Ach, en verder draaien ze ook alleen maar euforische platen. Er komt bijna geen Raw aan te pas.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
A
_0-
Heb onze Vrind Bob-Front maar eens getweet over die 2-sidez platen
.
't klinkt een beetje lullig, maar Shockwave vind ik ook een erg on-inspirerende naam..
Er zit tenminste geen 'Z' in, al een beste vooruitgangwrote:'t klinkt een beetje lullig, maar Shockwave vind ik ook een erg on-inspirerende naam..
Shockwaverrrzzzwrote:Er zit tenminste geen 'Z' in, al een beste vooruitgangwrote:'t klinkt een beetje lullig, maar Shockwave vind ik ook een erg on-inspirerende naam..
The one and only Dutch Master. :')
Slim Shore is de enige echte, die vent die verder is gegaan onder die naam vind ik maar zwak haha.
Slim Shore is de enige echte, die vent die verder is gegaan onder die naam vind ik maar zwak haha.
Vanwaar in een keer die randomheid?wrote:SoundTunerzz zijn al doorgebroken in duitslandwrote: Ik ben benieuwd hoor.. The Pitchkickerzz, The Basspooperzz of de Soundtunerzz?
Zou er niet op reageren, voor je het weet ben je de nieuwe Pithune en noemen ze je naam elke keer.wrote:Vanwaar in een keer die randomheid?wrote:SoundTunerzz zijn al doorgebroken in duitslandwrote: Ik ben benieuwd hoor.. The Pitchkickerzz, The Basspooperzz of de Soundtunerzz?
Voor de liefhebbers van A*S*Y*S - Acid Nightmare (Zany Remix) :

-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Altijd dat gedoe rond die namen .. 
klik
Ga daar je gang maar over de originaliteit etc ..
Voor de producers onder ons:
View on YouTube
klik
Ga daar je gang maar over de originaliteit etc ..
Voor de producers onder ons:
View on YouTube
I have seen alot of people are craving for wildstylez and headhunterz type bassdrum.
So for all you FL Studio users im showing that its possible to make a headhunterz/wildstyle type bassdrum and showed adding effect by effect till it sounds how it sounds now using only 1 layer of sytrus![]()
If you want to make a kick like that, im giving you a start, here is a sytrus patch from where you can start adding effects and making your own chain
Link to download the patch and enjoy!
http://speedy.sh/csQf2/The-Machine-Bassdrum.fst
Euhjjj, dat heb ik helemaal niet gezegd.wrote:Vanwaar in een keer die randomheid?wrote:SoundTunerzz zijn al doorgebroken in duitslandwrote: Ik ben benieuwd hoor.. The Pitchkickerzz, The Basspooperzz of de Soundtunerzz?
Sommige mensen hier vinden quoten zo ontzettend moeilijk 
-
S
Eén pagina'tje terugwrote:Voor de producers onder ons:
Moet je ook wel zeker van zijn dat je FL Studio 10.0.9 hebt, zo niet dan werkt het niet.wrote:Voor de producers onder ons:
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Die .. had ik nog niet bekeken! Haha! Wou terug ontopic gaan na al dat bovenstaandewrote:Eén pagina'tje terugwrote:Voor de producers onder ons:
Zo, dan weet iedereen het nu wel!wrote:Moet je ook wel zeker van zijn dat je FL Studio 10.0.9 hebt, zo niet dan werkt het niet.wrote:Voor de producers onder ons:
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Headhunterz
yes!! I learned how to drift with my new ///M5! Check out the video!! View on YouTube @autoblog @wouterkarssen
wrote:Headhunterz yes!! I learned how to drift with my new ///M5! Check out the video!! View on YouTube @autoblog @wouterkarssen
Droog
-
S
YouTube comment

kennelijk verdiend ie genoeg. Hij hoeft natuurlijk geen dure shampoo en gel te kopen, dat scheelt
Haha die vuilniszakken op het laatst
Ekte H4rDstyle Boizzwrote:Haha die vuilniszakken op het laatst
Zouden dat dan de MusiQ Enhanzerzzzzz zijn?wrote:Ekte H4rDstyle Boizzwrote:Haha die vuilniszakken op het laatst
Kaskade Twitter

@djheadhunterz it's a MASSIVE remix I am not surprised! Thank You for smashing it!