J
Waar las ik dat het So High was ipv Gimme Love? 
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Fantastisch!

W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023

dikke studio ja
Facebook Audiofreq
Wel respect voor Sam!Sometimes in life, you make mistakes and lose more than you ever hoped you would gain. — bij The Good Old Days.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 087&type=1
Wauw had ik niet verwacht!wrote:Facebook AudiofreqWel respect voor Sam!Sometimes in life, you make mistakes and lose more than you ever hoped you would gain. — bij The Good Old Days.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 087&type=1

Het geld maakt dus blijkbaar niet zo gelukkig.
Audiofreq:
You guys have given me a lot to think about. We're all gonna be there at Reverze so I will apologise, I hope we can properly start the healing then.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
pik je toch wel een traantje weg hoor 
wrote:pik je toch wel een traantje weg hoor

Weet alleen niet of Corey en de mannen van Toneshifterz er op zitten te wachten.
A
Dat zien we volgende week, bij een nieuwe aflevering van Goede scene, slechte scene..wrote:Weet alleen niet of Corey en de mannen van Toneshifterz er op zitten te wachten.
wrote:Dat zien we volgende week, bij een nieuwe aflevering van Goede scene, slechte scene..wrote:Weet alleen niet of Corey en de mannen van Toneshifterz er op zitten te wachten.
Verschrikkelijk veel respect voor dit soort dramatische onzin op twitter ja.wrote: Wel respect voor Sam!
Respect? Ik vind het wel een beetje makkelijk. Geen idee hoe het allemaal in elkaar zit hoor, maar dit levert niet respect op ofzo. Van mijn kant tenminste.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Precies, respect is een groot woord. Ook vind ik het raar dat je zoiets op twitter zet, doe zoiets face 2 face, komt veel persoonlijker over in zo'n situatie.wrote:Respect? Ik vind het wel een beetje makkelijk. Geen idee hoe het allemaal in elkaar zit hoor, maar dit levert niet respect op ofzo. Van mijn kant tenminste.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Inderdaad bel ze dan gewoon op.wrote:Precies, respect is een groot woord. Ook vind ik het raar dat je zoiets op twitter zet, doe zoiets face 2 face, komt veel persoonlijker over in zo'n situatie.wrote:Respect? Ik vind het wel een beetje makkelijk. Geen idee hoe het allemaal in elkaar zit hoor, maar dit levert niet respect op ofzo. Van mijn kant tenminste.
Zou het overigens niet erg vinden als corey en sam weer samen gingen produceren en draaien, maar dat zak wel niet gebeuren.
S
Voor een fuif bij ons in de buurt heeft men een anthem gemaakt met de lyrics van ScopeDj - Into the Capital...
Mag dat wel? Zijn gewoon krak hetzelfde...
Niet releasen, niets aan t handje.wrote:Voor een fuif bij ons in de buurt heeft men een anthem gemaakt met de lyrics van ScopeDj - Into the Capital...
S
Maar het klinkt toch ook echt niet xp ... wil iemand hem horen?wrote:Niet releasen, niets aan t handje.wrote:Voor een fuif bij ons in de buurt heeft men een anthem gemaakt met de lyrics van ScopeDj - Into the Capital...
View on YouTube
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Anthem Fantasy Island van Scope DJ