Nazale schreef:
JEFSKIII schreef:
Want hier op Hardtraxx zitten de echte he, hier op Hardtraxx staat zeker bijna iedereen boven alles van wat er gemiddeld op feestjes rondloopt.
Amen.
Als jij denkt dat de gemiddelde feestbezoeker ook maar iets van hardstyle afweet heb je het al mis. Het gaat allang niet meer om technisch hoogstaande tracks, als het maar catchy is en zoveel mogelijk mensen het leuk vinden. En daar is BH gewoon goed in blijkbaar. Ook niet voor niets de reden dat Brennan & Heart nu Brennan Heart is..
Dat het verder gewoon kut is, is een tweede..
Alsof het hier over kwalitatief goede tracks gaat? Kijk de trailer van Radical album, 'kwalitatief' zitten daar geluiden bij die gewoon SLECHT in afmix zijn. Ongetwijfeld dat ze bij de release goed zullen zijn, maar in de trailer gewoon slecht en mensen hier zijn lovend.
Plus kwaliteit is voor iedereen wat anders, als ik waarde hecht aan catchy tunes is dat voor mij een kwaliteit.
En ik zou helemaal niet gaan beginnen over de break up tussen Thera en Brennan Heart terwijl je waarschijnlijk de helft niet eens weet van het verhaal.