Iemand alternatieven...?wrote:1gabba een DDoS heeft gekregen
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Clubmuzon.comwrote:Iemand alternatieven...?wrote:1gabba een DDoS heeft gekregen
Junodownload.com heeft het meeste wel.wrote:Iemand alternatieven...?wrote:1gabba een DDoS heeft gekregen

Gaan zelfs geruchten dat ze verplicht offline zijn gehaald, dus geen DDoS.. maar gerichte actie van één of andere anti piracy partij zooi. Zwaar klote, was net een lading hardcore aan het downloadenwrote:1gabba een DDoS heeft gekregen
Gelukkig kan je ook genoeg vinden als je op google zoekt naar "naam / catid WEB"
Dan zit je hier op de verkeerde website maat. Google is je vriend.wrote:Iemand alternatieven...?wrote:1gabba een DDoS heeft gekregen
Ontopic aub
Ik dacht dat het B-front van december was verdomme, die is was echt lekker
.. Maar april zie ik
Was ik er niet eens bij..
Facebook Scope DJ
Another day in the studio with @djcooneThe track is starting to take shape very nicely!
Facebook Da Tweekaz
So, studio is packed into the car.. along with all our belongings. Dear fans, WE ARE MOVING TO HOLLAND TOMORROW!
-
S
GUARD THE BORDERS, KILL IT WITH FIRE!
Goed nieuws, dat betekent meer bookings in NLwrote:Facebook Da Tweekaz
So, studio is packed into the car.. along with all our belongings. Dear fans, WE ARE MOVING TO HOLLAND TOMORROW!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023

hhz met haar anno defqon 2004
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
Opera van zatox word een free release. Binnenkort!
-
B
Ja, goed nieuws.wrote:Goed nieuws, dat betekent meer bookings in NLwrote:Facebook Da Tweekaz
wrote:b-front of the beholder lijken me vetwrote:Chris Onetime to work on the collab.. who can guess who Im working with?!
Haha Davey, jouw reactie op Twitter. Nee. En die reactie van Da Tweekaz daar weer opwrote:Zolang het geen Wasted Penguinz/ Da Tweekaz/ Code Black is, ben ik al snel tevreden.
Denk dat dit met Digital Punk is, maar ik hoop op B-Front/ The Beholder/ The Machine/ Sasha F
Zie ik mijzelf ook nog even langs komenwrote:View on YouTube
wrote:Ja, goed nieuws.wrote:Goed nieuws, dat betekent meer bookings in NL

Waarom verhuizen alleen die crap artiesten naar Nederland. 
Inderdaad.. Maar ja, populairder dus meer boekingen.wrote:Waarom verhuizen alleen die crap artiesten naar Nederland.
Geeft een mooi beeld weer van de hedendaagse hardstyle feestjeswrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/2074461/0a09c905/defcon_uganda,_you_ve_got_served_).html
-
S
Van Defcon Uganda zijn al meerdere feesten geweest zo te zien.
View on YouTube
View on YouTube