D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Zolang je niet bij een label zit wat op z'n minst zo goed is als Spoontech of Theracords mag je wat mij betreft amper over het technische aspect van tracks praten :lol:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Zany
Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence (Zany & The Pitcher Remix)
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Nazale wrote:
JEFSKIII wrote:Want hier op Hardtraxx zitten de echte he, hier op Hardtraxx staat zeker bijna iedereen boven alles van wat er gemiddeld op feestjes rondloopt.

Amen.
Als jij denkt dat de gemiddelde feestbezoeker ook maar iets van hardstyle afweet heb je het al mis. Het gaat allang niet meer om technisch hoogstaande tracks, als het maar catchy is en zoveel mogelijk mensen het leuk vinden. En daar is BH gewoon goed in blijkbaar. Ook niet voor niets de reden dat Brennan & Heart nu Brennan Heart is..

Dat het verder gewoon kut is, is een tweede..
Hoezo is het niet technisch hoogstaand?
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
JEFSKIII wrote:Want hier op Hardtraxx zitten de echte he, hier op Hardtraxx staat zeker bijna iedereen boven alles van wat er gemiddeld op feestjes rondloopt.

Amen.
Ga nou niet weer een discussie uitlokken, zoek dan maar een ander forum uit om domme opmerkingen op te plaatsen.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Skedoedelefloeps wrote:Zolang je niet bij een label zit wat op z'n minst zo goed is als Spoontech of Theracords mag je wat mij betreft amper over het technische aspect van tracks praten :lol:
jaaa, als je het zelf niet kan mag je geen kritiek hebben!!!!!!1!!11!! :x
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Zygoma wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Zolang je niet bij een label zit wat op z'n minst zo goed is als Spoontech of Theracords mag je wat mij betreft amper over het technische aspect van tracks praten :lol:
jaaa, als je het zelf niet kan mag je geen kritiek hebben!!!!!!1!!11!! :x
Zat ik ook al aan te denken :lol:
L
Hardtraxxer
169 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Ik vind het nogal redelijk stil rond Wildstylez, of ligt dat aan mij? weet er mss iemand waar die mee bezig is de laatste 2 maanden?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Je mag uiteraard kritiek hebben, maar dat mag je ook in het daarvoor bestemde topic zetten! >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
lenniiii wrote:Ik vind het nogal redelijk stil rond Wildstylez, of ligt dat aan mij? weet er mss iemand waar die mee bezig is de laatste 2 maanden?
Stel je vraag: (page 250)
Hardtraxxer
521 posts member since 2009
last seen Mar 2014
Brennan Heart wrote:While touring I collected a few coins, would like to donate, charity suggestions?!? twitpic.com/7laq8h
New synth charity?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Zo kun je die paar centen wel missen? Ook totaal niet raar dat je dat even tegen iedereen zegt, dan doe je het natuurlijk ook niet voor de goeie reacties...

Slijmbal
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Stel je aan man.
Is gewoon goed dat hij dit doet, klaar.

En als hij die paar centen post, dan wekt hij toch juist geen verwachtingen dat het een grote storting wordt?
Prima dat hij dit doet natuurlijk, geeft andere mensen ook weer het voorbeeld.
Zo zie ik het tenminste.
Bierkoning
last seen Aug 2026
Zoiets ga je toch niet zeggen? Dan doe je het alleen maar voor aandacht imo
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Pommer wrote:Zoiets ga je toch niet zeggen? Dan doe je het alleen maar voor aandacht imo
Toch heeft hij ook een voorbeeldfunctie, waarmee hij anderen misschien wel kan overtuigen om hun zakcentjes weg te geven aan een goed doel.

Gaat niet altijd om de werkelijke gift, maar ook om de boodschap die er bij zit.
Bierkoning
last seen Aug 2026
Daveytl wrote:
Pommer wrote:Zoiets ga je toch niet zeggen? Dan doe je het alleen maar voor aandacht imo
Toch heeft hij ook een voorbeeldfunctie, waarmee hij anderen misschien wel kan overtuigen om hun zakcentjes weg te geven aan een goed doel.

Gaat niet altijd om de werkelijke gift, maar ook om de boodschap die er bij zit.
Zou kunnen, maar als jij ziet dat Brennan Heart (of iemand die wel een voorbeeld voor je is, misschien Zany ofzo) zegt dat ie een paar munten die hij ergens heeft gevonden aan een goed doel gaat geven, doe jij het dan ook? Ik denk niet dat mensen zich zo snel laten beinvloeden. Maarja als dat echt zijn boodschap is dan is er idd niks mis mee, ik betwijfel het alleen ;)
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2010
last seen Mar 2013
BPM-track een free release wordt bij 10k Wild Motherfuckers-volgers op Facebook..
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Paulvg wrote:BPM-track een free release wordt bij 10k Wild Motherfuckers-volgers op Facebook..
edit maken 4 min lang de 180 bpm_o_
Bierkoning
last seen Aug 2026
Paulvg wrote:BPM-track een free release wordt bij 10k Wild Motherfuckers-volgers op Facebook..
Vind het zelf echt een schijtplaat, maar natuurlijk leuk voor degene die hem wel vet vinden.
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Daveytl wrote:

Ik denk niet dat het hier om een voorbeeld functie gaat... maar gewoon om een leukigheidje. Er hoeft toch niet altijd overal iets achter te zitten?
Die man gelijk afschieten, vind 't een béééétje ''alles kut enter''-gedrag...
(ik spreek over de quote van Pommer)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
roberttt wrote:
edit maken 4 min lang de 140 bpm_o_
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
lenniiii wrote:Ik vind het nogal redelijk stil rond Wildstylez, of ligt dat aan mij? weet er mss iemand waar die mee bezig is de laatste 2 maanden?
Als ik me niet vergis zit ie in de US nu te toeren als ik zijn twitter lees.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dat is wel Sneu zeg... Damn.. RT @stefangestel @DjZany Zany ge bent gestorven aan herpes

http://en.wikipedia.org/w/index.php?tit ... =462866968

Wtf :lol: Biography laatste zinnetje.
S
Hey, ik ben geretweeted door Zany.

Feels like life goal has been accomplished :cool:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
stefaneke wrote:Hey, ik ben geretweeted door Zany.

Feels like life goal has been accomplished :cool:
trololol... ik door ran-d & the profeet (h)

lekker interessant ook xd
Hardtraxxer
209 posts member since 2010
last seen Dec 2012
En vrijwel heel twitter door Zatox.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators