.dj2dj.nl/blog/rudy-peters-la ... interview/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:22 

Hardtraxx Crew

Was het niet al bekend dat hij bij Scantraxx zou komen? Ik kan er zelf naast zitten hoor, kan het allemaal niet meer uit elkaar houden door al die nieuwe gasten bij Scantraxx de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:28 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Was het niet al bekend dat hij bij Scantraxx zou komen? Ik kan er zelf naast zitten hoor, kan het allemaal niet meer uit elkaar houden door al die nieuwe gasten bij Scantraxx de laatste tijd.

Volgens mij was het niet bekend, maar het is wel een logische zet. Adrenalize heeft bewezen dat hij wel hele mooie melodieuze muziek kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 19:42 

Hardtraxxer

opaa schreef:

Beetje saai interview :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:21 

Hardtraxx Elite

Now on Soundcloud: Q-dance presents: Scantraxx 10 Years "Beatbox" |

http://soundcloud.com/qdance/sets/q-dan ... -scantraxx

A-Lusion
Citaat:
Atm I'm processing my A-lusion Q-dance: Scantraxx 10 years dj-set for maximum quality. Uploading it later on to my soundcloud for listening and download. Stay tuned
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:22 

opaa schreef:

Die man spreekt over 'samenwerken met grote artiesten van het Scantraxx label...' en haalt de Noisecontrollers aan. Daar snap ik dan toch de ballen van, want Noisecontrollers zaten bij Fusion en zijn begonnen met Digital Age, waar is de link met Scantraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 20:24 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
opaa schreef:

Die man spreekt over 'samenwerken met grote artiesten van het Scantraxx label...' en haalt de Noisecontrollers aan. Daar snap ik dan toch de ballen van, want Noisecontrollers zaten bij Fusion en zijn begonnen met Digital Age, waar is de link met Scantraxx?

Digital Age is een (soort) sublabel van Scantraxx..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 21:28 

Hardtraxx Veteran

TBA schreef:
Spablauw schreef:
opaa schreef:

Digital Age is een (soort) sublabel van Scantraxx..

Allemaal dus 1 pot nat, vandaar dat er ook niemand van Fusion op X-Qlusive Noisecontrollers waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:57 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

dwx neemt er nog meer aan :lol: maar heb wel respect/jaloezi ik zou op mijn 15e ook wel bij scantraxx willen zitten hoor :P maar dan gaan we volgend jaar naar decibel en staat een jongetje van 16 op de main stage te draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 23:19 

Maakt leeftijd wat uit dan?
Vind het knap voor zo iemand, zo jong al en dan al bij Scantraxx.
En na mijn mening produceerd hij beter dan die Shockerz en Atmozfears.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 23:25 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Maakt leeftijd wat uit dan?
Vind het knap voor zo iemand, zo jong al en dan al bij Scantraxx.
En na mijn mening produceerd hij beter dan die Shockerz en Atmozfears.

ja dat vind ik ook >.< maar ik bedoel daar mee te zeggen dat dan kindertjes van 16 die niet naar decibel mogen snap je die verhouding en echt gewoon een wtf momentje zo jong iemand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 00:37 

Kraak... Piep...

Titatovenaar schreef:

En dat is een feit omdat jij dat ergens om een forum hebt gelezen ;-)? Laat de feiten a.u.b. buiten beschouwing als je geen idee hebt hoe deze echt liggen..

Doet de naam Cornelis geen belletje rinkelen?
Bewijs het tegendeel dan maar en dan ook niet in woordjes maar in daadwerkelijke bronnen.

PNXRMX schreef:
Dat C. van Dijk op de credits staat wil niet zeggen dat hij alles voor Brennan Heart heeft gemaakt. Ook wil ik niet zeggen dat hij het niet heeft gedaan hoor, maar het valt iig niet uit de credits af te leiden.

Ze zetten hem ook niet in de credits neer omdat hij koffie heeft gehaald voor de beste man.
Volgensmij was het toen de tijd gewoon algemeen bekend dat hij gewoon volle nummers voor hem maakte.
Net als The Machine voor Sasha F eerst zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 01:51 

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 02:25 

Hardtraxxer

Haha, geen commentaar toegestaan ​​onder Showtek video's. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 02:35 

Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:
Haha, geen commentaar toegestaan ​​onder Showtek video's. ^^

problem :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 03:44 

Hardtraxxer

.. Ik dit weekend voor PartyReviews.nl een video report ga maken van Frequencerz in Sydney en een gig aldaar? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 07:50 

Kevv1990 schreef:
.. Ik dit weekend voor PartyReviews.nl een video report ga maken van Frequencerz in Sydney en een gig aldaar? :yay:

Nou nou
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 10:06 

Draaien de showtekkers dan geen hardstyle meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 11:02 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
Kevv1990 schreef:

Nou nou

Kerel, is toch best vet als je dat mag doen in Sydney.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 11:04 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Today's #DQ12 update; Italian hero @DJZatox!

http://www.q-dance.com/q/events/Defqon1 ... ages/15001
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 11:37 

Hardtraxx Crew

Wish Outdoor
Citaat:
Oh Yeahhh! De nieuwe #wishoutdoor merchandising wordt awesome! De proefdrukken zijn kei-hard goedgekeurd!
Vorige  1 ... 1437, 1438, 1439, 1440, 1441, 1442, 1443 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen