Aight! Ik wist er wel een beetje vanaf, maar dacht dat het pas het officiele bericht was ofzo
Last edited by jambekkie on , edited 1 time in total.
Aight! Ik wist er wel een beetje vanaf, maar dacht dat het pas het officiele bericht was ofzo
Wildstylez: ,,We moeten hardstyle breder trekken en toegankelijker maken. Ik wil tracks maken die mijn ouders ook leuk vinden.''
Was al bekend vanuit de HDE toch. De hele scene moest 'toegankelijker' worden...wrote:Wildstylez: ,,We moeten hardstyle breder trekken en toegankelijker maken. Ik wil tracks maken die mijn ouders ook leuk vinden.''
Nouja wachten op de eerste track van Wildstylez die mijn moeder leuk gaat vinden. Ben benieuwd of die er ooit gaat komen. :pwrote:Was al bekend vanuit de HDE toch. De hele scene moest 'toegankelijker' worden...wrote:Wildstylez: ,,We moeten hardstyle breder trekken en toegankelijker maken. Ik wil tracks maken die mijn ouders ook leuk vinden.''
Overigens. Hedhanterz ztarted zhe flamwarz?
Mijn moeder vind Winter van Zatox bijvoorbeeld wel een leuk nummer, en zo zijn er meerwrote: Nouja wachten op de eerste track van Wildstylez die mijn moeder leuk gaat vinden. Ben benieuwd of die er ooit gaat komen. :p
Mijn vader is helemaal gek van Huh? en Truth, haha.wrote:Wildstylez: ,,We moeten hardstyle breder trekken en toegankelijker maken. Ik wil tracks maken die mijn ouders ook leuk vinden.''
Er haatte toch niemand?wrote:Haathunterz
Hm, mijn ouders vinden het allemaal maar tering herrie. Dat ze mijn pc nog niet uit het raam hebben gegooid verbaast me, mijn muziek staat de hele dag aanwrote:Mijn vader is helemaal gek van Huh? en Truth, haha.
Hoe bedoel je?wrote:Er haatte toch niemand?wrote:Haathunterz![]()
Al die grapjes ook...wrote:Hoe bedoel je?wrote:Er haatte toch niemand?wrote:Haathunterz![]()
Was meer als grap, omdat ons Willem Haattraxx op de wereld bracht
Nee joh!wrote:Hi-lá-risch toch????![]()
![]()
![]()
Maar ik denk dat Heady nu genoeg aandacht heeft gehadEn laten we maar verder gaan met de wistjedatjes
Nou, het is toch ook een wist je dat...wrote:Hoewel ik vrijwel hang aan je lippen van interesse, is dat een wist-je-datje voor het off topic
Haha hier ook al lekker aan het spammenwrote:Nou, het is toch ook een wist je dat...wrote:Hoewel ik vrijwel hang aan je lippen van interesse, is dat een wist-je-datje voor het off topicin off-topic gaan ben ik ook vrij goed, dus fijn dat ik het weet haha. Excuse moi!
Net als jij. Hou je goddomme aan de regels Rik!wrote:Haha hier ook al lekker aan het spammenwrote:Nou, het is toch ook een wist je dat...wrote:Hoewel ik vrijwel hang aan je lippen van interesse, is dat een wist-je-datje voor het off topicin off-topic gaan ben ik ook vrij goed, dus fijn dat ik het weet haha. Excuse moi!
dat was the Vision een jaar geleden jochiewrote:Hoe bedoel je?wrote:Er haatte toch niemand?wrote:Haathunterz![]()
Was meer als grap, omdat ons Willem Haattraxx op de wereld bracht