Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
- --AVIO sublabel: "Gentletraxx"
This project started out as an alias for Alphaverb, under which he produced tracks that are more gentle than his usual hardstyle.
Now teamed up with me; Errol Holtman, we will take this project to the next level and start a new AVIO sublabel; "Gentletraxx"

Curious..?

Keep an eye out ;)

Allereerst, hallo FANS! xd (Kon nog geen topic hierover vinden, of gerelateerd onderwerp)
Hoe denken we over bovenstaand onderwerp ?

-Als Daniël onder Gentalica harddance gaat produceren, hoop ikzelf dat de releases een zelfde soort 'drive' hebben als:
Bazzleggerz - Meet Her At The Bootlake / No Alternative / Alphaverb - Feel Good (Gentalica remix)

Maar ik leg de lat niet te hoog voor mezelf, anders gaat het straks misschien tegenvallen..

Ben benieuwd wat jullie vinden :)
Last edited by iSenSe` on 12 Jan 2011 20:14, edited 2 times in total.
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
Ben benieuwd ! :thumbsup:
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2019
ik zei; ik ben benieuwd wat je vindt, niet of je benieuwd bent ;-)
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
kunnen leuke dingen uit rollen.. :woot:
Artiest
1973 posts member since 2009
Hier zullen ongetwijfeld leuke dingen op uitkomen :)
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Hardtrance is niet helemaal mijn ding. Misschien dat Alphaverb mij een beetje over kan halen om het te gaan luisteren. Wie weet. We zullen zien!
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2019
freddyadu8 wrote:Hardtrance is niet helemaal mijn ding. Misschien dat Alphaverb mij een beetje over kan halen om het te gaan luisteren. Wie weet. We zullen zien!
precies, sommige melodie/bass lijnen trekken me wel aan, anderen zijn weer te trance/soft achtig.
@Geck-o, mocht je wat horen, dont forget to mention it in this topic ;) :P
S
freddyadu8 wrote:Hardtrance is niet helemaal mijn ding. Misschien dat Alphaverb mij een beetje over kan halen om het te gaan luisteren. Wie weet. We zullen zien!
Hetzelfde hier, ik hoop gewoon dat Daniël, net zoals bij hardstyle, gewoon zijn eigen weg gaat.
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Nadat ik zn set gehoord heb op Quake Dance ben ik hard trance meer gaan waarderen. Weet niet of er ook al Gentalica tracks tussen zaten (volgens mij niet) maar het klonk allemaal goed. Als hij tracks gaat produceren in de stijl die hij tijdens Quake gedraait heeft ben ik zeker benieuwd. Ik ga het zeker even volgen, en wat freddy al zegt, misschien dat ik overgehaald kan worden om meer hardtrance te gaan luisteren :) .
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Benieuwt zo wel weer wat leuks uit komen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
dat dus. :yes:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
niet iets waar ik nou van sta te springen, maar ben redelijk benieuwd.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Ik heb nooit wat aan Hardtrance gevonden, maar de laatste paar weken begin ik me er toch beetje in te verdiepen, setjes luisteren etc. Vind het best gaaf eigelijk. Dus ik ben erg benieuwd wat dit gaat worden!
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Weet niet wat ik ervan moet vinden, Alphaverb is 1 van mijn favoriete artiesten maar Hardtrance vind ik kut.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Kheb echt een hekel aan hardtrance, maar ik ga zeker even luisteren wat er uit komt :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik denk dat mensen gewoon even moeten wennen aan het feit dat er Hardtrance voor staat en wat het is. Komt allemaal vanzelf wel

Heeft zeker potentie!
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Sainen wrote:Nadat ik zn set gehoord heb op Quake Dance ben ik hard trance meer gaan waarderen. Weet niet of er ook al Gentalica tracks tussen zaten (volgens mij niet) maar het klonk allemaal goed. Als hij tracks gaat produceren in de stijl die hij tijdens Quake gedraait heeft ben ik zeker benieuwd. Ik ga het zeker even volgen, en wat freddy al zegt, misschien dat ik overgehaald kan worden om meer hardtrance te gaan luisteren :) .
Precies 't zelfde :D
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
wootum wrote:Ik heb nooit wat aan Hardtrance gevonden, maar de laatste paar weken begin ik me er toch beetje in te verdiepen, setjes luisteren etc. Vind het best gaaf eigelijk. Dus ik ben erg benieuwd wat dit gaat worden!
zelfde hier
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Hmm, voor mij is dit niks, ik vind aan hardtrance helemaal nix aan!
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Interessant, hardtrance wordt toch steeds interessanter voor mij :thumbup:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Ik hoop dat er een paar Hardtrance platen uitkomen dan die tegen de Hardstyle aanleunen, gewoon veel variatie en creatieve dingen hoop ik op :)
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Ben heel erg benieuwd wat voor een stijl hier uit gaat komen rollen. Ik hoop meer iets op hardstyle met invloeden van dance/trance. Dat het niet té soft wordt, maar dat de drive er gewoon nog lekker in blijft zitten. Spacende hardstyle!
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Gentalica - Ready!? is nog steeds een van m'n favo's! :worship:
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2019
mocht hij dan die richting wat uitgaan, is het voor mij best! :D
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2019
lijkt mij dat meer mensen hierover wel een mening hebben toch ^^ ?