Hebben ze een anthem voor t feest, gebruiken ze m niet in de aftermovie 
Ze zijn nog steeds bezig met het anthem.wrote:Hebben ze een anthem voor t feest, gebruiken ze m niet in de aftermovie
Ze zijn nog steeds bezig met het anthem.wrote:Hebben ze een anthem voor t feest, gebruiken ze m niet in de aftermovie
Waarom hebben ze m die zaterdag dan officieel gepresenteerd?wrote:Ze zijn nog steeds bezig met het anthem.wrote:Hebben ze een anthem voor t feest, gebruiken ze m niet in de aftermovie
Grotendeels wel klaar natuurlijkwrote:Waarom hebben ze m die zaterdag dan officieel gepresenteerd?wrote:Ze zijn nog steeds bezig met het anthem.wrote:Hebben ze een anthem voor t feest, gebruiken ze m niet in de aftermovie
djrandofficial Randy Wieland
Only a few more days to #QL11 Today and tomorrow finishing the collab with @villaineyez #xxlerator anthem. Can't wait to play it at #qlimax
Nou inderdaad, maar weer eens KINGS want die hadden we nog niet vaak genoeg meegemaakt.wrote:Hebben ze een anthem voor t feest, gebruiken ze m niet in de aftermovie
2morrow night a preview of my wake up hardcore remuxx on my youtube channel.. ready? _
dit gaat denk ik de meest verschrikkelijke hardcore track wordt die we dit jaar gaan horen.wrote:The Prophet2morrow night a preview of my wake up hardcore remuxx on my youtube channel.. ready? _
ik hoop dat hij de sound gebruikt van zijn Early hardcore tijd want toen was The Prophet nog echt op zijn niveauwrote:The Prophet2morrow night a preview of my wake up hardcore remuxx on my youtube channel.. ready? _
Wat een anti-heldwrote:The Prophet2morrow night a preview of my wake up hardcore remuxx on my youtube channel.. ready? _
WAKEEEEEEE UPwrote:Zeuren om de naam, wij janken ook niet om de -z- in jouw naam dus boeiend![]()
Ben benieuwd, ben wel wake up fan dus, ben benieuwd naar de hardcore remix.
Dan nog vind ik dat geen reden om m niet te gebruiken. Het hele nummer hoeft er niet in, kan toch gewoon een stuk. Is al vaak genoeg een track in een filmpje gebruikt en na die tijd weer aangepast. Geeft juist iets unieks mee aan het hele xxlerator concept.wrote:Grotendeels wel klaar natuurlijkwrote:Waarom hebben ze m die zaterdag dan officieel gepresenteerd?wrote:
Ze zijn nog steeds bezig met het anthem.
djrandofficial Randy Wieland
Only a few more days to #QL11 Today and tomorrow finishing the collab with @villaineyez #xxlerator anthem. Can't wait to play it at #qlimax
Jaaa eindelijkwrote:Profite twitter:
here's a birthday gift: http://tinyurl.com/hspfbehind me and @Hardstructionnl decided to release it for free. Hope you all enjoy!
dit had ik niet verwachtwrote:Headhunterz
Ladies and gentlemen, the 2012 Hardbass anthem Eternalize is finished. Forget the trailer snippet, wait and listen on Hard With Style next week.
Headhunterz
Eternalize will f*ck doomed in the pussy
YES! Denk dat It Changes You en misschien de collab met The Machine er ook nog wel bijkomen.wrote:Sasha F - New System dit jaar nog op Tillt! Ben benieuwd welke tracks daar bij komen.
wrote:Profite twitter:
here's a birthday gift: http://tinyurl.com/hspfbehind me and @Hardstructionnl decided to release it for free. Hope you all enjoy!
Gruwelijk dik nummer inderdaadwrote:Die track is zo gruwelijk dik he.wrote:Sasha F - New System dit jaar nog op Tillt! Ben benieuwd welke tracks daar bij komen.Ben heel benieuwd naar de rest!
Die plaat is inderdaad keigaaf...wrote:Die track is zo gruwelijk dik he.wrote:Sasha F - New System dit jaar nog op Tillt! Ben benieuwd welke tracks daar bij komen.Ben heel benieuwd naar de rest!