AFCA schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik ben het wel deels met dawasiknie eens. De afgelopen maanden lijkt het wel in een stroomversnelling te komen en daar mag best flink over gediscussieerd worden. Ik vind het dan ook erg jammer dat Khadber zijn ogen hier voor sluit en doet alsof er niks aan de hand is, want er is zeker een verschuiving gaande en die is minder geleidelijk dan voorheen. Niet dat alle veranderingen per definitie slecht zijn maar ik vind wel dat de scene er in totaal langzaam op achteruit gaat. Maarja Khadber staat er wel om bekend dat hij altijd alles prima vindt en zelden ergens kritiek op levert. Die Holland Got Talent dude zet in ieder geval de scene weer even flink voor lul en daar baal ik eigenlijk best van. Ik denk dat er een goede kans bestaat dat hardstyle over de kop zal gaan binnen nu en een jaar of 2.
Het enigste wat jij doet is negatief zijn en zeiken. Word zo langzamerhand depressief van al jou comments. Nooit eens positief, er is altijd wel wat. Ik doel hier ook op comments die je op tracks geeft.
Lol verrekte Harry dat je er bent. Zet je oogkleppen eens af en leer lezen want ondanks dat ik vaak kritisch ben benoem ik het ook gewoon als dingen goed zijn, ook bij releases. Helaas is het gewoon de realiteit dat er in deze scene steeds meer dingen zijn die mij teleurstellen, met name op het gebied van lineups, timetables en DJ skills, en ook wat betreft mainstream hardstyle die gewoon aan het vastroesten is. Ik geef om deze scene en ik hoop dat de mainstream zichzelf uit het slop kan trekken. Het is juist goed als je dingen benoemt die je slecht vindt, dan is er namelijk een grotere kans dat het wordt opgelost dan wanneer je als een hersenloos kuddeschaap je mond houdt.