Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1417, 1418, 1419, 1420, 1421, 1422, 1423 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 12:49 

Hardtraxx Crew

B2S
Citaat:
Missed the #Loudness sets from @djactivator1 @DjAdaro @djbfront past Thurday on b2s radio? Listen to them on http://soundcloud.com/officialb2s/sets/ ... ember-2011

En net doen of er niks aan de hand is; Missed the sets? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 12:53 

Hardtraxx Veteran

de fuck draaide b-front it must be :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:08 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
de fuck draaide b-front it must be :P

nu gaan we allemaal dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:22 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
b-front.
Citaat:
That strange moment that dj's Play your tracks if you are in the same line up Without asking.

:')
Alsof hij dat zelf ook niet doet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:23 

Aan het typen...

Of zijn tracklist staat al van tevoren vast of hij belt gedurende de set met de Dj's of hij hun tracks mag gebruiken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:26 

Hardtraxx Veteran

Ilmar schreef:
Niet dat ik wil beschuldigen, maar Brennan heart draaide voor b-front zaterdag in patronaat,
weet niet wat die heeft gedraaid. of op hardshock festival?

Heb liever 2x Virus dan 1x Wake up. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 13:29 

Hardtraxx Veteran

Ilmar schreef:
Niet dat ik wil beschuldigen, maar Brennan heart draaide voor b-front zaterdag in patronaat,
weet niet wat die heeft gedraaid. of op hardshock festival?

Hardshock werden de hele dag door B-Front platen gedraaid, gelukkig ook genoeg die die zelf nooit meer draait ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:16 

Donateur

Het zou wel mooi zijn als er eens mainstage DJ's waren die wat minder eigen platen draaien.....

Ik vond bij Q-dance pres; Scantraxx 10 years de eerste set in de Rabo Lounge(of beatbox, hoe dat ding ook heet) de beste set!!!! Veel oude plaatjes die me avond goed deden beginnen! De rest van wat ik gehoord heb wat echt slaapverwekkend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:27 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:
Het zou wel mooi zijn als er eens mainstage DJ's waren die wat minder eigen platen draaien.....

Ik vond bij Q-dance pres; Scantraxx 10 years de eerste set in de Rabo Lounge(of beatbox, hoe dat ding ook heet) de beste set!!!! Veel oude plaatjes die me avond goed deden beginnen! De rest van wat ik gehoord heb wat echt slaapverwekkend :P

Het is toch logisch dat een artiest veel eigen platen draait. Zijn platen zijn de reden dat een artiest erstaat en de paten staan voor het ding van de artiest. Op grote feesten staan vaaak zoveel artiesten dat veel andere platen draaien bijna niet mogelijk is zonder dat die artiest zelf ook niet op het feest staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:30 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

Probleem is dat een organisatie veel geld neerlegt voor bijvoorbeeld Headhunterz. Die kan het dan niet maken om vet veel andere tracks te draaien. Want ze betalen voor Headhunterz, dan krijgen ze Headhunterz. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:35 

Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
Mol schreef:

Probleem is dat een organisatie veel geld neerlegt voor bijvoorbeeld Headhunterz. Die kan het dan niet maken om vet veel andere tracks te draaien. Want ze betalen voor Headhunterz, dan krijgen ze Headhunterz. :P

Maar in ??2006-2009?? heeft hhz ook veel platen gemaakt, dat is ook Headhunterz. Zoals al vaker wordt gezegd; er worden veel eigen tracks gedraaid, maar probeer het dan nog wat af te wisselen. Echt niemand vindt het erg om een Scantraxx Rootz, End Of My Existence, Subsonic, Project One te horen. Dit geldt natuurlijk niet alleen voor hhz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:37 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Maar in ??2006-2009?? heeft hhz ook veel platen gemaakt, dat is ook Headhunterz. Zoals al vaker wordt gezegd; er worden veel eigen tracks gedraaid, maar probeer het dan nog wat af te wisselen. Echt niemand vindt het erg om een Scantraxx Rootz, End Of My Existence, Subsonic, Project One te horen. Dit geldt natuurlijk niet alleen voor hhz :)

Dat is dan wel weer waar. :P
Denk niet dat de situatie erg zal veranderen na wat hier gezegd wordt haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:38 

Donateur

Teknizion schreef:
iSenSe` schreef:
Jezus.. je hoeft hier bijna niet meer te komen voor weetjes..
Wordt er niet meer gemod tegenwoordig ?

Code:
Wildstylez twitter
Bootleg finished... At least playable for tonight ;) Final touch comes on monday!

Oh jawel hoor, zijn alleen niet 24/7 online ;)

Onder mijn post weetjes postten, eindeloze discussies mogen naar het discussie topic algemeen/discussie-topic-t11071.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 18:28 

Donateur

Wat was dat precies met die tweets van HHz en MCDasyndrome? Ging over comments op PF volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:06 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat was dat precies met die tweets van HHz en MCDasyndrome? Ging over comments op PF volgens mij.

Headhunterz schijnt met Villain als mc gedraaid te hebben terwijl Da Syndrome de mc van scantraxx is. Villain en Headhunterz zijn van af het begin al dikke mik samen. En mensen zouden op pf gezegd hebben dat headhunterz en da syndrome ruzie zouden hebben ofzo?

Dit is wat ik er uit op kan maken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:42 

Hardtraxxer

het ging over dit berichtje

Citaat:
Uitspraak van VirginMobile op zondag 15 april 2012 om 19:52:
Het rare was, tijdens de set van Heady, kwam Mc Villain op.. Die hoorde er niet te staan. Da Syndrome was gewoon voor de hele avond gepland o.a. vanwege zn contract bij Scantraxx. Maaar aangezien die elkaar niet zo mogen wilde Heady persé Villain hebben. Er werd tegen Da Syndrome gezegd dat hij 'even pauze' mocht houden een uurtje.. Maar wist zelf ook wel dat hij hem er niet bij wilde hebben.. Beetje zwak vind ik

Naja Weetjes!

Headhunterz er ff tussen uitgaat...
Citaat:
@djheadhunterz
I'm out for a few days. Spending a few days off in Dubai. Saturday I'm back for Black Belgium. Seeya and love ya!

Zany gaat wat opnemen?
Citaat:
@DjZany
It's there... this is gonna be fun!!! http://twitpic.com/9agzrq

Max Enforcer een nog niet afgemaakte track heeft gedraait;
Citaat:
@max_enforcer
and remember 'Time to Rock' is a DEMO!!!! I need to 'harden it up' a bit.... Kickdrum needs a bit more punch so i have to re-make it and the over-all mix can be better. Enjoy anyway :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 19:58 

Hardtraxxer

A*S*Y*S - acid nightmare (zany remix) is uit!
http://www.beatport.com/track/acid-nigh ... ix/3406842
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:02 

Donateur

Parvuz schreef:
Mol schreef:

Dat is dus het hele probleem.. alles draait om eigen plaatjes draaien zodat die verkocht worden.
Maar goed, dit is toch een eindeloze discussie, laten we dit de mods maar niet aandoen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:24 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Dat is dus het hele probleem.. alles draait om eigen plaatjes draaien zodat die verkocht worden.
Maar goed, dit is toch een eindeloze discussie, laten we dit de mods maar niet aandoen :P

Plaatverkoop levert toch niet zo veel op. Het gaat er meer om dat er eigen plaatjes gedraaid worden omdat het grote publiek dat wil. Ik denk dat het grootste deel van het publiek het meer als "optreden" van Headhunterz ziet en niet een dj set. Dan worden er Headhunterz tracks verwacht. Nouja, sinds HWS verandert dat misschien een beetje, maar dan worden er in ieder geval tracks verwacht die in HWS gedraaid worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:05 

Donateur

Daar zit wel logica in inderdaad. Ben toch wel een beetje een gefrustreerde fan af en toe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:38 

Donateur

On-Topic heren.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 21:54 

Hardtraxx Addict

de tijdtafel online staat !

22.00 – 23.00 Bakero
22.45 – 23.00 Speakerfreakz
23.15 – 00.00 The Emperador
23.45 – 00.30 Lanoz
00.15 – 01.00 The Vinyl Pimp
00.45 – 01.45 Dope Jay & Danny Scandal