Sans Souci 2012 Nieuws Partyflock:
https://partyflock.nl/news/21844:Sans_Souci_2012.html
https://partyflock.nl/news/21844:Sans_Souci_2012.html
Too many ideas, kicks and motives are stolen lately in our scene. Come on producers, keep yourself unique. #ilovehardstyle
Ja, dat staat te hoog, dat zie ik nietwrote:Twitterboy iemand was eerder dan jou.
wrote:Ook de NC komen met een lekkere tweet![]()
NoisecontrollerToo many ideas, kicks and motives are stolen lately in our scene. Come on producers, keep yourself unique. #ilovehardstyle
lekker hooor, laat ze die tracklist maar snel bekent maken danwrote:Noisecontrollers:Some good monday morning news :-) Release date of our album E=NC2 : Friday the 2nd of March 2012 #ENC2 !!!
A new artist is coming to A² Records! Guess who?
Lijkt mij Kodex dan.. Maar ook weer niet.wrote:A new artist is coming to A² Records! Guess who?
laat ze zelf maar met nieuwe ideeen komen in plaats van dat standaard verhaaltje (melodie, Pitchkick etc.)wrote:Noisecontroller NoisecontrollersToo many ideas, kicks and motives are stolen lately in our scene. Come on producers, keep yourself unique. #ilovehardstyle
Artic of The Anarchist denk ik. Kodex gaat denk ik naar TMS Records.wrote:Lijkt mij Kodex dan.. Maar ook weer niet.wrote:A new artist is coming to A² Records! Guess who?
Denk Artic inderdaad.wrote:A new artist is coming to A² Records! Guess who?
Jah precies, Artic zit toch gwn goed bij Hardcopy lijkt mij? In TMS van vorige week zegt Randy dat hij Digital Punk ook als goede vriend beschouwd, is toch ook geen reden om te zeggen dat hij naar A2 komt..wrote:Hoezo artic?? Alleen omdat Ran-d & Adaro keer gezegd hebben dat ze hem een talentvolle producer vinden? En adaro een remix voor hem gemaakt heeft. Ik zou het totaal niet weten.
Kodex had aangegeven van label te wisselen, Atmozfears (al vind ik dat niet echt een A2 kandidaat qua stijl), Artic zou gezien de recente hype (tracks werden ook door A2 gedraaid of niet?) ook wel kunnen, al is er geen duidelijke rede waarom hij zou breken met Hardcopy.wrote:Daarom kan je het wel gokken toch? je moet wat zeggen.. Noem jij dan is een andere kandidaat ;p
kvind zn laatste track In The Night toch best een beetje Ran-D, Adaro stijltje hebben, denk niet dat Kodex het wordt maar zou opzich wel vet zijnwrote:Jah precies, Artic zit toch gwn goed bij Hardcopy lijkt mij? In TMS van vorige week zegt Randy dat hij Digital Punk ook als goede vriend beschouwd, is toch ook geen reden om te zeggen dat hij naar A2 komt..wrote:Hoezo artic?? Alleen omdat Ran-d & Adaro keer gezegd hebben dat ze hem een talentvolle producer vinden? En adaro een remix voor hem gemaakt heeft. Ik zou het totaal niet weten.
Festuca.wrote:A new artist is coming to A² Records! Guess who?
wrote:Ik denk Pithune.
@ Hymn, zou die A niet heel toevallig het logo zijn van het label?