FINISHED: "Dj Thera - Not Afraid (To Dub)" --- More info next week!!!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Geen dubstep tochwrote:FINISHED: "Dj Thera - Not Afraid (To Dub)" --- More info next week!!!
Dub is vaak zonder vocals of zonder break.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Owjawrote:Dub is vaak zonder vocals of zonder break.
wrote:Owjawrote:Dub is vaak zonder vocals of zonder break.Had mijn gedachte meteen bij dubstep
En deze mensen gaan de scene redden, Pieter.. 

Redden? Dus de scene gaat ten onder volgens jou?wrote:En deze mensen gaan de scene redden, Pieter..
Ik weet dat het sarcasme is..
Uitlokken mag nietwrote:Redden? Dus de scene gaat ten onder volgens jou?wrote:En deze mensen gaan de scene redden, Pieter..
Precieswrote:Uitlokken mag nietwrote:Redden? Dus de scene gaat ten onder volgens jou?wrote:En deze mensen gaan de scene redden, Pieter..
Nou nou jongens, het was gewoon een vraag 
Digital Punk Twitter:
Just had a video interview with 'The Magic Show' and 'Hardtraxx' for Wish Outdoor... Soon online!
Just had a video interview with 'The Magic Show' and 'Hardtraxx' for Wish Outdoor... Soon online!
Scope DJ
I'm really happy about the fact that I am soon doing a remix for one of the artists I respect most
-
QHardtraxxer
- 150 posts member since 2011
wrote:Scope DJI'm really happy about the fact that I am soon doing a remix for one of the artists I respect most
Ik probeer het eruit te krijgen bij hem op FaceBook, maar hij wil niet toegevenScope DJ it's someone who I respect very much for what he's achieved so far!♥
We zien het vanzelfwrote:Ik probeer het eruit te krijgen bij hem op FaceBook, maar hij wil niet toegeven
Zany
Today a trip to @wildstyleznl to create the rest of our track! See you soon buddy! (make sure there is coffey!!!)
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
vind ik wel vet. Ook qua draaien, bewegen die pitch dingen ook is op zo'n CD spelerwrote:Wildstylez
Decided to start producing hardstyle at 145 BPM again...
Nu is het alles op 2% zetten en op play drukken, aangezien bijna 95% op 150 geproduceerd wordt.
Ben wel benieuwd. Lekkere reverse bass erin en gaan!
Dit kan alleen maar vet worden denk ikwrote:ZanyToday a trip to @wildstyleznl to create the rest of our track! See you soon buddy! (make sure there is coffey!!!)
-
A
wrote:ZanyToday a trip to @wildstyleznl to create the rest of our track! See you soon buddy! (make sure there is coffey!!!)
Mee eens. Voor het draaien is het wel leuk. Maar puur om naar te luisteren vind ik het weinig aan, hardstyle van nu op 150 klinkt al te traag, laat staan op 145.wrote:vind ik wel vet. Ook qua draaien, bewegen die pitch dingen ook is op zo'n CD spelerwrote:Wildstylez
Decided to start producing hardstyle at 145 BPM again....
Nu is het alles op 2% zetten en op play drukken, aangezien bijna 95% op 150 geproduceerd wordt.
Ben wel benieuwd. Lekkere reverse bass erin en gaan!
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 15 days ago
jeeeej eindelijkwrote:ZanyToday a trip to @wildstyleznl to create the rest of our track! See you soon buddy! (make sure there is coffey!!!)
vorige keer dat ze aan die track zaten was echt 3 maanden geleden ofzo
oja, voor degenen die wel gaan van 't weekend:
BLACKBOX:
22:30 - 23:30 F8trix
23:30 - 00:30 Max Enforcer
00:30 - 01:30 D-Block & S-te-Fan
01:30 - 02:00 Audiofreq LIVE
02:00 - 03:00 Wildstylez
03:00 - 03:30 Frontliner LIVE
03:30 - 04:30 Headhunterz
04:30 - 05:30 Ran-D
05:30 - 06:00 Gunz for Hire LIVE
06:00 - 07:00 The Prophet
Hosted by: Da Syndrome
BEATBOX:
21:30 - 22:30 The Anarchist
22:30 - 23:30 Arkaine
23:30 - 00:45 A-Lusion
00:45 - 02:00 Bass Modulators
02:00 - 03:30 Scope DJ
03:30 - 04:30 Adaro
04:30 - 05:30 E-Force
Hosted by: MC Shizzler
Wie weet wordt het wel een succes. Ik vond Feedback op dat lage tempo ook wel tof namelijk. Het hangt er helemaal van af wat hij met zijn tracks gaat doen. Totdat ik dat heb gehoord ga ik pas oordelen. Het idee vind ik in ieder geval vet, meer variatie is altijd beter.
Voor de rest Zany & Wildstylez: MOET wel een goede collab uit komen. Ben heel erg beniewd.
Voor de rest Zany & Wildstylez: MOET wel een goede collab uit komen. Ben heel erg beniewd.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Atmozfears
F8trix
Harddriver zeker?In the studio with an artist who is currently on fiyah! Can you guess who it is?
F8trix
tomorrow i will upload the official preview of D-Block & S-te-Fan - Together(F8trix rmx) to my youtube channel!...
Last edited by jambekkie on , edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Ik denk eerder Inner heat
Jezus, wat is dit nou weer... zometeen gaan ze echt de vroegere MSN-Breezer taal gebruiken...fiyah