Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Tsja.. als je het vergelijkt met WPZ, Arkaine, The Anarchist, Krusaders misschien. Maar ook de Atmosfearz zijn kwalitatief nog lang niet op een Scantraxx-waardig niveau.
Welcome 2 Hell stak anders bijzonder goed in elkaar. Die Pleasure & Pain en die nieuwe platen met In-Phase (waarvan 1 nu in aardige kwaliteit te luisteren is dacht ik), klonken echt prima professioneel. Zij kunnen best wel wat dingetjes regelen wat dat betreft!
Welcome to hell is zwaar verneukt voor de release, de oude versie was 10x beter. Gelukkig heb ik die inmiddels ook maar dan nog. Zeg ook niet dat ze nooit een leuk plaatje hebben gemaakt maar Scantraxx pretendeert nog steeds het A-Class hardstyle label te zijn maar door het aannemen van zoveel jongelingen die allemaal nog lang niet op niveau zitten breken ze hun eigen imago af. Vind Atmosfearz in ieder geval nog geen A-artiest en daarmee vind ik niet dat ze op Scantraxx thuishoren, net als al die andere nieuwe gastjes. Kunnen ze beter op X-Bone stallen totdat ze echt de stap naar de top kunnen maken.