Heeft die vent op 12 seconde die dat ding neerzet nou een Pauly D blowout?wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
A
Interview met Prefix & Density over Loudness:
View on YouTube
En er worden dus sets uitgezonden van Tatanka, Alpha2 en jawel, B-Front!
View on YouTube
En er worden dus sets uitgezonden van Tatanka, Alpha2 en jawel, B-Front!
Wat ongelooflijk gaaf dat die set van B-Front uitgezonden wordt
Een van de vetste sets waar ik ooit bij ben geweest
Edit: hoop natuurlijk op die set, zou ook die live-act van de editie daarvoor kunnen zijn omdat daar toen ook Tatanka en A2 stonden.
Edit: hoop natuurlijk op die set, zou ook die live-act van de editie daarvoor kunnen zijn omdat daar toen ook Tatanka en A2 stonden.
Vrees dat het die live act iswrote:Wat ongelooflijk gaaf dat die set van B-Front uitgezonden wordtEen van de vetste sets waar ik ooit bij ben geweest
![]()
Zo niet zal ik zeer blij zijn
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
EindelijkD-Block & S-te-Fan
4 minuten geleden
Who is ready for this release?
Available at 13-04-2012
Zou wel lame zijn, die gekke liveset is al een keer uitgezonden.wrote:Vrees dat het die live act iswrote:Wat ongelooflijk gaaf dat die set van B-Front uitgezonden wordtEen van de vetste sets waar ik ooit bij ben geweest
![]()
Edit: hoop natuurlijk op die set, zou ook die live-act van de editie daarvoor kunnen zijn omdat daar toen ook Tatanka en A2 stonden.![]()
Zo niet zal ik zeer blij zijn
wrote:En er worden dus sets uitgezonden van Tatanka, Alpha2 en jawel, B-Front!
Ik denk ook de live-act, maar ik hoop met heel m'n hart dat het de liveset van afgelopen editie iswrote:hoop natuurlijk op die set, zou ook die live-act van de editie daarvoor kunnen zijn omdat daar toen ook Tatanka en A2 stonden.
B2Swrote:Ik denk ook de live-act, maar ik hoop met heel m'n hart dat het de liveset van afgelopen editie iswrote:hoop natuurlijk op die set, zou ook die live-act van de editie daarvoor kunnen zijn omdat daar toen ook Tatanka en A2 stonden.![]()
![]()
Ja dusTonight on #b2sradio Raw Hardstyle sets from @tatankadj @alphatwins @djbfront, Loudness April 2011! Tune in at 20:00 http://b2s.nl/radio!
wrote: B2STonight on #b2sradio Raw Hardstyle sets from @tatankadj @
This time you really crossed the line bitchwrote:wrote: B2STonight on #b2sradio Raw Hardstyle sets from @tatankadj @![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Say goodbye to your stinky ass
We're here, we're there, we're every-fucking-where
We crash, the sound, to make it underground
The crowd, the mess, the people in-excess
No matter what you say, we keep kickin' ass
Die set was zoo belachelijk slecht
Draaide nummers als The Undefeated en Smells Like Hardstyle......
wrote:Deze keer ben je echt over de streep gegaan teef
Zeg maar dag tegen je stinkende kont
We zijn hier, we zijn daar, we zijn alle-fucking-overal
We crashen, het geluid, om het onder de grond te maken
De menigte, de rotzooi, de mensen in-excess (?)
Ongeacht wat je zegt, houden we van kontjes trappen
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
wrote: Ongeacht wat je zegt, houden we van kontjes trappen
hoe droog
Maar hij draaide wel The Futurewrote:Die set was zoo belachelijk slechtDraaide nummers als The Undefeated en Smells Like Hardstyle......
De 3 matigste sets van dat feest worden uitgezonden
Al draaiden Alpha2 wel wat leuke plaatjes als Surge of Power en Fusion of Sound volgens mij. B-Front live vond ik best wel tegenvallen toen en Tatanka was gewoon dramatisch slecht met z'n Africa, Loops n Things, Gangsta etc.
Al draaiden Alpha2 wel wat leuke plaatjes als Surge of Power en Fusion of Sound volgens mij. B-Front live vond ik best wel tegenvallen toen en Tatanka was gewoon dramatisch slecht met z'n Africa, Loops n Things, Gangsta etc.
Gaar dat ze B-Front Live nog een keer uitzenden.. Set van Alpha2 was wel lekker toen. 
Haha lastigwrote:1gabba een DDoS heeft gekregen
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
wat is een DDoS?wrote:1gabba een DDoS heeft gekregen
distributed denial of servicewrote:wat is een DDoS?wrote:1gabba een DDoS heeft gekregen
Juized
Did you know that you can download all my latest releases for free on my page? At the moment there are 4 tracks ready for you, including an edit I made for Wildstylez - I See Stars.
Any other track that you would like to get?
Get the tracks here:
https://www.facebook.com/Juized/app_163037083813378
Did you know that you can download all my latest releases for free on my page? At the moment there are 4 tracks ready for you, including an edit I made for Wildstylez - I See Stars.
Any other track that you would like to get?
Get the tracks here:
https://www.facebook.com/Juized/app_163037083813378