Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 43 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 32 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
PierrePruuk wrote:Wie wil Paul Elstak nou op z'n festival :')
Sowieso, wie wilt hem als afsluiter van de Hardstyle :lol:
Connectie tussen Paul Elstak en Hardstyle is echt 0,0
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Als je exclusieve Dj's wilt hebben, dan moet je exclusieve Dj's boeken en niet de standaard Dj's verbieden om op andere festivals te staan. >.< Dat is de omgekeerde wereld. :thumbdown:
Last edited by Lyst on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 37 minutes ago
patrickjeb wrote:
PierrePruuk wrote:Wie wil Paul Elstak nou op z'n festival :')
Sowieso, wie wilt hem als afsluiter van de Hardstyle :lol:
Connectie tussen Paul Elstak en Hardstyle is echt 0,0
Das niet waar. Paul Elstak maakte muziek voor New Kids en in een backstage filmpje van New Kids hoor je dat ze naar Project One luisteren. Dus er is een connectie. :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dat hij 1/2 liedjes heeft gemaakt voor New Kids, betekend nog niks voor Hardstyle. Dat hij het een keer luistert, betekend nog niet dat hij Hardstyle draait of Hardstyle elementen gebruikt :D
Hardtraxx Veteran
last seen 37 minutes ago
patrickjeb wrote:Dat hij 1/2 liedjes heeft gemaakt voor New Kids, betekend nog niks voor Hardstyle. Dat hij het een keer luistert, betekend nog niet dat hij Hardstyle draait of Hardstyle elementen gebruikt :D
Niet zo serieus haha. :P

Maar, zoals ik al eerder zei, Q-Dance moet op een andere manier exclusief zijn en niet qua dj's die elk weekend een aantal optredens hebben.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Inderdaad, als het nou om een exclusieve live act zoals theracords, southstylers, donkey rollers, dan begreep ik het nog wel, maar dit is gewoon een dj set van een dj die op heel veel feesten draait, het is twee weken later, en het ligt vrij ver uit elkaar.
R
Hardtraxxer
353 posts member since 2011
last seen Jan 2019
Nou ja.. meestal hebben ze graag 2 weken exclusiviteit tov andere festivals (beetje normaal). Maar ja.. Lommel is dan ook maar 17 km van Eersel. Dus, nog eens normaal :) - is beetje standaard regio check
That's how it works
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
ookal ligt het allebei net over de grens, er komen heel andere mensen op af hoor
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Technoboy heeft een nieuwe plaat af
My Tribute to Early Hardstyle

TECHNOBOY " Nothing Nu "

it's finished!!
H
lunatix wrote:Technoboy heeft een nieuwe plaat af
My Tribute to Early Hardstyle

TECHNOBOY " Nothing Nu "

it's finished!!
Ben benieuwd..
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Delt-A wrote:ookal ligt het allebei net over de grens, er komen heel andere mensen op af hoor
Eersel ligt niet over de grens hoor...
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
vincejuh wrote:
Delt-A wrote:ookal ligt het allebei net over de grens, er komen heel andere mensen op af hoor
Eersel ligt niet over de grens hoor...
xd

Vanuit België wel..
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 32 minutes ago
Thera
FINISHED! "Dj Thera vs Mark EG & Chrissi - Angels" More info very soon! #reversebass #acid #therabyte
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Rayn wrote:Nou ja.. meestal hebben ze graag 2 weken exclusiviteit tov andere festivals (beetje normaal). Maar ja.. Lommel is dan ook maar 17 km van Eersel. Dus, nog eens normaal :) - is beetje standaard regio check
That's how it works
Ik vind het nergens op slaan die exclusiviteit.. Als het nou een live-act is kan ik het me voorstellen, maar voor een DJ set. Een DJ hoort gewoon elke week andere platen te draaien dus dan heb je helemaal niet het probleem met twee weken na elkaar dezelfde set. Het is maar net hoe je oorzaak-gevolg in dit verband legt.
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Edwinn wrote:
Rayn wrote:Nou ja.. meestal hebben ze graag 2 weken exclusiviteit tov andere festivals (beetje normaal). Maar ja.. Lommel is dan ook maar 17 km van Eersel. Dus, nog eens normaal :) - is beetje standaard regio check
That's how it works
Ik vind het nergens op slaan die exclusiviteit.. Als het nou een live-act is kan ik het me voorstellen, maar voor een DJ set. Een DJ hoort gewoon elke week andere platen te draaien dus dan heb je helemaal niet het probleem met twee weken na elkaar dezelfde set. Het is maar net hoe je oorzaak-gevolg in dit verband legt.
Q-Dance is zo'n grote commerciele organisatie die al meer dan 10 jaar op het hoogste niveau feesten organiseert. Geloof mij maar, daar hebben ze echt wel een goede reden voor. Op een of andere manier levert dat geld op, anders zouden ze het niet doen.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ja het maakt de festivals om hun heen kapot, dus minder concurrentie.
C
Reden geldt: Straal van 50 Km en 3 weken tijd ervoor

Q-dance is eigenlijk een soort machthebber daarin.. Oh, draai jij daar, dan draai jij niet bij ons.
Live-acts krijgen daarbovenop 3 weken ervoor en erna exclusiviteit
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 8 days ago
The Magic Show
THE MAGIC SHOW PRESENTS A NEW RESIDENT: Phuture Noize

This week TMS will announce a new resident every day this week. Each of this residents will be frequently heard on The Magic Show Podcast on Q-dance radio. Phuture Noize their tracks has been played quite often already in The Magic Show and we believe they are a great addition to our team of residents!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Wish is de week erna, maar zie toch genoeg dj's die ook op Defqon staan? Of zeg ik nou iets stoms..?
C
Wie draait er op Wish Live en op Defqon live?
+ afstand meerekend op die exclusiviteits factor.. Wish is andere regio dan Defqon. ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 37 minutes ago
Gelukkig zijn acts als Gunz4Hire nog gigantisch exclusief. :lol:
J
Slim Shore

Made some good progress in the studio this week:-) Into Space is allmost ready, busy for the Wish Anthem and starting a new collab with the Noisecontrollers!!
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
Alpha² - From The Rain (HQ Preview)

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Verkeerde topiqeu
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Edwinn wrote:
That's how it works
Hoe kun je nu iedere week andere platen draaien