Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:10 

Hardtraxx Addict

- --AVIO sublabel: "Gentletraxx"
This project started out as an alias for Alphaverb, under which he produced tracks that are more gentle than his usual hardstyle.
Now teamed up with me; Errol Holtman, we will take this project to the next level and start a new AVIO sublabel; "Gentletraxx"

Curious..?

Keep an eye out ;)

Allereerst, hallo FANS! xd (Kon nog geen topic hierover vinden, of gerelateerd onderwerp)
Hoe denken we over bovenstaand onderwerp ?

-Als Daniël onder Gentalica harddance gaat produceren, hoop ikzelf dat de releases een zelfde soort 'drive' hebben als:
Bazzleggerz - Meet Her At The Bootlake / No Alternative / Alphaverb - Feel Good (Gentalica remix)

Maar ik leg de lat niet te hoog voor mezelf, anders gaat het straks misschien tegenvallen..

Ben benieuwd wat jullie vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:21 

Hardtraxx Addict

Ben benieuwd ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:34 

Hardtraxx Addict

ik zei; ik ben benieuwd wat je vindt, niet of je benieuwd bent ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:35 

Hardtraxx Veteran

kunnen leuke dingen uit rollen.. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:36 

Artiest

Hier zullen ongetwijfeld leuke dingen op uitkomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

Hardtrance is niet helemaal mijn ding. Misschien dat Alphaverb mij een beetje over kan halen om het te gaan luisteren. Wie weet. We zullen zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:41 

Hardtraxx Addict

freddyadu8 schreef:
Hardtrance is niet helemaal mijn ding. Misschien dat Alphaverb mij een beetje over kan halen om het te gaan luisteren. Wie weet. We zullen zien!

precies, sommige melodie/bass lijnen trekken me wel aan, anderen zijn weer te trance/soft achtig.
@Geck-o, mocht je wat horen, dont forget to mention it in this topic ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:44 

freddyadu8 schreef:

Hetzelfde hier, ik hoop gewoon dat Daniël, net zoals bij hardstyle, gewoon zijn eigen weg gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:49 

Hardtraxx Elite

Nadat ik zn set gehoord heb op Quake Dance ben ik hard trance meer gaan waarderen. Weet niet of er ook al Gentalica tracks tussen zaten (volgens mij niet) maar het klonk allemaal goed. Als hij tracks gaat produceren in de stijl die hij tijdens Quake gedraait heeft ben ik zeker benieuwd. Ik ga het zeker even volgen, en wat freddy al zegt, misschien dat ik overgehaald kan worden om meer hardtrance te gaan luisteren :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:50 

Hardtraxxer

Benieuwt zo wel weer wat leuks uit komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:53 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:

dat dus. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 19:56 

Artiest

niet iets waar ik nou van sta te springen, maar ben redelijk benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 20:32 

Hardtraxx Crew

Ik heb nooit wat aan Hardtrance gevonden, maar de laatste paar weken begin ik me er toch beetje in te verdiepen, setjes luisteren etc. Vind het best gaaf eigelijk. Dus ik ben erg benieuwd wat dit gaat worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 20:58 

Hardtraxx Veteran

Weet niet wat ik ervan moet vinden, Alphaverb is 1 van mijn favoriete artiesten maar Hardtrance vind ik kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:40 

Bierkoning

Kheb echt een hekel aan hardtrance, maar ik ga zeker even luisteren wat er uit komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat mensen gewoon even moeten wennen aan het feit dat er Hardtrance voor staat en wat het is. Komt allemaal vanzelf wel

Heeft zeker potentie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Nadat ik zn set gehoord heb op Quake Dance ben ik hard trance meer gaan waarderen. Weet niet of er ook al Gentalica tracks tussen zaten (volgens mij niet) maar het klonk allemaal goed. Als hij tracks gaat produceren in de stijl die hij tijdens Quake gedraait heeft ben ik zeker benieuwd. Ik ga het zeker even volgen, en wat freddy al zegt, misschien dat ik overgehaald kan worden om meer hardtrance te gaan luisteren :) .

Precies 't zelfde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 10:18 

Donateur

wootum schreef:
Ik heb nooit wat aan Hardtrance gevonden, maar de laatste paar weken begin ik me er toch beetje in te verdiepen, setjes luisteren etc. Vind het best gaaf eigelijk. Dus ik ben erg benieuwd wat dit gaat worden!

zelfde hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:04 

Hardtraxx Addict

Hmm, voor mij is dit niks, ik vind aan hardtrance helemaal nix aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 15:54 

Hardtraxxer

Interessant, hardtrance wordt toch steeds interessanter voor mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat er een paar Hardtrance platen uitkomen dan die tegen de Hardstyle aanleunen, gewoon veel variatie en creatieve dingen hoop ik op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 16:20 

Hardtraxx Elite

Ben heel erg benieuwd wat voor een stijl hier uit gaat komen rollen. Ik hoop meer iets op hardstyle met invloeden van dance/trance. Dat het niet té soft wordt, maar dat de drive er gewoon nog lekker in blijft zitten. Spacende hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:50 

Hardtraxx Elite

Gentalica - Ready!? is nog steeds een van m'n favo's! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:59 

Hardtraxx Addict

mocht hij dan die richting wat uitgaan, is het voor mij best! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 17:20 

Hardtraxx Addict

lijkt mij dat meer mensen hierover wel een mening hebben toch ^^ ?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen