urbandesigner schreef:
opaa schreef:
urbandesigner schreef:
Opaa, had je eigenlijk die In Qontrol wedstrijd gewonnen

?
Ja

Daarom ben ik nu zo hardstyle en promotie verslaafd (A)
en antwoord op hier boven, ik ben niet anti partyflock, ik ben anti 'meneer1 zegt dat hhz kut is dus meneer 2 t/m 500 ook'. Op partyflock vind ik dat je meestal tegen 1 persoon zit te praten dus ipv tegen een paar honderd

Wow vet

! Ook bij DQ Australia geweest toen? Want je kreeg toch 1 jaar lang gratis entree op alle events

?
DQAU, Mysteryland en Tomorrowland vielen er niet onder, Qontinent en Dominator weer wel, en verder alles wat 100% Q is, dus ik heb toen zowat alles mee mogen maken en kan daardoor nu heel goed kiezen wat wel en niet leuk is. Al heb ik dit jaar zowat alles gekocht wat ik toen gratis had haha

Er kon maar 1 iemand DQAU winnen volgens mij en dat was als je heel veel geluk had na een feestfabriek kaartje te kopen. Maquine van Partyflock was de gelukkige.
FF wat anders, ik zit net Team Green terug te luisteren van 2011 hardbass en daar zegt Bioweapon (beide heren):
"We hebben een werkvisa voor 1 jaar". Aangezien zij en toneshifterz ongeveer tegelijk overkwamen, dan hoop ik toch niet dat ze rond/na hardbass weer terug moeten? iemand die hier het fijne van weet of hoe visa sowieso werken? Zou jammer zijn