wrote:Noisecontroller:Last night I worked till 6 in the morning in the studio. Like good old times!
Im also very proud on the track I did as a collab with myself: Noisecontroller vs Pavelow - Quatre Mains.
I"ll be honest with you guys.... I don't think Dubstep and Hardstyle fits together, although I love both. It's the kick/punch (not subbass) wich is approached so differently in both styles. I had to do a hell of mixing and sounddesign and as from a producers point of view I loved this challenge!
N-joy all the previews who are already on youtube but please remember. All tracks should be listened at a high-end system in good quality. So please have some patience :-) I can't wait till you do ;-)
gr,
Bas
R
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2008
last seen Sep 2015
hmmm dacht toch echt dat NC uit twee personen bestond...wrote:Noisecontroller:Last night I worked till 6 in the morning in the studio. Like good old times!
Im also very proud on the track I did as a collab with myself: Noisecontroller vs Pavelow - Quatre Mains.
I"ll be honest with you guys.... I don't think Dubstep and Hardstyle fits together, although I love both. It's the kick/punch (not subbass) wich is approached so differently in both styles. I had to do a hell of mixing and sounddesign and as from a producers point of view I loved this challenge!
N-joy all the previews who are already on youtube but please remember. All tracks should be listened at a high-end system in good quality. So please have some patience :-) I can't wait till you do ;-)
gr,
Bas
Je kan niet altijd tegelijk in de studio zijn he.wrote:hmmm dacht toch echt dat NC uit twee personen bestond...wrote:Noisecontroller:Last night I worked till 6 in the morning in the studio. Like good old times!
gr,
Bas
bovendien is dit een Pavelow collab, en Pavelow bestaat alleen uit Bas, dus opzich wel logisch als hij deze track alleen maakt (misschien heeft Arjen er eerder wel al aan meegewerkt).
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Willem zei in HWS 8 dat het een "imaginary" collab was, oftewel Bas zal de enige zijn die echt ermee bezig is geweest.
Tja Bas is nou eenmaal de grootste producer van die 2.. Ik zeg niet dat Arjen geen donder doet, want die kan ook gewoon goed produceren. Bas is denk alleen een van de beste producers binnen hardstyle land atm, meerendeel van de nieuwe NC plaatjes zal je toch echt aan hem te danken hebben! 
en als ik me het goed herinner zei arjen ook in zn back stage filmpje van climax dat bas toch volgens hem de meester was in de studio.wrote:Tja Bas is nou eenmaal de grootste producer van die 2.. Ik zeg niet dat Arjen geen donder doet, want die kan ook gewoon goed produceren. Bas is denk alleen een van de beste producers binnen hardstyle land atm, meerendeel van de nieuwe NC plaatjes zal je toch echt aan hem te danken hebben!
Ik vraag me echt af wat het aandeel van Arjan is. Want als ik Headhunterz hoor over de Noisecontrollers dan gaat het ook vrijwel altijd over Bas. Sorry als ik hier dingen in de wereld breng die er niet zijn, maar zo voel ik het eigenlijk wel.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Noisecontrollers of Bas?
En hier lag ik ff dubbel om hehe..
Headhunterz
En hier lag ik ff dubbel om hehe..
Headhunterz
Told Deadmau5 i'm a big fan and he literally said that he doesn't give a shit. Im still a fan but a disappointed one.
Wel erg zielig als die dat letterlijk zegt.. reageer dan niet.. Deadmau5 -1wrote:HeadhunterzTold Deadmau5 i'm a big fan and he literally said that he doesn't give a shit. Im still a fan but a disappointed one.
je bent me net voor, is echt een kutstreek van deadmau5wrote:Wel erg zielig als die dat letterlijk zegt.. reageer dan niet.. Deadmau5 -1wrote:HeadhunterzTold Deadmau5 i'm a big fan and he literally said that he doesn't give a shit. Im still a fan but a disappointed one.
Nee man fucking droogwrote:Wel erg zielig als die dat letterlijk zegt.. reageer dan niet.. Deadmau5 -1wrote:HeadhunterzTold Deadmau5 i'm a big fan and he literally said that he doesn't give a shit. Im still a fan but a disappointed one.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Ja zo is deadmau5. Erg rare kerel.wrote:Wel erg zielig als die dat letterlijk zegt.. reageer dan niet.. Deadmau5 -1 = Deadmau4wrote:HeadhunterzTold Deadmau5 i'm a big fan and he literally said that he doesn't give a shit. Im still a fan but a disappointed one.
Klopt. Maar slijmen bij iemand om te zeggen dat je een groot fan bent is ook beetje raar.wrote:Wel erg zielig als die dat letterlijk zegt.. reageer dan niet.. Deadmau5 -1wrote:HeadhunterzTold Deadmau5 i'm a big fan and he literally said that he doesn't give a shit. Im still a fan but a disappointed one.
Hij lijkt wel zo'n Poolse 14 jarige idioot die helemaal gek is van de headhunterz.
rare reactie van Deadmau5 en rare reactie van hhz
Deadmau5 had wat positiever kunnen reageren en hhz had het niet op facebook hoeven zetten.
Deadmau5 had wat positiever kunnen reageren en hhz had het niet op facebook hoeven zetten.
Ik had het anders ook op FB gezet, kut Deadmau5.
Deadmau5 is sowieso een beetje een rare kerel als ik de verhalen mag geloven. Maar goed. Ik ken hem verder niet, dus ik kan het ook niet weten.wrote: je bent me net voor, is echt een kutstreek van deadmau5
Verder best benieuwd naar de nieuwe platen
Deadmau5 is misschien gewoon iets te eerlijk. 
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Fuck Deadmau5, als ie dat gezegd heeft issie ect een arrogant stakkertje....
-veel
-veel
Vind Deadmau5 juist wel een chille vent wat ik van hem heb gelezen. Vooral zijn reacties op de DJ Mag top 100 waren echt geniaal.
Wat zit iedereen te zeiken over Deadmau5, en over dat die iets heeft gezegd tegen hhz wat beetje raar overkomt! Snap die ophef niet. Daarnaast vraagt niemand om onze mening. HHZ is hier de aandachtvrager, Deadmau5 niet.
Niemand zegt ook dat Deadmau5 een aandachtstrekker is, behalve jij dan. Ik vind het alleen een onnodige reactie van hem, wat schiet je daar nu mee op? "Oké bedankt" kost toch niks?
dat is dan 5 euro..wrote:Niemand zegt ook dat Deadmau5 een aandachtstrekker is, behalve jij dan. Ik vind het alleen een onnodige reactie van hem, wat schiet je daar nu mee op? "Oké bedankt" kost toch niks?
Wat hebben we het allemaal moeilijk met deze kwestie......wrote:Niemand zegt ook dat Deadmau5 een aandachtstrekker is, behalve jij dan. Ik vind het alleen een onnodige reactie van hem, wat schiet je daar nu mee op? "Oké bedankt" kost toch niks?
Ik vind t ook wel een geniale reactie. Maar weet ook niet in wat voor context dat gezegd is en met wat voor lading.