Lyst schreef:
Het gaat om beste, niet om goed. En daarvoor moet je toch echt meer luisteren. Je kunt ook niet zeggen dat een appel de beste is, als je maar 2 appels van de 100 hebt geproefd.
Dus jij wilt zeggen dat je wel de beste kan zijn (goed zijn in iets - goed beter best) maar niet goed bent? En jij weet net zo goed als ik dat als een minder bekende DJ een plaat a la zatox zou maken dat hij vanzelf gedraaid wordt/bekendheid krijgt. Komt vanzelf naar boven drijven. Het verspreidt gewoon sneller als iets beter aanslaat. Als jij dus een appel proeft en je vindt die lekker, dan zeg je dat tegen een ander iemand die ook van jou muziek houdt. Die vervolgens ook weer etc etc. Vind je het niet mooi.. Dan andersom.
Daarbij, ik gaf net alleen maar aan dat ze best gelijk kunnen hebben met een van de beste producers op het moment. Niet mijn voorkeur, maar het kan best.
En waarom zou je die persoon niet serieus nemen? Over smaak valt niet te twisten.. Als het niet goed zou zijn dan zou het ook niet zo populair zijn. Als een kenner zegt dat een Elstar het lekkerst is, maar 80% vindt de Jonagold het lekkerst, wie heeft er dan gelijk?