Fusion een geweldige filmpje net online heb gezet
en @ 1:39 egt een geweldige opmerking van Luc xD
View on YouTube
en @ 1:39 egt een geweldige opmerking van Luc xD
View on YouTube
Is net buiten het freaky records gebouw (winkel + studios) als het goed is.wrote:Wow ik herken die plaats.. Volgens mij nog geen 5 minute van mn huis af..
Was wel ff lachen geweest om ze daar te zien ploeteren!
Veldhoveeeeeuhwrote:Is net buiten het freaky records gebouw (winkel + studios) als het goed is.wrote:Wow ik herken die plaats.. Volgens mij nog geen 5 minute van mn huis af..
Je bedoeld Eindhoven? KLIKwrote:Veldhoveeeeeuhwrote:Is net buiten het freaky records gebouw (winkel + studios) als het goed is.wrote:Wow ik herken die plaats.. Volgens mij nog geen 5 minute van mn huis af..
haha is ook nog geen 5 min van mijn huis af, waar woon je danwrote:Wow ik herken die plaats.. Volgens mij nog geen 5 minute van mn huis af..
Lekkerrrr... Climax van Sutra klinkt een stuk beter dan eerst, veel voller, maar zou ook aan kwaliteit kunnen liggen tov eerdere samples/rips. Cold Rockking Remix heeft lekkere intro / outro, climax wat minder, maar klinkt elke keer net wat beterwrote:.. wist je dat sutra uit gaat komen, er is een akkoord met de officiële schrijvers van de vocals
en Sutra en de Cold Rocking HQ op haar site staan
bron: djgostosa.com
Cold Rocking Remix.wrote:.. wist je dat sutra uit gaat komen, er is een akkoord met de officiële schrijvers van de vocals
Ik hoorde hem net ook! Vet!wrote:Cold Rocking Remix.wrote:.. wist je dat sutra uit gaat komen, er is een akkoord met de officiële schrijvers van de vocals
volgens mij hebben ze er zin inWorking on the fifth and sixth Second Identity track with @djalusion !
Zo dan! Die zijn flink bezig geweest. Ik wist dat ze druk waren met dat project, maar zo druk? 2nd Identity LIVE zal vast wel wat vets worden op Hard Bass!wrote:wist je dat:volgens mij hebben ze er zin inWorking on the fifth and sixth Second Identity track with @djalusion !
Ik verwacht er vrij weinig van.wrote:Zo dan! Die zijn flink bezig geweest. Ik wist dat ze druk waren met dat project, maar zo druk? 2nd Identity LIVE zal vast wel wat vets worden op Hard Bass!wrote:wist je dat:volgens mij hebben ze er zin inWorking on the fifth and sixth Second Identity track with @djalusion !
Scope sucks, A-Lusion sucks, 1e Second Identity track sucks, kortom, dat wordt niks voor mij, dus hou je kut opmerking lekker voor je, bijdehandje.wrote:Komt door jouw open kijk op hardstylewrote:Ik verwacht er vrij weinig van.wrote: Zo dan! Die zijn flink bezig geweest. Ik wist dat ze druk waren met dat project, maar zo druk? 2nd Identity LIVE zal vast wel wat vets worden op Hard Bass!![]()