Voor de zoveelste keer, wat maakt het uit of er sublabels zijn of niet? Of er nou elke 2 weken een fusion release is of elke 4 weken een fusion release en 2 weken later een sublabel release is, je krijgt nog steeds dezelfde muziek op dezelfde dag van hetzelfde label. Ik denk dat ze het fusion 'merk' gewoon zo groot mogelijk willen maken.wrote:Is een release om de 2 weken niet heel veel dan om ook een vinyl te releasen? Lijkt mij een overkill aan 1 label, maar goed. Wie ben ik om te oordelen. Als alle tracks net zo lekker zijn als bijv Mr Monster EP of die Slim Shore EP hoor je mij niet klagen
.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Wist je dat de laatste plaat van Zatox's 4-tracker Creation heet?
Hij zal snel op Youtube komen.
Hij zal snel op Youtube komen.
-
LHardtraxxer
- 184 posts member since 2009
- last seen Nov 2014
Wat een passie heeft die man voor zn vak!
Geweldig om te zien
Ik denk alleen dat zo'n Sonar een ongeschikte machine is voor een groot feest. Je staat er al veel te gauw te ver van af om echt te kunnen zien hoe die gasten dat doen.
-
N
Tja, tis ook niet dat je bij het normale draaien kan zien wat hij doet. Er is dus zoiezo geen verlies! Ik heb bij qlimax kunnen zien hoe die vent tekeer ging, was me toch wel een geile bedoeling hoor! Ik vind het een gaaf filmpje, en de sonar mag blijven. 
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
precies wat je zegt,wrote:![]()
Wat een passie heeft die man voor zn vak!
Geweldig om te zien
echt heerlijk om te zien!
Noize Suppressor! Zonder twijfel een van mijn favoriete DJ's/act OOIT! 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
leuk filmpje inderdaad
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Wist je dat Showtek Hardstyle Volume 19 mixt?
Showtek
Finishing the mix for our 4 monthly compilation for hardstyle volume 19 (one of germanys biggest compilation)release in february.
Ze doen vanaf nu alle CD's ipv Blutonium Boy, omdat die gestopt is.wrote:Wist je dat Showtek Hardstyle Volume 19 mixt?
Showtek
Finishing the mix for our 4 monthly compilation for hardstyle volume 19 (one of germanys biggest compilation)release in february.
dit is toch niet de Hardbass serie?
Neeee!, gelukkig nietwrote:dit is toch niet de Hardbass serie?
ik gister JDX - Live The Moment heb gehoord een een discotheek
kging los
kging los
-
EHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2009
- last seen Feb 2011
wooaaa dat is inderdaad losgaan!!wrote:ik gister JDX - Live The Moment heb gehoord een een discotheek![]()
kging los
Wildstylez draaide hem 1e kerstdag ookwrote:ik gister JDX - Live The Moment heb gehoord een een discotheek![]()
kging los
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
wrote:ik gister JDX - Live The Moment heb gehoord een een discotheek![]()
kging los

heb je het beter getroffen dan ik :p
Moest het doen met alleen scrap attack :')
Moest het doen met alleen scrap attack :')
Heb jij het nog beter getroffen dan ik
Moest het doen met Nobody Said It Was Easy
Oke, jij wint denk ikwrote:Heb jij het nog beter getroffen dan ik
Behalve als er nog iemand komt met 1, 2, Stampen, da's ook zo'n track die je in discotheken hoort...
En nu zit dat nummer weer in mn hoofdwrote:Oke, jij wint denk ikwrote:Heb jij het nog beter getroffen dan ik
Behalve als er nog iemand komt met 1, 2, Stampen, da's ook zo'n track die je in discotheken hoort...
Ik moest het doen met Nothing Else Matters..wrote:Heb jij het nog beter getroffen dan ik