Hardtraxx Newbie

Gaat wel redelijk snel he? ^^

Maaruh die code is die voor een Extended Ticket of ook gewoon voor een normale Ticket?
Kan het nergens vinden.. :slow:

WHDJ92 schreef:

Maaruh die code is die voor een Extended Ticket of ook gewoon voor een normale Ticket?

Voor allebei, kan je zelf kiezen...
Hardtraxxer

WHDJ92 schreef:

Q-dance ‏ @Q_dance

@Gea1993 Je kunt 2 kaarten kopen met een code. Je mag kiezen tussen dagtickets of extended tickets.

allebei dus
Hardtraxx Newbie

Thx! :)

Moet ff kijken hoe het met het geld zit anders wil ik wel extended ticket doen.. :P
Hardtraxx Elite

https://bitly.com/xDap0k+

26,275 kliks en dat voor 5000 codes :oh:
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:
https://bitly.com/xDap0k+

26,275 kliks en dat voor 5000 codes :oh:

Zelfs 2 figuren uit Trinidad & Tobago willen komen :lol:
Hardtraxx Veteran

25 keer geklikt vanaf Hardtraxx! :yay:
Hardtraxx Elite

:innocent:
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

86x ;)
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
patrickjeb schreef:

86x ;)

Ik had 'Past Hour' haha :P
Hardtraxx Veteran

WiSH Outdoor Facebook

Citaat:
Vanmiddag om 17:00 uur start de reguliere kaartverkoop van WiSH Outdoor! De Early-Birds waren enorm snel uitverkocht dus wees er op tijd bij! Pssst: de line-up wordt ook exclusief gepubliceerd op de dan vernieuwde Facebook pagina. Spread the word!

http://www.facebook.com/WishOutdoor
Hardtraxx Crew

Josh & Wesz
Citaat:
Little update; Something big is going to happen.. Can't tell you more, sorry :P
Hardtraxx Veteran

Q-dance:

Citaat:
Ja! Je kunt kiezen. Maar je blijft wel gezellig slapen toch?

Volgende week dus ook meteen regular kopen met de code voor Defqon :). Niet pas op 7 april dus.
Hardtraxx Elite

Ik was 2 keer op tijd, maar de site ging dood. Godverdomme! Ik was nog eerder dan die vriend die naast me zat met versturen, maar bij hem deed ie het wel :(
Hardtraxxer

Blijven weinig regular tickets op de officiële verkoopdag over op deze manier...
Hardtraxx Crew

Juized
Citaat:
Proud to announce that I'm playing on the WiSH Outdoor mainstage this summer! Hope to see you there! Get your tickets via www.wishoutdoor.com

Al was dat te verwachten natuurlijk :P
Hardtraxx Newbie

freddyadu8 schreef:
WiSH Outdoor Facebook

Citaat:
Vanmiddag om 17:00 uur start de reguliere kaartverkoop van WiSH Outdoor! De Early-Birds waren enorm snel uitverkocht dus wees er op tijd bij! Pssst: de line-up wordt ook exclusief gepubliceerd op de dan vernieuwde Facebook pagina. Spread the word!

http://www.facebook.com/WishOutdoor

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Haha, de site deed het lekker eerder dan de tweet kwam. 2 Kaarten extra dus. Mooi!

Had ik ook:D
Ook een extra code, effe kijken wie van mijn vrienden willen anders geef ik 1 weg ;)
Hardtraxxer

Hardcopy Recordings ‏ @HardcopyNL Reply Retweet Favorite · Open
And..Artic joins A2 Records and Josh & Wesz signed at DirtyWorkz.Had a great time working with you guys, we wish you all the best in future!
Retweeted by DEEPACK
Hardtraxx Crew

Dat van Josh & Wesz had ik niet verwacht :huh: Hopelijk blijven ze hetzelfde produceren.
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Dat van Josh & Wesz had ik niet verwacht :huh: Hopelijk blijven ze hetzelfde produceren.

denk het wel ,dat stijltje kunnen ze wel doorzetten bij dwx lijkt me.

DWX wordt nog groot?
Hardtraxx Crew

Zat laatst te denken wel label er dit jaar gekozen kan worden voor een Q-Dance presents. Maar dat kan wel es DWX worden zo.
Hardtraxxer

Heb nu 5 codes (met die van gister erbij) Mocht ik er nog een paar over hebben! Zijn jullie de 1e die ze krijgen! :cool:

Whut!? Josh & Wesz naar DWX? Ach ja zolang ze maar voorzetten wat ze nu doen!
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen