Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1310, 1311, 1312, 1313, 1314, 1315, 1316 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:11 

Artiest

Cruelty schreef:
Die artiest is wel een heel groot contrast binnen Scantraxx, Atmozfears i.p.v. Atmozfearz

Ze dachten van laten we is gek doen: Atmozfears
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:13 

Hardtraxx Veteran

Snap niet waar die vent het lef vandaan haalt. Hoe durf je over rippen te zeiken als je zelf een hele melodie letterlijk hebt overgenomen. :lol:

Respect voor deze man -100.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:26 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Snap niet waar die vent het lef vandaan haalt. Hoe durf je over rippen te zeiken als je zelf een hele melodie letterlijk hebt overgenomen. :lol:

Vertomme wat een triest figuurtje die vent zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:30 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:

Echt he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:33 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Bart0ving schreef:
wat een jankbal.. die gozer jat zelf ook en dan blijft ie maar doorgaan over anderen?
Iets met een splinter en een oog?

Het blijft niet netjes om dingen die een andere producer gemaakt heeft zelf te gebruiken. Geldt ook voor Code Black.
Toch vind ik hem dan wel een punt hebben als het echt zo zou zijn.

Ach, dit gaat toch nergens meer over? Hij is zelf net zo goed een jatbalg. Hij mag (naar mijn mening) pas gaan zeiken op anderen als hij zelf ook alles netjes doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:33 

Hardtraxx Veteran

Als het waar is zinkt Scantraxx echt dieper en dieper. Als het dat al niet deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:35 

Hardtraxxer

kick lijkt er wat op, maar of dit nou echt geript is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

yri schreef:

Track heet toch Jack The Ripper? Zegt genoeg toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:37 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
yri schreef:

Track heet toch Rip The Jacker? Zegt genoeg toch? :P

Zo kloptie. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:44 

Aan het typen...

Ik snap een ding niet, als je dan toch een kick ript, waarom rip je dan in godsnaam een van de meest zwakke kicks van vorig jaar. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:45 

Hardtraxxer

Atmozfears -> Code Black
Damn dude what's your problem? We aren't hard to get a hold of. We have never spoken to you before, and yet you continue to make negative false claims publicly about us. Shows your level of professionalism. If you had concerns you could have easily gotten in contact with us. Now you tarnish one of the most meaningful and happy days of our careers in which we have worked so hard to get to.

Atmozfears hun antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:46 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik snap een ding niet, als je dan toch een kick ript, waarom rip je dan in godsnaam een van de meest zwakke kicks van vorig jaar. >.<

:/

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:47 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Troll of geen troll :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:48 

Artiest

In zulke situaties zie je heel goed dat de artiesten gewoon mensen zijn en gigantisch impulsief kunnen zijn, daarmee gigantische flater maken.

Code Black altijd een aparte vogel gevonden, kun niet echt een gesprek mee voeren, in tegenstelling tot Sam in hun Bioweapon tijd ;)

Hardtraxx Crew

Dit wordt nog een ware soap. Zouden ze elkaar wel gesproken hebben/zouden ze elkaar niet gesproken hebben. Zou de kick geript zijn of niet. Weet ook niet of het zo slim van hem is om dit gewoon op internet te gooien. Ik vind het maar een wazige vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:53 

Hardtraxxer

Haha jezus, moet je kijken hoe Code Black erop in gaat, zelfs op z'n eigen fans. Volgens mij moet hij maar eens anger-management klassen volgen xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:01 

Donateur

Rip The Jacker was al een keer in 2010 gedraaid volgens mij, Dead Of The Night nog niet als ik het me goed herinner... dus tjah, ik maak me er sowieso niet druk om, voor mijn part jatten ze alles van elkaar, als ze er maar een vette track van kunnen maken :P
straks komt er nog een soort SOPA voor producers onder elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:03 

Hardtraxx Crew

Almighty had er ook een reactie geplaats over z'n melodie in Fear. Maar die heeft ie verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:03 

Hardtraxx Veteran

Veel van Atmozfears kicks lijken op kicks van anderen, maar dan altijd net wat minder goed volgens mij. Dus of ze zijn vrij goed in namaken, maar niet zo goed als de artiest zelf, of ze samplen en doen er wat mee waardoor het minder goed gaat klinken.

Take Me Away / Noisecontrollers
Adrenaline / Wildstylez
Pleasure & Pain / Wildstylez
En die kick uit In Phase & Atmozfears zou ook van Code Black zijn geloof ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:04 

wootum schreef:
Almighty had er ook een reactie geplaats over z'n melodie in Fear. Maar die heeft ie verwijderd.

Zielig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:05 

Artiest

De souplesse van de fans is ook ver te zoeken hoor, trollen gewoon z'n facebook nu. Ja ik snap dat hij dat kan verwachten als hij er zo'n publiekelijk issue van maakt, maar dit:

Citaat:
Can you do me package with your kicks please? It's not really fair if only Atmozfears have your kick. I want it too.
Best Regards,

gaat wel weer te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:05 

Ik vind het wel grappig. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

Rip the Jacker is er echt al heel lang hoor? Volgens mij was die er zelfs eerder dan DOTN....

En wat is dan met die melodie van Fear? Vind die plaat nogal vervelend namelijk, niet vaak geluisterd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:07 

Kick is veranderd, Pierre ;)
Vorige  1 ... 1310, 1311, 1312, 1313, 1314, 1315, 1316 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen