Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1432, 1433, 1434, 1435, 1436, 1437, 1438 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 18:26 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Prefix & Density
Rendering....almost ready to be uploaded! http://pic.twitter.com/6BMvM7Kq
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:00 

Hardtraxxer

Wist je dat de track van wildstylez is vrijgegeven net?
http://soundcloud.com/djwildstylez/wild ... welcome-to

#edit Zo beter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:02 

Donateur

Ilmar schreef:
http://soundcloud.com/djwildstylez/wildstylez-shadow-welcome-to

Daar hebben we een mooi topic voor in het Gratis Releases gedeelte ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:37 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 19:49 

Hardtraxx Veteran

Wel heel veel b-front in het decibel stukje :) (eigenlijk alleen maar b-front). Hopelijk dus weer op de main!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:04 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
Wel heel veel b-front in het decibel stukje :) (eigenlijk alleen maar b-front). Hopelijk dus weer op de main!

Hij zegt ookzet het met een dikke RODE stift in je agenda xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:06 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

Heb je hem niet liever in de Loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:14 

Hardtraxx Veteran

Paul Elstak:
Kicked off the #Dominator line-up because I'll be closing a hardstyle(!) stage two(!) weeks before in Lommel. Thank U #MostWantedBookings!

DJPromo:
Join the club
@djpaulelstak guess it's not anymore about skills or popularity but wich ass you kiss

Mooi weer dit. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:28 

Hardtraxxer

Technoboy
So tomorrow I'll finish my new 'Early Hardstyle Tribute'-track. Title: Nothing Nu. First test: Tunnel Club in Hamburg next Monday! Yeah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:39 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Paul Elstak:
Kicked off the #Dominator line-up because I'll be closing a hardstyle(!) stage two(!) weeks before in Lommel. Thank U #MostWantedBookings!

DJPromo:
Join the club
@djpaulelstak guess it's not anymore about skills or popularity but wich ass you kiss

Mooi weer dit. >.<

Haha nice xd

Teknizion schreef:
Henk-Jan schreef:
Jack Of Sound
Citaat:
Finished a new remix! I made a remix of one of my favorite tracks from The Pitcher ! I chose this track because I like the theme and vocals in it so much, not telling yet what track it is tho... unless you guys can guess it!

Ik gok Serenity..

Het is Another Day In My Life :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:47 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
p-stylez schreef:

Wie weet dus anthem van B-Front? Want vorig jaar zou hij de Raw Remix maken van het anthem wat nooit gekomen is (evenals de hardcore remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
dennis schreef:
p-stylez schreef:

Wie weet dus anthem van B-Front? Want vorig jaar zou hij de Raw Remix maken van het anthem wat nooit gekomen is (evenals de hardcore remix)

Dat was Titan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 21:39 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Paul Elstak:

DJPromo:
Join the club

Mooi weer dit. >.<

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 22:21 

Donateur

Dat in het miljardenakkoord staat dat de BTW op uitvoerende kunsten(en dus op feesten) weer omlaag gaat naar 6%, ;)

rtl.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 22:24 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Dat in het miljardenakkoord staat dat de BTW op kunst(en dus op feesten) weer omlaag gaat naar 6%, ;)

rtl.nl

En nu is de vraag of het ook daadwerkelijk gebeurt. Ik heb mijn twijfels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 22:59 

Hardtraxxer

dennis schreef:
Kevin-Raw schreef:
Dat in het miljardenakkoord staat dat de BTW op kunst(en dus op feesten) weer omlaag gaat naar 6%, ;)

rtl.nl

Ik denk idd dat we er 0,0 van gaan merken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 23:21 

Hardtraxxer

dennis schreef:
Kevin-Raw schreef:

rtl.nl

Ik weet 100% zeker dat de BTW wordt verlaagd in de ticketprijs, maar ik weet ook bijna 100% zeker dat we er weinig van gaan merken. Je mag dan minstens verwachten dat de prijzen gelijk blijven volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 08:27 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Paul Elstak:

DJPromo:
Join the club

Mooi weer dit. >.<

Paul Elstak stond op de line up? Maar nu niet meer? En hij weet zeker dat dat de reden is? Lijkt me sterk.
Maargoed, ik slaap er snachts niet minder om. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:03 

Parvuz schreef:
Dakpan schreef:
Paul Elstak:

DJPromo:
Join the club

Mooi weer dit. >.<

Paul Elstak stond op de line up? Maar nu niet meer? En hij weet zeker dat dat de reden is? Lijkt me sterk.
Maargoed, ik slaap er snachts niet minder om. :P

(staat ook in hardcore WJD)

Probleem is: Q-dance voert een exclusiviteitsrecht op 3 weken voor andere festivals. Sta je op het een, dan niet op een grote van Q.
(ground zero probleem ongeveer). Buzz Fuzz staat nu wel op Dominator maar die is uit de line-up van Last World gehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:12 

Hardtraxx Veteran

Echt onzin, alsof er mensen nu Dominator afzeggen en naar Last World gaan omdat ze Paul Elstak willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:16 

Aan het typen...

Dat staat toch ook nergens?
Maar wat Chris Two zegt klopt wel, B2S doet het overigens ook. Maar het is ook mede afhankelijk bij welk boekingskantoor je zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:16 

Hardtraxx Elite

In-Phase
Citaat:
Good morning everyone!! Long day of making tunes ahead together with one of the newer Dirty Workz artists. But who? ;)

Artic Erik
Citaat:
OK you all convinced me! I will make an anti-anticlimax version of "In The Night"! In HQ available soon! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:28 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dat staat toch ook nergens?
Maar wat Chris Two zegt klopt wel, B2S doet het overigens ook. Maar het is ook mede afhankelijk bij welk boekingskantoor je zit.

Ik snap wel dat organisatoren graag een beetje exclusief willen zijn. Maar kom op. Verzin dan iets anders waarmee je bijzonder kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:30 

Hardtraxx Veteran

Wie wil Paul Elstak nou op z'n festival :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:31 

Hardtraxx Veteran

Sowieso, de acts staan 9/10 keer toch op andere feesten, dus zo exclusief is het nou ook weer niet. Als je nou een act exclusief wilt houden die maar enkele keren per jaar draait oke, maar bij acts die bijna elk weekend geboekt worden..
Vorige  1 ... 1432, 1433, 1434, 1435, 1436, 1437, 1438 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen