Sorry je hebt gelijk, ben ff in de warwrote:Trailer van vorig jaar en het jaar daarvoor stond een andere track onder dan het anthem hoor.wrote: Zeer waarschijnlijk omdat de anthem nog niet 100% af is. Lijkt me sterk dat ze voor dit filmpje een apart nummertje maken en voor de anthem ook weer apart. Gezien voorgaande trailers van b2s is het gewoon het anthem.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Hardstyle.com
We've got something cool for you ... https://www.facebook.com/hardstylecom/a ... 3854604240
-
J
Toch wel ja?wrote:Er bestaat een verschil tussen een soundtrack van een filmpje en een anthem van een feest.wrote:Wat is het nou, Zany & Wildstylez - Decibel Anthem 2012?
Niet eens in de omschrijving gekeken.
Dacht gewoon dat het even het decibel anthem was, nvm.
Niemand zegt dat het niet zo is, alleen dat het vorige jaren zo was, voor hetzelfde geld is het nu anders en is dit wél het anthem.wrote: Toch wel ja?![]()
Dacht gewoon dat het even het decibel anthem was, nvm.
Wat ik persoonlijk toch wel jammer zou vinden.
Edit:
View on YouTube
Of was die er al?
wrote:Hardstyle.com
We've got something cool for you ... https://www.facebook.com/hardstylecom/a ... 3854604240
"The track with the most votes wins the competition."
Dat vind ik nou jammer
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Had je erop gehoopt dat de track met de minste stemmen zou winnen ?wrote:wrote:Hardstyle.com
"The track with the most votes wins the competition."
Dat vind ik nou jammer
-
S
Wildstylez
Oh and it's NOT the #DB12 Anthem btw
Nee een professionele jury. Nu kun je gewoon als je maar genoeg mensen kent winnen met een kuttrack.wrote:Had je erop gehoopt dat de track met de minste stemmen zou winnen ?
Precies, heb geen zin om die contest te verliezen omdat ik minder vrienden heb dan de winnaar.wrote:Nee een professionele jury. Nu kun je gewoon als je maar genoeg mensen kent winnen met een kuttrack.wrote:Had je erop gehoopt dat de track met de minste stemmen zou winnen ?
Vorig jaar was volgens mij TNT - First Match (2011 Remix) en dat jaar ervoor Max Enforcer - Gold (correct me if im wrong) dus idd geen anthems in de trailertwrote:Trailer van vorig jaar en het jaar daarvoor stond een andere track onder dan het anthem hoor.wrote: Lijkt me sterk dat ze voor dit filmpje een apart nummertje maken en voor de anthem ook weer apart. Gezien voorgaande trailers van b2s is het gewoon het anthem.
DB07
Trailer: Citizen - If I Say Stop
Anthem: Deepack & Charly Lownoise Feat. MC Villain – Can't Hold Us Down
DB08
Trailer: 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
Anthem: Zany & The Beholder - Bleeding for the Harder Styles
DB09
Trailer: Frontliner - Sunblast
Anthem: Brennan Heart - City of Intensity
DB10:
Trailer: Max Enforcer - Gold
Anthem: Noisecontrollers - Summer in the City
DB11:
Trailer: TNT - First Match 2011
Anthem: Zany & Max Enforcer ft. MC DV8 - Sound of Intensity
Duidelijk genoeg denk ik zo :p
Trailer: Citizen - If I Say Stop
Anthem: Deepack & Charly Lownoise Feat. MC Villain – Can't Hold Us Down
DB08
Trailer: 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
Anthem: Zany & The Beholder - Bleeding for the Harder Styles
DB09
Trailer: Frontliner - Sunblast
Anthem: Brennan Heart - City of Intensity
DB10:
Trailer: Max Enforcer - Gold
Anthem: Noisecontrollers - Summer in the City
DB11:
Trailer: TNT - First Match 2011
Anthem: Zany & Max Enforcer ft. MC DV8 - Sound of Intensity
Duidelijk genoeg denk ik zo :p
Wildstylez @wildstyleznl
Einde discussie
Einde discussie
-
A
wrote:Wildstylez
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Info over de Sleepwalking Edit:
Adaro:
Adaro:
Artic:dat is de artic sleepwalking edit, zal binnenkort wel keer online komen!
Binnenkort verschijnt er een HQ ; )
(Hopelijk) vandaag dus het anthem.Intents Festival
Wie is er benieuwd naar het anthem van Intents Festival 2012?
Interview met DJ Thera & B-Front - Loudness ambassadeurs! http://www.betribes.com/articles/2012-0 ... bassadeurs
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Lekker bezig jij.wrote:Pontuz Bergman - Jon Brandt-CederhällOk, we're gonna be nice :-). We're almost at 30.000 likes now, just a few more to go, but.... Here you go: http://wtrns.fr/tlDO3DmN-6y-4e , enjoy our free release! Spread the news!
-
S
Jor-D niet tevreden is over zijn server.
Facebook
Jordy van den Aardweg
Klote server XD
Jordy van den Aardweg
Klote server XD
Kan me niet voorstellen dat er op dit moment ook maar iemand tevreden is over de HT server. Kunnen we niet allemaal een euro doneren voor een upgrade?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Wat is er slecht aan dan? ik merk er niets aan!wrote:Kan me niet voorstellen dat er op dit moment ook maar iemand tevreden is over de HT server. Kunnen we niet allemaal een euro doneren voor een upgrade?
Niks mis met de server hoor, prima ding als 'het probleem' niet op duikt!wrote:Wat is er slecht aan dan? ik merk er niets aan!wrote:Kan me niet voorstellen dat er op dit moment ook maar iemand tevreden is over de HT server. Kunnen we niet allemaal een euro doneren voor een upgrade?
Maargoed, ontopic hier
-
C
Kan ook voor Wish zijnwrote:Zatox
Anthem in Progress ..... And sound amazing!!!! The lirycs and The melody !! OMG!!
ja of Sensation White, of Extrema of Koninginnedag.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
of qlimax