http://img195.imageshack.us/img195/586/dragonborn.jpgwrote:Het is zeker geen domme knul idd
Zoiezo doet Zoltán Fekete of Ruud van Eijk me dit niet na
http://img195.imageshack.us/img195/586/dragonborn.jpgwrote:Het is zeker geen domme knul idd
mag ook wel als je de 17e beste dj bent van de wereldwrote:Hier zal hij ook wel weer flink wat aandacht door krijgen, grappig hoe die man dat toch altijd voor elkaar krijgt.wrote:Ben erg benieuwd of dat album deze maand nog gaat komen zoals beloofd..
Ik vrees van niet.. Zal met een beetje geluk wel maart worden ofzo
Voor de photoshop pro's:
HeadhunterzOne last touch on finetuning Dragonborn then it's ready for mastering. Make some kickass artwork, anyone? If it's good, I pay u.
Populairstewrote:mag ook wel als je de 17e beste dj bent van de wereldwrote:Hier zal hij ook wel weer flink wat aandacht door krijgen, grappig hoe die man dat toch altijd voor elkaar krijgt.wrote:Ben erg benieuwd of dat album deze maand nog gaat komen zoals beloofd..
Ik vrees van niet.. Zal met een beetje geluk wel maart worden ofzo
Voor de photoshop pro's:
Headhunterz
Producerwrote:Populairstewrote:mag ook wel als je de 17e beste dj bent van de wereldwrote: Hier zal hij ook wel weer flink wat aandacht door krijgen, grappig hoe die man dat toch altijd voor elkaar krijgt.
Z'n album is nog niet eens uit en nu vind je het al de vetstewrote:vetste nummer van zijn album imowrote:wrote:Tonight I'll post a HQ preview of 'Radical Redemption & Crypsis ft. MC Tha Watcher - Unlike Others'. So, keep your eyes open!![]()
![]()
Altijd dat gedoe omtrent djmag met beste/populairste. Een beste dj bestaat dat eigenlijk? Bij muziek gaat het toch altijd om smaak. De meeste mensen vinden hem de beste hard dance artiest.wrote:Populairstewrote:mag ook wel als je de 17e beste dj bent van de wereldwrote:
Hier zal hij ook wel weer flink wat aandacht door krijgen, grappig hoe die man dat toch altijd voor elkaar krijgt.
leuk gedaan die overgang @ 1:00
ja dat wist ik idd dat hij er vroeger bij zat..wrote:Niet meer, vroeger wel.wrote:Wist je dat als angerfist live gaat crypsis ook 1 van de 3 is? 1 grote botte bedoeling daar in Denekampwrote:crypsis ook de crucifier is
Ik zie echt zo'n Patrick Jumpen clip voor mewrote:Muaaahahaa
RAAP ME OP
Oke, om even de mods voor te zijn:
Ik heb hem lekker nog aan staan!wrote:hij is nu toch al van youtube afgehaald
Van Patrick Jumpen hadden we ook de grap moeten inzienwrote:Ach man jullie nemen alles zo serieus, overal op janken :')
Bekijk zulke dingen nou gewoon is een keer niet zo serieus en zie er de grap van in.. In plaats van meteen de grond in te boren, zodat ie weer eraf wordt gehaald..
Hardtraxx
Meest besproken nieuwe track vandaag: A-Lusion - Start Living bit.ly/uKN1Pd
A-lusion
Apparently nobody saw the positive feeling on my videoclip. Going to render a plain after effects movie. Have fun with that one later on