Jeeeeej nu kunnen we nog groter worden. Laten we een collab doen!!1!11!! Ja goed idee, laten we Skrillex helemaal doodspammen!

wrote:Jeetje, Skrillex draait 1 keer een stukje van een Hardstyle track en de hele scene is in rep en roer.
Jeeeeej nu kunnen we nog groter worden. Laten we een collab doen!!1!11!! Ja goed idee, laten we Skrillex helemaal doodspammen!
wrote:http://www.youtube.com/watch?v=wHZhmCfcubc&#t=14m35s
Dikke fail -.0Vind het persoonlijk niet mooi klinken*
Wow, raar! Samensmelting van genres?wrote:Dat Skrillex de Tonight Remix draait in zijn sets?
wrote:crypsis ook de crucifier is
Jezus onder welke steen hebben we geleefd mensen? Crucifier deed al mee aan angerfist live voordat hij uberhaupt bij MOH zat.wrote:Wist je dat als angerfist live gaat crypsis ook 1 van de 3 is? 1 grote botte bedoeling daar in Denekampwrote:crypsis ook de crucifier is
Samensmelting van Genres gebeurt toch al veel vaker.. Kijk naar Hardstyle, hoevaak daar nie dubstep in gegooid wordt..wrote:Wow, raar! Samensmelting van genres?wrote:Dat Skrillex de Tonight Remix draait in zijn sets?
Skrillex weet het allemaal maar wel bij elkaar te brengen..
Hee, niet zeuren jij. Hij draait jou lied, wees is blij voor jezelf.. Jezus hea!wrote:skrillex kan beter stoppen als ik da filpmje zo zie nahj wan clown
Edit: ja dubstep blijven doen en niet tonight remix op 140 bpm
Micha komt zover ik weet niet uit Denekamp, en heeft volgens mij ook nooit echt meegedaan met Angerfist live! Heeft wel is samengewerkt met angerfist (zn eerste release notabenewrote:wrote:crypsis ook de crucifier isJezus onder welke steen hebben we geleefd mensen? Crucifier deed al mee aan angerfist live voordat hij uberhaupt bij MOH zat.wrote:Wist je dat als angerfist live gaat crypsis ook 1 van de 3 is? 1 grote botte bedoeling daar in Denekampwrote:crypsis ook de crucifier is
En de samenstelling van angerfist live verschilt wel is MC Nolz is standaard inderdaad en Crucifier doet vaak ook mee. The Beat Controller heeft ook een tijd meegedaan en The Guardian ook dacht ik. Komen allemaal uit Denekamp
ben verkouden srrywrote:Hee, niet zeuren jij. Hij draait jou lied, wees is blij voor jezelf.. Jezus hea!wrote:skrillex kan beter stoppen als ik da filpmje zo zie nahj wan clown
Edit: ja dubstep blijven doen en niet tonight remix op 140 bpm
Tegen G1LL deed je ook al zo vaag, ben je ongesteld vandaag?
Micha komt uit Nijmegen dacht ikwrote:Micha komt zover ik weet niet uit Denekamp, en heeft volgens mij ook nooit echt meegedaan met Angerfist live! Heeft wel is samengewerkt met angerfist (zn eerste release notabenewrote:Jezus onder welke steen hebben we geleefd mensen? Crucifier deed al mee aan angerfist live voordat hij uberhaupt bij MOH zat.wrote:
Wist je dat als angerfist live gaat crypsis ook 1 van de 3 is? 1 grote botte bedoeling daar in Denekamp
En de samenstelling van angerfist live verschilt wel is MC Nolz is standaard inderdaad en Crucifier doet vaak ook mee. The Beat Controller heeft ook een tijd meegedaan en The Guardian ook dacht ik. Komen allemaal uit Denekamp)
wrote:Tonight I'll post a HQ preview of 'Radical Redemption & Crypsis ft. MC Tha Watcher - Unlike Others'. So, keep your eyes open!
Nice! Hopelijk is er een flinke dosis mastering overheen gegaanwrote:wrote:Tonight I'll post a HQ preview of 'Radical Redemption & Crypsis ft. MC Tha Watcher - Unlike Others'. So, keep your eyes open!
One last touch on finetuning Dragonborn then it's ready for mastering. Make some kickass artwork, anyone? If it's good, I pay u.
wrote:Entries can be sent to info@headhunterz.com
vetste nummer van zijn album imowrote:wrote:Tonight I'll post a HQ preview of 'Radical Redemption & Crypsis ft. MC Tha Watcher - Unlike Others'. So, keep your eyes open!
Hier zal hij ook wel weer flink wat aandacht door krijgen, grappig hoe die man dat toch altijd voor elkaar krijgt.wrote:Ben erg benieuwd of dat album deze maand nog gaat komen zoals beloofd..
Ik vrees van niet.. Zal met een beetje geluk wel maart worden ofzo
Voor de photoshop pro's:
HeadhunterzOne last touch on finetuning Dragonborn then it's ready for mastering. Make some kickass artwork, anyone? If it's good, I pay u.