B-Front als top40 producer.
Dan wordt pop te hard voor op de radio ben ik bang.
wrote:B-Front als top40 producer.![]()
Gaat niet lang meer op zich laten wachten!zoltanfekete Zoltán Fekete
good progress on @codeblackmedia - F.E.A.R. artwork, but still a lot to do!
"ik sta backstage met Willem van Headhunterz"wrote:View on YouTube
Willem is toch ook van Headhunterz? Hij ís headhunterz.. zie de rariteit niet helemaal. Misschien maakte ze de fout dat doordat HHZ in 't meervoud is?wrote:"ik sta backstage met Willem van Headhunterz"wrote:View on YouTube
Jammer dat ze niet eens een beeeeetje is ingelicht wie ze moet interviewen
Zo zo, Captain Obviouswrote:Misschien maakte ze de fout dat doordat HHZ in 't meervoud is?
wrote:Zo zo, Captain Obviouswrote:Misschien maakte ze de fout dat doordat HHZ in 't meervoud is?
wrote:Zo zo, Captain Obviouswrote:Misschien maakte ze de fout dat doordat HHZ in 't meervoud is?
Hahaha. Of misschien was ze vroeger wel helemaal in to the hardstyle. Maar heeft ze gemist dat Headhunterz geen duo meer is.wrote:Zo zo, Captain Obviouswrote:Misschien maakte ze de fout dat doordat HHZ in 't meervoud is?
View on YouTubewrote:Die video is nu verwijderd? :')
ik moest gelijk denken aan die gekke rus van het welbekende dumpert filmpje toen ik het beeld in het begin zagwrote:View on YouTubewrote:Die video is nu verwijderd? :')
hahah nu je het zegt jawrote:ik moest gelijk denken aan die gekke rus van het welbekende dumpert filmpje toen ik het beeld in het begin zagwrote:View on YouTubewrote:Die video is nu verwijderd? :')
Vind het altijd zo jammer als een anthem pas laat of in dit geval pas op de avond zelf wordt gepresenteerdwrote:Ran-D
Yesterday @villaineyez and me presented the 10 years @clubmatrixx anthem, the name of the track is Ran-D vs. Villain - X
Met het Rebirth anthem is dat een gouden greep geweest.wrote:Meezingen.. kerel het is hardstyle he
Was nog best een leuk plaatje.wrote:Ran-D
Yesterday @villaineyez and me presented the 10 years @clubmatrixx anthem, the name of the track is Ran-D vs. Villain - X
Misschien leuk voor de Greaphic Designers hier op het forumCoarsection
Hey, anyone is graphic designer?
We want make official t-shirts but have no Idea for this, can anyone help?
Here is our logo: http://www38.zippyshare.com/v/27597991/file.html
Wat is dit nou weer voor iets kroms. Een anthem die pas na het feest bekend wordt gemaakt en een anthem die niet op de compilatie CD staat... :')wrote:Was nog best een leuk plaatje.wrote:Ran-D
Had voor mijn gevoel wel wat weg van het Hard Bass anthem van 2011.
Ik denk dat je het meer als een tribute moet zien voor Matrixx.wrote:Wat is dit nou weer voor iets kroms. Een anthem die pas na het feest bekend wordt gemaakt en een anthem die niet op de compilatie CD staat... :')wrote:Was nog best een leuk plaatje.wrote:Ran-D
Het is het anthem voor volgend jaar XXleratorwrote:Wat is dit nou weer voor iets kroms. Een anthem die pas na het feest bekend wordt gemaakt en een anthem die niet op de compilatie CD staat... :')wrote:Was nog best een leuk plaatje.wrote:Ran-D
dat kan toch niet, het is het anthem voor 10 years, dat zijn ze dit jaar toch?wrote:Het is het anthem voor volgend jaar XXleratorwrote:Wat is dit nou weer voor iets kroms. Een anthem die pas na het feest bekend wordt gemaakt en een anthem die niet op de compilatie CD staat... :')wrote:Ran-D