Sowieso, wie wilt hem als afsluiter van de Hardstylewrote:Wie wil Paul Elstak nou op z'n festival :')
Connectie tussen Paul Elstak en Hardstyle is echt 0,0
Sowieso, wie wilt hem als afsluiter van de Hardstylewrote:Wie wil Paul Elstak nou op z'n festival :')
Das niet waar. Paul Elstak maakte muziek voor New Kids en in een backstage filmpje van New Kids hoor je dat ze naar Project One luisteren. Dus er is een connectie.wrote:Sowieso, wie wilt hem als afsluiter van de Hardstylewrote:Wie wil Paul Elstak nou op z'n festival :')
Connectie tussen Paul Elstak en Hardstyle is echt 0,0
Niet zo serieus haha.wrote:Dat hij 1/2 liedjes heeft gemaakt voor New Kids, betekend nog niks voor Hardstyle. Dat hij het een keer luistert, betekend nog niet dat hij Hardstyle draait of Hardstyle elementen gebruikt
My Tribute to Early Hardstyle
TECHNOBOY " Nothing Nu "
it's finished!!
Ben benieuwd..wrote:Technoboy heeft een nieuwe plaat af
My Tribute to Early Hardstyle
TECHNOBOY " Nothing Nu "
it's finished!!
Eersel ligt niet over de grens hoor...wrote:ookal ligt het allebei net over de grens, er komen heel andere mensen op af hoor
wrote:Eersel ligt niet over de grens hoor...wrote:ookal ligt het allebei net over de grens, er komen heel andere mensen op af hoor
FINISHED! "Dj Thera vs Mark EG & Chrissi - Angels" More info very soon! #reversebass #acid #therabyte
Ik vind het nergens op slaan die exclusiviteit.. Als het nou een live-act is kan ik het me voorstellen, maar voor een DJ set. Een DJ hoort gewoon elke week andere platen te draaien dus dan heb je helemaal niet het probleem met twee weken na elkaar dezelfde set. Het is maar net hoe je oorzaak-gevolg in dit verband legt.wrote:Nou ja.. meestal hebben ze graag 2 weken exclusiviteit tov andere festivals (beetje normaal). Maar ja.. Lommel is dan ook maar 17 km van Eersel. Dus, nog eens normaal- is beetje standaard regio check
That's how it works
Q-Dance is zo'n grote commerciele organisatie die al meer dan 10 jaar op het hoogste niveau feesten organiseert. Geloof mij maar, daar hebben ze echt wel een goede reden voor. Op een of andere manier levert dat geld op, anders zouden ze het niet doen.wrote:Ik vind het nergens op slaan die exclusiviteit.. Als het nou een live-act is kan ik het me voorstellen, maar voor een DJ set. Een DJ hoort gewoon elke week andere platen te draaien dus dan heb je helemaal niet het probleem met twee weken na elkaar dezelfde set. Het is maar net hoe je oorzaak-gevolg in dit verband legt.wrote:Nou ja.. meestal hebben ze graag 2 weken exclusiviteit tov andere festivals (beetje normaal). Maar ja.. Lommel is dan ook maar 17 km van Eersel. Dus, nog eens normaal- is beetje standaard regio check
That's how it works
THE MAGIC SHOW PRESENTS A NEW RESIDENT: Phuture Noize
This week TMS will announce a new resident every day this week. Each of this residents will be frequently heard on The Magic Show Podcast on Q-dance radio. Phuture Noize their tracks has been played quite often already in The Magic Show and we believe they are a great addition to our team of residents!
Hoe kun je nu iedere week andere platen draaienwrote:Ik vind het nergens op slaan die exclusiviteit.. Als het nou een live-act is kan ik het me voorstellen, maar voor een DJ set. Een DJ hoort gewoon elke week andere platen te draaien dus dan heb je helemaal niet het probleem met twee weken na elkaar dezelfde set. Het is maar net hoe je oorzaak-gevolg in dit verband legt.wrote:Nou ja.. meestal hebben ze graag 2 weken exclusiviteit tov andere festivals (beetje normaal). Maar ja.. Lommel is dan ook maar 17 km van Eersel. Dus, nog eens normaal- is beetje standaard regio check
That's how it works