Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1372, 1373, 1374, 1375, 1376, 1377, 1378 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:37 

Hardtraxx Veteran

Waarom? Het is al goed toch? Het gaat niet om The Prophet!
Bron:

Almighty schreef:
sjobie schreef:
Almighty schreef:
The Prophet heeft hier niks mee te maken ;)

Bron? :yes:

Pithune, zoals ik al zei

Klaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:44 

kauwgombal schreef:
Mag je The Prophet trouwens wel claimen? Ik kan me geen andere hardstyle veteran bedenken die op Profite lijkt..

Ja natuurlijk. Zo mocht Henry niet verder gaan als Dutch Master toen hij DMW verliet omdat die rechten bij DMW lagen. Daarom is hij verder gegaan onder Slim Shore ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:44 

Hardtraxx Veteran

Zuur mannetje, niemand houdt van 'm. Toch vond ik Profite niet echt een vette naam. Dat gezegd, Rebourne is ook maar een beetje random :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:45 

Donateur

Pfff.. jammer.. Profite was een vette naam :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:53 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Apparently the talented young producer made such a good impression on the scene some even felt threatened.

Lekker sarcastisch bericht ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:59 

Donateur

Die Dov doet het er gewoon om, dat kan niet anders xd Wat een figuur haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 23:59 

Hardtraxxer

Ik zou als opkomend talent liever niet met The Prophet worden verward dan andersom eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 00:35 

Hardtraxx Addict

Juupie schreef:
Ik zou als opkomend talent liever niet met The Prophet worden verward dan andersom eigenlijk...

Daveytl schreef:
Ik denk idd dat het om de The Profit gaat.

Haha, hier moest ik wel even van lachen :P . Maar waar maakt Dov zich druk om, zijn reputatie is al naar de klote dus het kon alleen maar beter worden. En afgezien daarvan lijken de twee namen niet eens op elkaar als je fatsoenlijk engels kunt spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 00:35 

Hardtraxx Veteran

Juupie schreef:

True that!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 00:57 

Aan het typen...

Kwisniks schreef:
En afgezien daarvan lijken de twee namen niet eens op elkaar als je fatsoenlijk engels kunt spreken.

Misschien is dat nu juist het probleem onder zijn aanhangers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 01:33 

Hardtraxx Veteran

Wasted Penguinz
Citaat:
thinking back to our first release as wasted penguinz. came out with a completely different sound than what was "IN" at that time. got a lot of people against us directly cause we came in and changed the scene with our sound. but we had the balls to do it. we also got a lot of people supporting what we did from the start aswell. and nowadays with all the support we get from all u guys it's intense and we love u all. 2012 is the year of change it's the Penguinz year. :-)

Wat een flapdrollen, zijn wel vol van zichzelf zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 01:35 

Hardtraxxer

haha inderdaad, ik hoop in ieder geval niet op een Penguinz-year :thumbdown: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 03:10 

Hardtraxxer

Juupie schreef:

want??? de man is een legende... ik heb hem de laatste 3 jaar niet meer gevolgd maar zijn status zit zo diep geworteld dat hij dat never nooit meer kapot kan maken... en dan heb ik het over zijn totale carriere he... de hele 25/30 jaar dat ie bezig is

maar even buiten dat... ik kan me niet voorstellen dat het om The Prophet gaat... (zoals al paar keer eerder vermeld...) net of Dov dat manneke zelf gaat bellen/mailen/faxen terwijl hij goed bevriend is met de mannen achter Fusion... dan belt hij Zany of Jowan wel even lijkt me... die gast draait al zo lang mee, die is wel professioneel/zakelijk genoeg om dit niet zo dom aan te pakken... en het lijkt me dat Fusion het dan ook niet met zo'n half "afzeik" bericht naar buiten brengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 03:16 

Hardtraxx Veteran

carnage schreef:
maar zijn status zit zo diep geworteld dat hij dat never nooit meer kapot kan maken... en dan heb ik het over zijn totale carriere he... de hele 25/30 jaar dat ie bezig is

