Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179, 1180 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:03 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Waarom nou weer een album van Brennan Heart. Nog meer irritatie dus in 2012.

Je bent niet verplicht om naar zijn album te luisteren he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:11 

Hardtraxx Veteran

Zero Sanity is dus getekend bij Hardcopy? Of was dat al bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:12 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Hopen dat het in de laatste week van december geplanned staat, dan is de wereld toch al vergaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:21 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Nando schreef:

Hopen dat het in de laatste week van december geplanned staat, dan is de wereld toch al vergaan. :D

Misschien is het album wel een voorbode :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Op het moment dat ik de kicks in zijn tracks hoorde had ik al een vermoeden. Maar nee hij zei daar een paar weken terug al iets over op facebook, nu is het dus officieel denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:24 

Hardtraxx Crew

Mr Lellebel schreef:
Nando schreef:

Op het moment dat ik de kicks in zijn tracks hoorde had ik al een vermoeden. Maar nee hij zei daar een paar weken terug al iets over op facebook, nu is het dus officieel denk ik.

In The Magic Show werd ook al vermeld dat deze nummers een release op Hardcopy kregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:29 

Hardtraxx Elite

Joykill schreef:
Nando schreef:

Je bent niet verplicht om naar zijn album te luisteren he ;)

Bestaat dat album niet uit die samplers?
zo niet, dan kunnen we tot 2013 wachten tot zijn album een keer uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:35 

Ik hoop dat Lose My Mind byv soon een release krijgt, maar vrees er toch voor dat ie over een paar maandjes pas komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:40 

Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Ik hoop dat Lose My Mind byv soon een release krijgt, maar vrees er toch voor dat ie over een paar maandjes pas komt.

Die zou samen met running late de eerste release worden van zijn city2city tour. Aangezien hij daar al flink mee bezig is zal dat niet lang meer duren!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:44 

Stephan_NL schreef:
JEFSKIII schreef:

Die zou samen met running late de eerste release worden van zijn city2city tour. Aangezien hij daar al flink mee bezig is zal dat niet lang meer duren!! :bomb:

Moet het eerst nog maar is zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
_theon_ schreef:
JEFSKIII schreef:
Brennan Heart is onze syntherklaas

En dan is Titan zijn zwarte piet :P

En dan zit The Prophet in de zak

wahah geniaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 21:37 

Hardtraxx Addict

Stephan_NL schreef:
JEFSKIII schreef:

Ik hoop dat die 2 tracks nooit uit zullen komen, voor mij ongeveer de 2 slechtste platen van dit jaar. Running late is gewoon met 0,0% inspiratie gemaakt, en Lose My Mind heeft het grootste dagjesmensen gehalte van alle tracks dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 21:42 

Hardtraxxer

Hidden Source schreef:
Stephan_NL schreef:
JEFSKIII schreef:

Ik hoop dat die 2 tracks nooit uit zullen komen, voor mij ongeveer de 2 slechtste platen van dit jaar. Running late is gewoon met 0,0% inspiratie gemaakt, en Lose My Mind heeft het grootste dagjesmensen gehalte van alle tracks dit jaar.

Sja.. als je 30.000 man zingende krijgt.. doe je toch iets goed :) voor mij de 2 beste platen van't jaar. Maar goed dat smaken verschillen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 21:44 

Hidden Source schreef:
Stephan_NL schreef:
JEFSKIII schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 21:47 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:

Vind Lose my Mind een prima plaat. Goed zelfs. Ben alleen bang dat het de nieuwe Just as Easy wordt maar dan erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 21:48 

Hidden Source schreef:
Stephan_NL schreef:
JEFSKIII schreef:

Want hier op Hardtraxx zitten de echte he, hier op Hardtraxx staat zeker bijna iedereen boven alles van wat er gemiddeld op feestjes rondloopt.

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 21:53 

JEFSKIII schreef:
Want hier op Hardtraxx zitten de echte he, hier op Hardtraxx staat zeker bijna iedereen boven alles van wat er gemiddeld op feestjes rondloopt.

Amen.

Als jij denkt dat de gemiddelde feestbezoeker ook maar iets van hardstyle afweet heb je het al mis. Het gaat allang niet meer om technisch hoogstaande tracks, als het maar catchy is en zoveel mogelijk mensen het leuk vinden. En daar is BH gewoon goed in blijkbaar. Ook niet voor niets de reden dat Brennan & Heart nu Brennan Heart is..

Dat het verder gewoon kut is, is een tweede..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 21:57 

Artiest

Nazale schreef:
JEFSKIII schreef:

Amen.

Als jij denkt dat de gemiddelde feestbezoeker ook maar iets van hardstyle afweet heb je het al mis. Het gaat allang niet meer om technisch hoogstaande tracks, als het maar catchy is en zoveel mogelijk mensen het leuk vinden. En daar is BH gewoon goed in blijkbaar. Ook niet voor niets de reden dat Brennan & Heart nu Brennan Heart is..

Dat het verder gewoon kut is, is een tweede..

Alsof het hier over kwalitatief goede tracks gaat? Kijk de trailer van Radical album, 'kwalitatief' zitten daar geluiden bij die gewoon SLECHT in afmix zijn. Ongetwijfeld dat ze bij de release goed zullen zijn, maar in de trailer gewoon slecht en mensen hier zijn lovend.
Plus kwaliteit is voor iedereen wat anders, als ik waarde hecht aan catchy tunes is dat voor mij een kwaliteit.
En ik zou helemaal niet gaan beginnen over de break up tussen Thera en Brennan Heart terwijl je waarschijnlijk de helft niet eens weet van het verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 22:10 

Volgens mij heeft Thera openlijk gezegd dat hij weg is gegaan omdat BH op de massa wilde produceren.

Daarbij heb ik ook expres het woord kwaliteit ontweken, maar technisch hoogstaande tracks gebruikt. En tbh, ik vind al die radical redemption / kodex platen echt bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 22:11 

Hardtraxx Veteran

job ga je mond spoelen met zeep, en heel snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 22:12 

p-stylez schreef:
job ga je mond spoelen met zeep, en heel snel.

Als jij eens even kritisch gaat luisteren en je neus uit kodex zn kont haalt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

zn nieuwe tracks worden door iemand anders gemasterd en klinken veel beter, heb je die al geluisterd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 22:17 

p-stylez schreef:
zn nieuwe tracks worden door iemand anders gemasterd en klinken veel beter, heb je die al geluisterd?

Je doet alsof dat voor jou uitmaakt, je was al fanboy! Maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij kan Jor-D straks de stofzuiger wel weer uit de kast halen. Ff de boel opschonen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad. Ontopic nu. Makkelijk zat.
Vorige  1 ... 1174, 1175, 1176, 1177, 1178, 1179, 1180 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen