Link Faalde al 4 keer bij mij, als het zo zit kijk ik niet verder 
HeadhunterzFcuk i hear the stream is full. Should i change to ustream is that better?
Gonna change to ustream, wait a sec
HeadhunterzFcuk i hear the stream is full. Should i change to ustream is that better?
Gonna change to ustream, wait a sec
Zie hem alleen naar z'n scherm staren.wrote:Headhunterz wil wat zeggen, via deze videoboodschap, tegen ons, Hardtraxx:
http://nl.justin.tv/djheadhunterz/b/307730251
Haha. Ik lag dubbel om die video haha.wrote:Zie hem alleen naar z'n scherm staren.wrote:Headhunterz wil wat zeggen, via deze videoboodschap, tegen ons, Hardtraxx:
http://nl.justin.tv/djheadhunterz/b/307730251
benieuwd wat het nou uiteindelijk wordtwrote:woensdag de tracklist van het nc album!
Just heard the remix of an older Coone track! #megusta (Preview: Hardbass?)
Wordz from the Gangwrote:CooneJust heard the remix of an older Coone track! #megusta (Preview: Hardbass?)
En maar doorgaan hè.wrote:Ik denk Pithune.
lol net een splinter nieuw album klaar liggen:')wrote:laat ze zelf maar met nieuwe ideeen komen in plaats van dat standaard verhaaltje (melodie, Pitchkick etc.)wrote:Noisecontroller NoisecontrollersToo many ideas, kicks and motives are stolen lately in our scene. Come on producers, keep yourself unique. #ilovehardstyle
Words from the Gang is toch al 2x geremixed en 1 edit?wrote:Wordz from the Gangwrote:CooneJust heard the remix of an older Coone track! #megusta (Preview: Hardbass?). Vind hem echt niet bij Deepack en Luna passen
Een heel album vol met originele tracks, productief gezien is de kwaliteit van het hoogste niveau (neem bijv. Quatre Mains). Niet alleen melodieuze tracks maar ook wat harder zoals E=NC². En dan hebben we So High en Pillars of Creation nog niet meegetelt, ongekende melodieënwrote:laat ze zelf maar met nieuwe ideeen komen in plaats van dat standaard verhaaltje (melodie, Pitchkick etc.)wrote:Noisecontroller NoisecontrollersToo many ideas, kicks and motives are stolen lately in our scene. Come on producers, keep yourself unique. #ilovehardstyle
View on YouTubewrote:Is dat van Headhunterz nog ergens terug te kijken?
Hahhaahawrote:En maar doorgaan hè.wrote:Ik denk Pithune.
Waar je 5x dezelfde kicks hoort, 4x dezelfde vocalist en 12x hetzelfde totaal plaatje met 8x Dubstep synths, wat een diversiteit. Maarja ook al een discussie op twitter met Nc erover gehad. Nadat mijn twitter vol werd gespammed door fanboys die redelijk grote oogkleppen ophadden en NC outside the box noemde maar opgehouden.een heel album met diverse tracks
Op deze manier kuub je iedere artiest niet divers noemen.wrote:Waar je 5x dezelfde kicks hoort, 4x dezelfde vocalist en 12x hetzelfde totaal plaatje met 8x Dubstep synths, wat een diversiteit. Maarja ook al een discussie op twitter met Nc erover gehad. Nadat mijn twitter vol werd gespammed door fanboys die redelijk grote oogkleppen ophadden en NC outside the box noemde maar opgehouden.een heel album met diverse tracks