Ze dachten van laten we is gek doen: Atmozfearswrote:Die artiest is wel een heel groot contrast binnen Scantraxx, Atmozfears i.p.v. Atmozfearz
B
Artist
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Snap niet waar die vent het lef vandaan haalt. Hoe durf je over rippen te zeiken als je zelf een hele melodie letterlijk hebt overgenomen.
Respect voor deze man -100.
Vertomme wat een triest figuurtje die vent zegwrote:Snap niet waar die vent het lef vandaan haalt. Hoe durf je over rippen te zeiken als je zelf een hele melodie letterlijk hebt overgenomen.![]()
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Echt he!wrote:Snap niet waar die vent het lef vandaan haalt. Hoe durf je over rippen te zeiken als je zelf een hele melodie letterlijk hebt overgenomen.![]()
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Ach, dit gaat toch nergens meer over? Hij is zelf net zo goed een jatbalg. Hij mag (naar mijn mening) pas gaan zeiken op anderen als hij zelf ook alles netjes doet.wrote:Het blijft niet netjes om dingen die een andere producer gemaakt heeft zelf te gebruiken. Geldt ook voor Code Black.wrote:wat een jankbal.. die gozer jat zelf ook en dan blijft ie maar doorgaan over anderen?
Iets met een splinter en een oog?
Toch vind ik hem dan wel een punt hebben als het echt zo zou zijn.
Als het waar is zinkt Scantraxx echt dieper en dieper. Als het dat al niet deed.
Y
Hardtraxxer
235 posts member since 2009
last seen Jan 2026
kick lijkt er wat op, maar of dit nou echt geript is?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Track heet toch Jack The Ripper? Zegt genoeg toch?wrote:kick lijkt er wat op, maar of dit nou echt geript is?
Zo kloptie.wrote:Track heet toch Rip The Jacker? Zegt genoeg toch?wrote:kick lijkt er wat op, maar of dit nou echt geript is?
Ik snap een ding niet, als je dan toch een kick ript, waarom rip je dan in godsnaam een van de meest zwakke kicks van vorig jaar. 
S
Hardtraxxer
75 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Atmozfears -> Code Black
Damn dude what's your problem? We aren't hard to get a hold of. We have never spoken to you before, and yet you continue to make negative false claims publicly about us. Shows your level of professionalism. If you had concerns you could have easily gotten in contact with us. Now you tarnish one of the most meaningful and happy days of our careers in which we have worked so hard to get to.
Atmozfears hun antwoord.
Damn dude what's your problem? We aren't hard to get a hold of. We have never spoken to you before, and yet you continue to make negative false claims publicly about us. Shows your level of professionalism. If you had concerns you could have easily gotten in contact with us. Now you tarnish one of the most meaningful and happy days of our careers in which we have worked so hard to get to.
Atmozfears hun antwoord.
wrote:Ik snap een ding niet, als je dan toch een kick ript, waarom rip je dan in godsnaam een van de meest zwakke kicks van vorig jaar.
Troll of geen trollwrote:Ik snap een ding niet, als je dan toch een kick ript, waarom rip je dan in godsnaam een van de meest zwakke kicks van vorig jaar.
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
In zulke situaties zie je heel goed dat de artiesten gewoon mensen zijn en gigantisch impulsief kunnen zijn, daarmee gigantische flater maken.
A
Code Black altijd een aparte vogel gevonden, kun niet echt een gesprek mee voeren, in tegenstelling tot Sam in hun Bioweapon tijd 
Dit wordt nog een ware soap. Zouden ze elkaar wel gesproken hebben/zouden ze elkaar niet gesproken hebben. Zou de kick geript zijn of niet. Weet ook niet of het zo slim van hem is om dit gewoon op internet te gooien. Ik vind het maar een wazige vent.
S
Hardtraxxer
75 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Haha jezus, moet je kijken hoe Code Black erop in gaat, zelfs op z'n eigen fans. Volgens mij moet hij maar eens anger-management klassen volgen
.
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Rip The Jacker was al een keer in 2010 gedraaid volgens mij, Dead Of The Night nog niet als ik het me goed herinner... dus tjah, ik maak me er sowieso niet druk om, voor mijn part jatten ze alles van elkaar, als ze er maar een vette track van kunnen maken 
straks komt er nog een soort SOPA voor producers onder elkaar
straks komt er nog een soort SOPA voor producers onder elkaar
Almighty had er ook een reactie geplaats over z'n melodie in Fear. Maar die heeft ie verwijderd.
Veel van Atmozfears kicks lijken op kicks van anderen, maar dan altijd net wat minder goed volgens mij. Dus of ze zijn vrij goed in namaken, maar niet zo goed als de artiest zelf, of ze samplen en doen er wat mee waardoor het minder goed gaat klinken.
Take Me Away / Noisecontrollers
Adrenaline / Wildstylez
Pleasure & Pain / Wildstylez
En die kick uit In Phase & Atmozfears zou ook van Code Black zijn geloof ik
Take Me Away / Noisecontrollers
Adrenaline / Wildstylez
Pleasure & Pain / Wildstylez
En die kick uit In Phase & Atmozfears zou ook van Code Black zijn geloof ik
Last edited by PNXRMX on , edited 2 times in total.
A
Zieligwrote:Almighty had er ook een reactie geplaats over z'n melodie in Fear. Maar die heeft ie verwijderd.
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
De souplesse van de fans is ook ver te zoeken hoor, trollen gewoon z'n facebook nu. Ja ik snap dat hij dat kan verwachten als hij er zo'n publiekelijk issue van maakt, maar dit:
gaat wel weer te ver.Can you do me package with your kicks please? It's not really fair if only Atmozfears have your kick. I want it too.
Best Regards,
D
Ik vind het wel grappig. 
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Rip the Jacker is er echt al heel lang hoor? Volgens mij was die er zelfs eerder dan DOTN....
En wat is dan met die melodie van Fear? Vind die plaat nogal vervelend namelijk, niet vaak geluisterd
En wat is dan met die melodie van Fear? Vind die plaat nogal vervelend namelijk, niet vaak geluisterd
A
Kick is veranderd, Pierre