moest er wel om lachen

Wat is de reden?wrote:Loudness in December gewoon weer wordt gehouden in de Maassilo
Euphoria is toch ook om en om op een andere locatie?wrote:Geen idee. Ik snap er ook niks van. Klokgebouw was bijna 2 keer zo groot, waarom weer terug naar de Maassilo??
Ze gaan gewoon afwisselen. Zoals met Euphoria in Tilburg en Utrecht.wrote:Geen idee. Ik snap er ook niks van. Klokgebouw was bijna 2 keer zo groot, waarom weer terug naar de Maassilo??
Die drukte kwam meer omdat het geluid in de ene zaal kut was waardoor iedereen naar zaal 1 kwam..wrote:Jammer. Uitverkochte Maassilo is dikke stront. Dan blijf ik thuis
True that.wrote:Die drukte kwam meer omdat het geluid in de ene zaal kut was waardoor iedereen naar zaal 1 kwam..wrote:Jammer. Uitverkochte Maassilo is dikke stront. Dan blijf ik thuis
Lijkt me sterk dat ze voor dit filmpje een apart nummertje maken en dat het anthem weer iets compleet anders is. Gezien voorgaande trailers van b2s is het gewoon het anthem.wrote:Er bestaat een verschil tussen een soundtrack van een filmpje en een anthem van een feest.wrote:Wat is het nou, Zany & Wildstylez - Decibel Anthem 2012?
Niet eens in de omschrijving gekeken.
Zal wel Decibel wezenwrote:Zatox
Anthem in Progress ..... And sound amazing!!!! The lirycs and The melody !! OMG!!
Trailer van vorig jaar en het jaar daarvoor stond een andere track onder dan het anthem hoor.wrote: Lijkt me sterk dat ze voor dit filmpje een apart nummertje maken en voor de anthem ook weer apart. Gezien voorgaande trailers van b2s is het gewoon het anthem.