Jawel hoor, die status is al kapot bij de meeste liefhebbers ;)

carnage schreef:
maar even buiten dat... ik kan me niet voorstellen dat het om The Prophet gaat... (zoals al paar keer eerder vermeld...) net of Dov dat manneke zelf gaat bellen/mailen/faxen terwijl hij goed bevriend is met de mannen achter Fusion... dan belt hij Zany of Jowan wel even lijkt me... die gast draait al zo lang mee, die is wel professioneel/zakelijk genoeg om dit niet zo dom aan te pakken... en het lijkt me dat Fusion het dan ook niet met zo'n half "afzeik" bericht naar buiten brengt.

Wie is het dan? Bedenk eens een naam van een andere veteraan die op 'Profite' lijkt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 08:14 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Wasted Penguinz
Citaat:
thinking back to our first release as wasted penguinz. came out with a completely different sound than what was "IN" at that time. got a lot of people against us directly cause we came in and changed the scene with our sound. but we had the balls to do it. we also got a lot of people supporting what we did from the start aswell. and nowadays with all the support we get from all u guys it's intense and we love u all. 2012 is the year of change it's the Penguinz year. :-)

Wat een flapdrollen, zijn wel vol van zichzelf zeg.

Ja man je hebt echt wel ballen nodig om met zo'n commerciele sound te komen. Changed the scene. :lol: Rot toch op Penguinz.

En over dat Profite verhaal, tuurlijk komt dat van The Prophet... 1+1=2 lijkt me toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 08:52 

Hardtraxxer

Dat kan haast niet anders...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 10:15 

Hardtraxx Veteran

Wasted Penguinz... Geen woorden voor. Ze maken hun naam wel waar met dit soort onzin. 'But we had the balls to do it', ja echt bad ass om ellendig lange breaks, slappe kicks en waardeloze melodieën te maken. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 10:22 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Wasted Penguinz... Geen woorden voor. Ze maken hun naam wel waar met dit soort onzin. 'But we had the balls to do it', ja echt bad ass om ellendig lange breaks, slappe kicks en waardeloze melodieën te maken. :')

Oke, nu al ik nooit meer naar de Wasted Penguinz luisteren! Nooit gedaan, maar nu weet ik ook dat het nooit meer zal gebeuren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 11:02 

Hardtraxx Addict

Inderdaad heel erg overdreven. Maar ze maken wel heerlijke plaatjes imo.

Alain // Solutio @djsolutio schreef:
Tonight a new @djsolutio & @The__Is set in @TheMagicShow! Be sure to tune in at Q-Dance Radio, because it's gonna be rough!

Laten we het hopen. Zo mooi zijn als ze Tree Of Life/Bonkers/We Arise zouden draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 11:53 

Donateur

Loooool wat een faal gasten die Penquinz :') Enige wat ze echt doen is de hardstyle muziek naar de klote helpen :lol: Tsja..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 11:56 

Zoals artiesten de grens opzoeken met "Raw", doen hun dat richting de Euforische kant. Dus naar de klote helpen is wel heel erg kort door de bocht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 12:16 

Aan het typen...

Ja, alleen de grenzen op zoeken aan de raw kan resulteert niet in een enorme verschuiving van het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 12:39 

Hardtraxx Veteran

wat betreft melodieen zitten ze goed hoor, je kan me niet zeggen dat jullie allen niet genoten hebben van resistence en Anxiety
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 12:42 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Rot toch op Penguinz.

Indd.. prima dat ze denken dat ze qua sound vooruitgang boeken, maar ze zitten zichzelf helemaal op te hemelen terwijl ze net komen kijken.. oprotten. :/

En wat The Profit (hahaha @Davey) betreft die moest eens alle aandacht die hij in dat gejank steekt in zijn producties gaan steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 13:06 

Hardtraxx Veteran

Laat die pinguinz toch :) . Als ze echt ballen hadden, hadden ze hun naam wel veranderd..
Vorige  1 ... 1372, 1373, 1374, 1375, 1376, 1377, 1378 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen