Thanx manwrote:wrote:Wist je dat
Oeh, bruutjes. Emperador & Delcone
En donderdag de kaartverkoop, hopen dat ze dinsdag dan ook alvast de ticketprijs geven.wrote:.... Dinsdag avond om 19:00 de Line-up voor het eerste festival van 2012 bekent word. Dus Rebirth Festival!
dat weet ik, ben er zelf vaak genoeg naar toe gegaan, maar de lunenburg is best wel saai geworden daarom.wrote:Hardstyle kelder gedoe is ook bij 12+wrote:wrote:Wist je dat... Morgen weer Lunenburg is![]()
![]()
de 12+ editie wat een grap, bij 14+ is het dat er een hardstyle zaaltje is anders kom daar ook nooit.
![]()
D
Hardtraxxer
247 posts member since 2011
last seen Jun 2016
wrote:Thanx manwrote:
Oeh, bruutjes. Emperador & Delconehet word echt super R.A.W. Hopelijk is Immortal dan uit _O_
Komen er ook trouwens nog wat producties van Chiel aan? Ben wel benieuwd eigenlijk.
.... dat Wildstylez vandaag jarig is. 
Is die mee bezig jawrote: Komen er ook trouwens nog wat producties van Chiel aan? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Maar je bent dus aanwezig??
D
Hardtraxxer
247 posts member since 2011
last seen Jun 2016
Ga er wel van uit, moet even stoom afblazen van de tentamenswrote:Is die mee bezig jawrote: Komen er ook trouwens nog wat producties van Chiel aan? Ben wel benieuwd eigenlijk.Geduld id een schone zaak haha
Maar je bent dus aanwezig??
Hoef maar half uurtje te rijden, ben alleen wel de BOB
Wist je dat de uitslagen van de Hardtraxx Awards 2011 bekend zijn! Winnaars gefeliciteerd!
Hardtraxx Awards 2011! De Uitslag! (page 19)
Hardtraxx Awards 2011! De Uitslag! (page 19)
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
dacht dat het om de nl edit ging;Pwrote:Huh?wrote:omdat wildstylez niet op mysteryland aanwezig was... misschien horen we hem nog wel een keer:P
Wildstylez @ Mysteryland Chile 2011 (Q-dance Stage) (17-12-2011)
wrote:.... dat Wildstylez vandaag jarig is.
ben dr ooit geweest toen joram en willem draaide was wel lache verder niewrote:Hardstyle kelder gedoe is ook bij 12+wrote:wrote:Wist je dat... Morgen weer Lunenburg is![]()
![]()
de 12+ editie wat een grap, bij 14+ is het dat er een hardstyle zaaltje is anders kom daar ook nooit.
![]()
S
Praat je nou in 3e persoon?wrote:ben dr ooit geweest toen joram en willem draaide was wel lache verder nie
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
here we go again........ 
Maar ff serieus, kun je niet een andere naam aanvragen bij Jor-D?wrote:here we go again........
Dat helpt je gelijk af van die 'irritante' comments over je nickname.
Stiekem kick jij gewoon op aandacht!wrote:here we go again........
A
vind het wel grappig elke keerwrote:Maar ff serieus, kun je niet een andere naam aanvragen bij Jor-D?wrote:here we go again........
Dat helpt je gelijk af van die 'irritante' comments over je nickname.
krijg je met een naam zoals datwrote:Ik ook wel![]()
Maar hij zelf niet.
Last edited by Nuracore on , edited 1 time in total.
Ja idd, net of je dat niet verwacht.wrote:krijg je met een naam zoals dat :p heeft hij zelf voor gekozenwrote:Ik ook wel![]()
Maar hij zelf niet.
Ik hoop het ook man !wrote:wrote:Thanx manwrote:
Oeh, bruutjes. Emperador & Delconehet word echt super R.A.W. Hopelijk is Immortal dan uit _O_
Als je die dan draait, ga ik echt he-le-maal kapot wat een beestentrack
![]()
Komen er ook trouwens nog wat producties van Chiel aan? Ben wel benieuwd eigenlijk.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
maar het is GEEEN wildstylez....
jeej dragonborn is af
jeej dragonborn is af
Last edited by Wildstylerz on , edited 1 time in total.
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Moet er dan niet `Wannabe` voor staan? 't Scheelt maar 1 letter..wrote:Ja idd, net of je dat niet verwacht.wrote:krijg je met een naam zoals dat :p heeft hij zelf voor gekozenwrote:Ik ook wel![]()
Maar hij zelf niet.
A
Sowieso 12/14+ feesten :')
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Wist je dat er nieuwe posters / banners hingen op pussy lounge dit weekend? Mr. Banner himself beloofde me dit in ieder geval vrijdag, dat er nieuwe zoude zijn. De line up van pussy lounge 17 maart is nu iig bekend: http://www.b2s.nl/home/event/archives/p ... mage/45441 maaaaaar ik vraag me dus af of er al iets van Knock Out en LOudness hing
Iemand die er was?
Loudness posters hangen altijd meteen met de lineup volgens mij. Vorig jaar was t bij hardbasswrote:Wist je dat er nieuwe posters / banners hingen op pussy lounge dit weekend? Mr. Banner himself beloofde me dit in ieder geval vrijdag, dat er nieuwe zoude zijn. De line up van pussy lounge 17 maart is nu iig bekend: http://www.b2s.nl/home/event/archives/p ... mage/45441 maaaaaar ik vraag me dus af of er al iets van Knock Out en LOudness hingIemand die er was?
KO hadden ze denk ik wel aangekondigd als dat er zou komen.. denk een no-go dit jaar.