Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1433, 1434, 1435, 1436, 1437, 1438, 1439 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:32 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Wie wil Paul Elstak nou op z'n festival :')

Sowieso, wie wilt hem als afsluiter van de Hardstyle :lol:
Connectie tussen Paul Elstak en Hardstyle is echt 0,0
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:34 

Aan het typen...

Als je exclusieve Dj's wilt hebben, dan moet je exclusieve Dj's boeken en niet de standaard Dj's verbieden om op andere festivals te staan. >.< Dat is de omgekeerde wereld. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:34 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
PierrePruuk schreef:
Wie wil Paul Elstak nou op z'n festival :')

Sowieso, wie wilt hem als afsluiter van de Hardstyle :lol:
Connectie tussen Paul Elstak en Hardstyle is echt 0,0

Das niet waar. Paul Elstak maakte muziek voor New Kids en in een backstage filmpje van New Kids hoor je dat ze naar Project One luisteren. Dus er is een connectie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:35 

Hardtraxx Veteran

Dat hij 1/2 liedjes heeft gemaakt voor New Kids, betekend nog niks voor Hardstyle. Dat hij het een keer luistert, betekend nog niet dat hij Hardstyle draait of Hardstyle elementen gebruikt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:37 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Dat hij 1/2 liedjes heeft gemaakt voor New Kids, betekend nog niks voor Hardstyle. Dat hij het een keer luistert, betekend nog niet dat hij Hardstyle draait of Hardstyle elementen gebruikt :D

Niet zo serieus haha. :P

Maar, zoals ik al eerder zei, Q-Dance moet op een andere manier exclusief zijn en niet qua dj's die elk weekend een aantal optredens hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:58 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, als het nou om een exclusieve live act zoals theracords, southstylers, donkey rollers, dan begreep ik het nog wel, maar dit is gewoon een dj set van een dj die op heel veel feesten draait, het is twee weken later, en het ligt vrij ver uit elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:46 

Hardtraxxer

Nou ja.. meestal hebben ze graag 2 weken exclusiviteit tov andere festivals (beetje normaal). Maar ja.. Lommel is dan ook maar 17 km van Eersel. Dus, nog eens normaal :) - is beetje standaard regio check
That's how it works
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:51 

Hardtraxx Veteran

ookal ligt het allebei net over de grens, er komen heel andere mensen op af hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:35 

Hardtraxxer

Technoboy heeft een nieuwe plaat af

Citaat:
My Tribute to Early Hardstyle

TECHNOBOY " Nothing Nu "

it's finished!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:36 

lunatix schreef:
Technoboy heeft een nieuwe plaat af

Citaat:
My Tribute to Early Hardstyle

TECHNOBOY " Nothing Nu "

it's finished!!

Ben benieuwd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:54 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
ookal ligt het allebei net over de grens, er komen heel andere mensen op af hoor

Eersel ligt niet over de grens hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:11 

Hardtraxx Veteran

vincejuh schreef:
Delt-A schreef:

Eersel ligt niet over de grens hoor...

xd

Vanuit België wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:06 

Hardtraxx Crew

Thera
Citaat:
FINISHED! "Dj Thera vs Mark EG & Chrissi - Angels" More info very soon! #reversebass #acid #therabyte
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:11 

Hardtraxx Veteran

Rayn schreef:
Nou ja.. meestal hebben ze graag 2 weken exclusiviteit tov andere festivals (beetje normaal). Maar ja.. Lommel is dan ook maar 17 km van Eersel. Dus, nog eens normaal :) - is beetje standaard regio check
That's how it works

Ik vind het nergens op slaan die exclusiviteit.. Als het nou een live-act is kan ik het me voorstellen, maar voor een DJ set. Een DJ hoort gewoon elke week andere platen te draaien dus dan heb je helemaal niet het probleem met twee weken na elkaar dezelfde set. Het is maar net hoe je oorzaak-gevolg in dit verband legt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:19 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Rayn schreef:
That's how it works

Ik vind het nergens op slaan die exclusiviteit.. Als het nou een live-act is kan ik het me voorstellen, maar voor een DJ set. Een DJ hoort gewoon elke week andere platen te draaien dus dan heb je helemaal niet het probleem met twee weken na elkaar dezelfde set. Het is maar net hoe je oorzaak-gevolg in dit verband legt.

Q-Dance is zo'n grote commerciele organisatie die al meer dan 10 jaar op het hoogste niveau feesten organiseert. Geloof mij maar, daar hebben ze echt wel een goede reden voor. Op een of andere manier levert dat geld op, anders zouden ze het niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:22 

Aan het typen...

Ja het maakt de festivals om hun heen kapot, dus minder concurrentie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:42 

Reden geldt: Straal van 50 Km en 3 weken tijd ervoor

Q-dance is eigenlijk een soort machthebber daarin.. Oh, draai jij daar, dan draai jij niet bij ons.
Live-acts krijgen daarbovenop 3 weken ervoor en erna exclusiviteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:45 

Hardtraxx Veteran

The Magic Show

Citaat:
THE MAGIC SHOW PRESENTS A NEW RESIDENT: Phuture Noize

This week TMS will announce a new resident every day this week. Each of this residents will be frequently heard on The Magic Show Podcast on Q-dance radio. Phuture Noize their tracks has been played quite often already in The Magic Show and we believe they are a great addition to our team of residents!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

Wish is de week erna, maar zie toch genoeg dj's die ook op Defqon staan? Of zeg ik nou iets stoms..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:57 

Wie draait er op Wish Live en op Defqon live?
+ afstand meerekend op die exclusiviteits factor.. Wish is andere regio dan Defqon. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:35 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig zijn acts als Gunz4Hire nog gigantisch exclusief. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:56 

Slim Shore

Made some good progress in the studio this week:-) Into Space is allmost ready, busy for the Wish Anthem and starting a new collab with the Noisecontrollers!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:22 

Hardtraxxer

Alpha² - From The Rain (HQ Preview)

http://www.youtube.com/watch?v=9wlqnqvdLhY
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:36 

Hardtraxx Veteran

Verkeerde topiqeu
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:07 

Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
Rayn schreef:
That's how it works

Hoe kun je nu iedere week andere platen draaien
Vorige  1 ... 1433, 1434, 1435, 1436, 1437, 1438, 1439 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen