Wisten jullie dat er backstage-filmpjes zijn van Euphoria op het Scantraxx-kanaal. Promo-alarm!
http://www.youtube.com/user/scantraxxrecordz
http://www.youtube.com/user/scantraxxrecordz
Haha 0.14 de E.O. was er ookwrote:View on YouTube
Michel Pollen is gewoon een hit machinewrote:dozer heeft ze vinyl nog niet gereleasd of hij heeft al weer wat nieuws, ben erg benieuwd
Zo klopt die.wrote:Michel Pollen is gewoon een machinewrote:dozer heeft ze vinyl nog niet gereleasd of hij heeft al weer wat nieuws, ben erg benieuwd
Want Michel Pollen heeft zoveel crap gemaakt de laatste tijd? Kan zo ff niks bedenken wat slecht is sowieso. Niet allemaal helemaal fantastisch ofzo, maar bij wie is dat wel? Als je van t afgelopen jaar alle Pitcher, Dozer, Donkey Rollers tracks bij elkaar optelt, heb je toch een hoop meer tracks dan de gemiddelde producer, en veel meer kwaliteit ook imo. Serenity, Strange Love, Innocent, 2012, I Just Can't Stop, Go, Relax, etc.wrote:Zo klopt die.wrote:Michel Pollen is gewoon een machinewrote:dozer heeft ze vinyl nog niet gereleasd of hij heeft al weer wat nieuws, ben erg benieuwd
-1wrote:Vind de meeste Pitchers toch niet zo jovel
+1 alle pitchers zijn DIIIIIKwrote:-1wrote:Vind de meeste Pitchers toch niet zo jovel
Another Day In My Lifewrote:+1 alle pitchers zijn DIIIIIKwrote:-1wrote:Vind de meeste Pitchers toch niet zo jovel
# The Beholder & Zany - To Protect And Serve... (Hardbass Anthem) status.... FINISHED!
haha wat een theoriewrote:Ik zit net te denken.. Iedereen van de main van XQ hhz maakt een nummer samen met hhz behalve DBSTF.
Verder waren DBSTF een tijdje geleden met een remix van een of andere track, miss dus wel een Headhunterz Track. Ik hoop het wel
Kom op hé! Is een keertje wat anders als van die simpele schreeches! Ik vind het echt een top plaat. Totaal anders als de rest van het spul wat gereleased is.wrote:Another Day In My Lifewrote:+1 alle pitchers zijn DIIIIIKwrote: -1vindt de intro vrij mislukt over komen eigenlijk. kick is wel oke. maar moet toe geven dat de rest van the pitcher echt top is
haha ja als je ziek bent ga je over zulke dingen nadenken hewrote:haha wat een theoriewrote:Ik zit net te denken.. Iedereen van de main van XQ hhz maakt een nummer samen met hhz behalve DBSTF.
Verder waren DBSTF een tijdje geleden met een remix van een of andere track, miss dus wel een Headhunterz Track. Ik hoop het welzou kunnen..
Ook al ziek.wrote:haha ja als je ziek bent ga je over zulke dingen nadenken hewrote:haha wat een theoriewrote:Ik zit net te denken.. Iedereen van de main van XQ hhz maakt een nummer samen met hhz behalve DBSTF.
Verder waren DBSTF een tijdje geleden met een remix van een of andere track, miss dus wel een Headhunterz Track. Ik hoop het welzou kunnen..
Wordt dat de eerste release op Tillt (of hoe dat nieuwe label van Jeroen ook mag heten)?wrote:# The Beholder & Zany - To Protect And Serve... (Hardbass Anthem) status.... FINISHED!
DJZatox
Started the new Zatox & Tatanka
wrote:DJZatox
Started the new Zatox & Tatanka
Zal wel MixMasterz zijn omdat ze al aangekondigd waren..wrote:Ruud van Eijk: working on the cover for a new hardstyle album!
Nu al begonnen aan Davide Sonar? Second Identity? Frontliner? Scantraxx Unreleased 2010? Of gewoon 1 of andere compilatie?