Dat zag ik totaal niet aankomen! Wel tof 
Wel heeeel tof voor Artic
Blijft niet veel over daar.wrote:Wat is er mis met Hardcopy eigenlijk?
inderdaad, qua stijl zaten ze daar het beste volgens mij.wrote:Wat is er mis met Hardcopy eigenlijk?
Vond het stijltje van J&W altijd al iets te vrolijk voor Hardcopy wat toch wel een label is met over t algemeen harde kicks. Terwijl J&W veel springeriger produceren. Bovendien zijn de laatste tracks van J&W echt bout dus van mij mogen ze plaats maken daar. Alle meuk artiesten op DWX: The Vision, Isaac, Coone, Da Tweekaz, Psyko Punkz J&W. Ruimt lekker op eigenlijk!wrote:Blijft niet veel over daar.wrote:Wat is er mis met Hardcopy eigenlijk?
DIE!!!!wrote:Doe maar die Path of Righteousness (Edit)
Psyko Punkz
We got some news... We remixed TNT - Utta Wanka !
Phuture Noize zit er ook nogwrote:Vond het stijltje van J&W altijd al iets te vrolijk voor Hardcopy wat toch wel een label is met over t algemeen harde kicks. Terwijl J&W veel springeriger produceren. Bovendien zijn de laatste tracks van J&W echt bout dus van mij mogen ze plaats maken daar. Alle meuk artiesten op DWX: The Vision, Isaac, Coone, Da Tweekaz, Psyko Punkz J&W. Ruimt lekker op eigenlijk!wrote:Blijft niet veel over daar.wrote:Wat is er mis met Hardcopy eigenlijk?
Als Low-E nu eens wat actiever zou worden bij Hardcopy. Die vent bouwt echt vette tracks. Verder mogen de Stereotuners ook wel eens komen met Search & Destroy. En Desnar en Distractor hebben ze ook nog. Plus Deepack zelf maar die produceren volgens mij niet zoveel meer.
Dat hoop ik voor Kodex, vind DMW helemaal niks meer!wrote:Ik blijf er stiekem bij dat Kodex naar Fusion gaat....