Gast, wordt al jaren zo geschreven voor de fun. Evenals dunno en weet ik niet wat allemaal voor spreektalenwrote:Jezus, wat is dit nou weer... zometeen gaan ze echt de vroegere MSN-Breezer taal gebruiken...fiyah
mug, olifant dit dat
Gast, wordt al jaren zo geschreven voor de fun. Evenals dunno en weet ik niet wat allemaal voor spreektalenwrote:Jezus, wat is dit nou weer... zometeen gaan ze echt de vroegere MSN-Breezer taal gebruiken...fiyah
Fiyah is een eiland dicht bij Indonesië.wrote:Jezus, wat is dit nou weer... zometeen gaan ze echt de vroegere MSN-Breezer taal gebruiken...fiyah
Oke sorry, ik had het gewoon nog nooit gezien... Verschil is dat dunno sneller schrijft dan don't know, en fiyah is langer (en ik vind t zelf onhandiger...)wrote:Gast, wordt al jaren zo geschreven voor de fun. Evenals dunno en weet ik niet wat allemaal voor spreektalen
mug, olifant dit dat
mee eens, heel erg benieuwdwrote:Voor de rest Zany & Wildstylez: MOET wel een goede collab uit komen. Ben heel erg beniewd.
Nee dat zijn de Fiji Eilandenwrote:Fiyah is een eiland dicht bij Indonesië.wrote:Jezus, wat is dit nou weer... zometeen gaan ze echt de vroegere MSN-Breezer taal gebruiken...fiyahEn de desbetreffende dj is momenteel op vakantie op Fiyah.
Je hebt gelijkwrote:Ik denk eerder Inner heat
Im in the studio with @Atmozfears, video online tonight!
Meer jamaicaans/caribisch dan breezahwrote:Jezus, wat is dit nou weer... zometeen gaan ze echt de vroegere MSN-Breezer taal gebruiken...fiyah
Hopelijk krijgen we de Spaceman remix te horen(dutch) Rond 22.00 te horen op @Radio538!
Geck-o zit live in de 538 studio, ben benieuwd wat hij nog heeft te zeggen.wrote:Weet niet of dit al gepost was:
HeadhunterzHopelijk krijgen we de Spaceman remix te horen(dutch) Rond 22.00 te horen op @Radio538!
Is HHZ al geweest??wrote:Geck-o zit live in de 538 studio, ben benieuwd wat hij nog heeft te zeggen.wrote:Weet niet of dit al gepost was:
HeadhunterzHopelijk krijgen we de Spaceman remix te horen(dutch) Rond 22.00 te horen op @Radio538!
hey, als er coffey gedronken wordt mag er ook met fiyah gespeeld wordenwrote:Jezus, wat is dit nou weer... zometeen gaan ze echt de vroegere MSN-Breezer taal gebruiken...fiyah
wrote:Goodmorning all. We almost reached 200.000 likes here on facebook. Its kinda conventional to give a present isn't it? We still we think you deserve it. Let us know what you want :-)
Shout of Pouding Senses editwrote:wrote:Goodmorning all. We almost reached 200.000 likes here on facebook. Its kinda conventional to give a present isn't it? We still we think you deserve it. Let us know what you want :-)
Jaaaa, please please pleasewrote:Shout of Pouding Senses editwrote:wrote:Goodmorning all. We almost reached 200.000 likes here on facebook. Its kinda conventional to give a present isn't it? We still we think you deserve it. Let us know what you want :-)