Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1415, 1416, 1417, 1418, 1419, 1420, 1421 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 12:03 

Hardtraxxer

Wist je dat Zatox- opera gratis gaat weggeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 12:04 

Hardtraxx Veteran

Ilmar schreef:
Wist je dat ik vanavond blaren op me handen krijg van het aantal keer ik handjes moet klappen op brennan heart.

(b-front maakt het dan weer goed :love: )

Wist je dat offtopic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 13:13 

Hardtraxx Addict

Wout1997 schreef:
precies wat gangsterdwerg zegt.
Dat filmpje op rtl maakt hardstyle weer voorschud.
Hardstyle van voor 2009 waren er van de 100 platen 90 goed. Er zijn nu wel al veel meer sounds gebruik maar er is ook nog zoveel meer over. Tegenwoordig komen er van de 100 platen 10 goede uit dat is eigenlijk gewoon schandalig. De laatste tijd zijn er ook steeds meer meezing breaks, blije melodietjes en het ergste slappe kicks.
Het verandert gewoon en het word alsmaar 'slechter' in mijn ogen. De verandering opzich vind ik niet erg alleen het niveau van een hardstyle plaat gaat omlaag en dat is schandalig.

Dat er meer platen uitgebracht worden van mindere kwaliteit ligt ook aan de download portals. Als alles nog op vinyl werd gereleased waren er minder labels en werd er minder gereleased, aangezien het een investering is voor een label. Bij een matige plaat wordt er dan ook verlies gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 13:28 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle.com is fucked:

Spoontech Facebook

Please note: Hardstyle.com had a massive server crash and all our music is lost until we re-upload every single track again. I don't really have time to re-upload our entire WAV catalogue again over their 1 at a time web browser uploader that takes 15-20 minutes per track. So until further notice, Spoontech tracks will no longer be available to buy on hardstyle.com - If you have any issues let me know.

Lol David, tell me about it. The thing is it looks like they lost everything so even labels like Fusion who have 150+ releases aren't going to sit there and re-upload everything again. I don't see them recovering from this one unless they come up with some serious re-design.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 13:32 

Donateur

Het eind is sowieso al zoek aangezien mensen op feesten niet meer in een logische opbouw in hardheid geïnteresseerd zijn, maar wel af en toe een uurtje euforisch tussendoor willen. Of omdat grote DJ's laat geboekt worden om de drankomzet hoog te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 13:34 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Hardstyle.com is fucked:

Spoontech Facebook

Please note: Hardstyle.com had a massive server crash and all our music is lost until we re-upload every single track again. I don't really have time to re-upload our entire WAV catalogue again over their 1 at a time web browser uploader that takes 15-20 minutes per track. So until further notice, Spoontech tracks will no longer be available to buy on hardstyle.com - If you have any issues let me know.

Lol David, tell me about it. The thing is it looks like they lost everything so even labels like Fusion who have 150+ releases aren't going to sit there and re-upload everything again. I don't see them recovering from this one unless they come up with some serious re-design.

Haha dat ze niet eens back-ups hebben daar bij hardstyle.com :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 13:53 

Hardtraxx Elite

Ik begreep dat ze zelf ook flink aan t heruploaden zijn, dus een groot deel van de files zullen nog wel ergens aanwezig zijn... Overigens wel een dikke fail dat ze idd geen staande backups hebben, dat wanneer een server crasht ze gewoon de volgende kunnen gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 14:14 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Het eind is sowieso al zoek aangezien mensen op feesten niet meer in een logische opbouw in hardheid geïnteresseerd zijn, maar wel af en toe een uurtje euforisch tussendoor willen. Of omdat grote DJ's laat geboekt worden om de drankomzet hoog te houden.

Het is soms ook wel lekker om zo'n soort opbouw te hebben, als je een hele nacht/dag alleen maar Raw hebt, heb je geen benen meer over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 15:19 

Ik heb gehoord dat er nogal wat virussen op de Hardstyle.com server stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 15:34 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Ik ben het wel deels met dawasiknie eens. De afgelopen maanden lijkt het wel in een stroomversnelling te komen en daar mag best flink over gediscussieerd worden. Ik vind het dan ook erg jammer dat Khadber zijn ogen hier voor sluit en doet alsof er niks aan de hand is, want er is zeker een verschuiving gaande en die is minder geleidelijk dan voorheen. Niet dat alle veranderingen per definitie slecht zijn maar ik vind wel dat de scene er in totaal langzaam op achteruit gaat. Maarja Khadber staat er wel om bekend dat hij altijd alles prima vindt en zelden ergens kritiek op levert. Die Holland Got Talent dude zet in ieder geval de scene weer even flink voor lul en daar baal ik eigenlijk best van. Ik denk dat er een goede kans bestaat dat hardstyle over de kop zal gaan binnen nu en een jaar of 2.

Het enigste wat jij doet is negatief zijn en zeiken. Word zo langzamerhand depressief van al jou comments. Nooit eens positief, er is altijd wel wat. Ik doel hier ook op comments die je op tracks geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 15:37 

Hardtraxx Addict

AFCA schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik ben het wel deels met dawasiknie eens. De afgelopen maanden lijkt het wel in een stroomversnelling te komen en daar mag best flink over gediscussieerd worden. Ik vind het dan ook erg jammer dat Khadber zijn ogen hier voor sluit en doet alsof er niks aan de hand is, want er is zeker een verschuiving gaande en die is minder geleidelijk dan voorheen. Niet dat alle veranderingen per definitie slecht zijn maar ik vind wel dat de scene er in totaal langzaam op achteruit gaat. Maarja Khadber staat er wel om bekend dat hij altijd alles prima vindt en zelden ergens kritiek op levert. Die Holland Got Talent dude zet in ieder geval de scene weer even flink voor lul en daar baal ik eigenlijk best van. Ik denk dat er een goede kans bestaat dat hardstyle over de kop zal gaan binnen nu en een jaar of 2.

Het enigste wat jij doet is negatief zijn en zeiken. Word zo langzamerhand depressief van al jou comments. Nooit eens positief, er is altijd wel wat. Ik doel hier ook op comments die je op tracks geeft.

Stel je niet aan man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 15:38 

Hardtraxxer

Joykill schreef:
AFCA schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Stel je niet aan man :lol:

Nee maar word dat gejank van hem een beetje zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 15:43 

Hardtraxx Veteran

AFCA schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Lol verrekte Harry dat je er bent. Zet je oogkleppen eens af en leer lezen want ondanks dat ik vaak kritisch ben benoem ik het ook gewoon als dingen goed zijn, ook bij releases. Helaas is het gewoon de realiteit dat er in deze scene steeds meer dingen zijn die mij teleurstellen, met name op het gebied van lineups, timetables en DJ skills, en ook wat betreft mainstream hardstyle die gewoon aan het vastroesten is. Ik geef om deze scene en ik hoop dat de mainstream zichzelf uit het slop kan trekken. Het is juist goed als je dingen benoemt die je slecht vindt, dan is er namelijk een grotere kans dat het wordt opgelost dan wanneer je als een hersenloos kuddeschaap je mond houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 15:55 

Hardtraxx Elite

AFCA schreef:

Nee maar word dat gejank van hem een beetje zat.

Dan moet je bijpakken! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 17:23 

Artiest

stefaneke schreef:

Grote onzin in elk geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 17:34 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
stefaneke schreef:

B-Front - Virus & Showtek - Virus haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 17:52 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Nego schreef:
stefaneke schreef:

B-Front - Virus & Showtek - Virus haha. :P

The Virus Spreads (Digital Punk & Chris One) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 18:17 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Vroeger was ik gewoon echt fan van mainstream hardstyle, toen kwamen er echt hele gave tracks uit. Nu is het gewoon allemaal hetzelfde; zo'n mooi mogelijke break proberen te maken (ga dan top 40 maken ofzo), zonder enige aandacht voor een pakkende melodie of de rest van de track. Kicks worden geen aandacht meer aan besteedt (je kunt me niet wijsmaken dat je ze mooi vind). Het is gewoon lopende band werk geworden en het erge is; alles wordt toch wel uitgebracht tegenwoordig.

Ben het met je eens dat niet alle kicks even mooi zijn tegenwoordig, maar om nou te zeggen dat iemand ze niet mooi kan vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 18:21 

Hardtraxx Veteran

Het ergste vind ik niet alleen dat alles maar wordt uitgebracht tegenwoordig, maar door een grote groep gewoon wordt geaccepteerd.. het niveau van kicks in hardstyle is volgens mij nog nooit lager geweest dan nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 18:24 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Het ergste vind ik niet alleen dat alles maar wordt uitgebracht tegenwoordig, maar door een grote groep gewoon wordt geaccepteerd.. het niveau van kicks in hardstyle is nog nooit lager geweest dan nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 18:26 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Het ergste vind ik niet alleen dat alles maar wordt uitgebracht tegenwoordig, maar door een grote groep gewoon wordt geaccepteerd.. het niveau van kicks in hardstyle is volgens mij nog nooit lager geweest dan nu

Dat is ook het probleem. Het is niet veel commecieler geworden doordat melo's zijn verandert en het op een radio komt. Het is toegankelijker geworden door de kicks en de meezing breaks. Anders is het te hard :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

Dat + dat kicks door de grote massa hard gevonden worden door een lelijke distortion die veel te lang doorloopt en uitschreeuwd: "kijk mij nou eens aggesief zijn".. zonder het daadwerkelijk waar te maken met een harde punch en een goeie hoop bass. denk aan zatox.. g4h.. fusion de laatste tijd is helemaal een drama qua kicks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 18:36 

Hardtraxx Addict

Jezus.. je hoeft hier bijna niet meer te komen voor weetjes..
Wordt er niet meer gemod tegenwoordig ?

Code:
Wildstylez twitter
Bootleg finished... At least playable for tonight ;) Final touch comes on monday!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 18:39 

Hardtraxx Veteran

Stel je aan ofzo. Gewoon een interessante discussie en leuk om te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 18:42 

Donateur

iSenSe` schreef:
Jezus.. je hoeft hier bijna niet meer te komen voor weetjes..
Wordt er niet meer gemod tegenwoordig ?

Code:
Wildstylez twitter
Bootleg finished... At least playable for tonight ;) Final touch comes on monday!

Oh jawel hoor, zijn alleen niet 24/7 online ;)

Onder mijn post weetjes postten, eindeloze discussies mogen naar het discussie topic algemeen/discussie-topic-t11071.html
Vorige  1 ... 1415, 1416, 1417, 1418, 1419, 1420, 1421 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen