Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1353, 1354, 1355, 1356, 1357, 1358, 1359 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:07 

Hardtraxx Beheerder

ik zou dat wijf in die clip wel doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:10 

Hardtraxx Veteran

djbfront
Why is everybody always complaining About music, kicks, melodies, who made the track?? Is that typical Dutch? Why not enjoying? And see the positive things in the music :-)

http://www.twitlonger.com/show/gcatgg
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:16 

Hardtraxx Veteran

Wordt nogal wat kritiek geleverd op z'n track met Hard Driver (pitchkicks) en het Loudness anthem dat waarschijnlijk van hem komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:26 

Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:
Wordt nogal wat kritiek geleverd op z'n track met Hard Driver (pitchkicks) en het Loudness anthem dat waarschijnlijk van hem komt.

loudness anthem gehoord gisteren, best een leuke plaat op zich.Maar doet me nog niet veel, maar kan nog komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:43 

Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:

Anthem is niet van B-Front..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:57 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
djbfront
Why is everybody always complaining About music, kicks, melodies, who made the track?? Is that typical Dutch? Why not enjoying? And see the positive things in the music :-)

Ik vind wel dat hij gelijk heeft eigenlijk. Meer positivisme zou soms wel kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 16:00 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Henk-Jan schreef:

Anthem is niet van B-Front..

Zany? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 16:32 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Henk-Jan schreef:
djbfront

Ik vind wel dat hij gelijk heeft eigenlijk. Meer positivisme zou soms wel kunnen.

Van onze kant kan het bijna niet komen. B-Front wordt hier de hemel in geprezen.. Vind het een beetje aanstellen van hem. Je kan niet altijd tracks maken waar iedereen van houdt. Je hebt nog verschillende meningen van mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 16:34 

Hardtraxx Veteran

Mooi dat die de kritiek op die lelijke kicks in State of Perfection heeft gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 16:46 

Hardtraxx Addict

Door Audiofreq:

Citaat:
@djbfront it's not Dutch, it's not "the scene". It's the i-generation who don't understand the value of music and the hard work involved.

@djbfront Free music from piracy, podcasts or YouTube has spoiled people and what we do is next-to worthless. Free music has changed things.

@djbfront it is hard to keep something valuable and appreciated when it is everywhere and readily available for no effort.

Vind dat ie toch wel een punt heeft.
En onze lieve Bob:

Citaat:
@Hardtraxx no it was not about you my last tweets  love your work
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:21 

Kraak... Piep...

Hij word hier de hemel ingeprezen zoals je ziet bij het rate the artist topic. Met stip bovenaan.
Maarja je kan niet iedereen zn smaak vervullen.

Ik vind State Of Perfection ook niet geweldig door de kicks. Maar de rest is wel te verteren.
Uiteindelijk gaat live iedereen er toch wel op los.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:25 

Hardtraxx Addict

Net hier nog een discussie mee gehad op twitter met Audiofreq. Mensen die alleen maar haten op internet maar nergens verstand van hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:25 

Hardtraxx Veteran

als iemand een artiest goed vind is dat gewoon een mening, denk niet dat b-front de hemel in geprezen wordt maar dat gewoon veel mensen zijn muziek waarderen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:26 

Hardtraxx Veteran

Komen die discussies weer.. Vind 't een beetje jammer dat Bob zo reageert eigenlijk, iedereen vind z'n tracks super vet en nu is d'r 1 wat minder en dan mogen we geen kritiek hebben :P . Dat harde werk etc dat zal allemaal wel, maar daar word mijn of iemand anders zijn mening niet anders van denk ik? Vind de Ford Ka nog steeds een oerlelijke auto, hoe lang ze ook bezig zijn geweest met het ontwerp etc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:27 

Kraak... Piep...

G1LL schreef:
Komen die discussies weer.. Vind 't een beetje jammer dat Bob zo reageert eigenlijk, iedereen vind z'n tracks super vet en nu is d'r 1 wat minder en dan mogen we geen kritiek hebben :P . Dat harde werk etc dat zal allemaal wel, maar daar word mijn of iemand anders zijn mening niet anders van denk ik? Vind de Ford Ka nog steeds een oerlelijke auto, hoe lang ze ook bezig zijn geweest met het ontwerp etc :P

Hoe kom je van Bob naar een Ford Ka ? :P
(En ja die dingen zijn oerlelijk)
Neem bijvoorbeeld een Fiat Multipla :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:32 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Henk-Jan schreef:
djbfront

Dat is mijn instelling opzich ook wel, concentreer je op wat je leuk vind ipv wat je niet leuk vind. Maarja, iedereen mag zijn mening natuurlijk hebben en die ook uiten. Er is immers altijd nog zo'n gezegde: hoge bomen vangen veel wind..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:53 

Hardtraxx Addict

Bob bedoelt het vast in het algemeen ipv ze eigen tracks,zo lees ik de zin hij zegt nergens dat het over zijn tracks gaat. het zal vast echt niet alleen in de HS scene zo gaan vast bij elke style !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 18:33 

Hardtraxxer

Delcone schreef:
Bob bedoelt het vast in het algemeen ipv ze eigen tracks,zo lees ik de zin hij zegt nergens dat het over zijn tracks gaat. het zal vast echt niet alleen in de HS scene zo gaan vast bij elke style !

Ik lees het ook meer algemeen en niet per se over tracks van hemzelf.

Dat er veel wordt gezeken, gebeurd in elke scene. Ikzelf ben ook een grote liefhebber van Trance en ook daarover hoor je regelmatig kritiek over 13-in-een-dozijn tracks etc. Ik vermoed dat het ook komt doordat de muziek tegenwoordig overal beschikbaar is op elk moment van de dag. Dat is niet altijd zo geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 19:45 

Artiest

Zaken als youtube etc zijn toch geweldig voor artiesten... snap dat punt niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 19:59 

Hardtraxx Veteran

Dylan WoutersA*S*Y*S
When is the album release ? :)
Grtz

A*S*Y*S I will upload all track for the album this week. I will try to set the release on the 29th of March....but it depends a little bit on the deadline for some shops

Edit : A*S*Y*S Yes full tracks Dylan, Zany remix will be soon in your hands then ;)

Eindelijk Acid Nightmare Remix in zicht :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 20:02 

Hardtraxx Addict

Dark Pact schreef:
Zaken als youtube etc zijn toch geweldig voor artiesten... snap dat punt niet helemaal.

Inderdaad.

Maar je kan nu eenmaal geen muziek maken die iedereen leuk vindt. Dat mensen kritiek op je muziek hebben hoort hier nu eenmaal bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 20:14 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Pieter Heijnen ‏ @Theracords
Today a nice relaxing day. Tomorrow Im going to the @AVIORECORDS Studio ! AVIO & Thera collab, now that could get interesting hehe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
Citaat:
Today a nice relaxing day. Tomorrow Im going to the @AVIORECORDS Studio ! AVIO & Thera collab, now that could get interesting hehe!

:woot:

Edit: Klinkt vet alleen weet niet wat voor een nummer ik me kan voorstellen
laat me verassen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 21:03 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
dennis schreef:
Citaat:

:woot:

Edit: Klinkt vet alleen weet niet wat voor een nummer ik me kan voorstellen
laat me verassen :P

This train is rotten from the inside :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 21:08 

Hardtraxx Veteran

Pijnlijk ruben, thera heeft niets geproduceerd aan RFTI :lol:
Vorige  1 ... 1353, 1354, 1355, 1356, 1357, 1358, 1359 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen