Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1130, 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:01 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Maximum schreef:
Tjah wel leuk dit en dat, maar bezorgt HT wel een slechte naam aan die miljoenen followers van hem dus vind het niet netjes van hem en ook triest tegenover iemand als Jor-D die veel aandacht in deze site heeft gestoken en niet die intentie heeft. Zal er verder totaal niet van wakker liggen, maar vind het vooral onnodig! >.<

Maar er wordt hier nou éénmaal veel gehaat, dus snap het ook wel. Het is natuurlijk kut dat die naam eraan gekoppeld word, maar dat hou je toch..

Snap het van Headhunterz wel xd Zou exact hetzelfde hebben gedaan, als ik hem was.

De laatste tijd valt het reuze mee met dat gehaat hier, wordt juist steeds meer positief gepraat over de weg die hij inslaat ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:03 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Vind 't ook wel lachen, volgens mij kan je sowieso wel lachen met Willem. Heel anders dan bijvoorbeeld The Prophet, dat lijkt me zo'n droge hark.

jambekkie schreef:
Ik vind het een geniale grap. Headhunterz bedoeld het niet serieus, maar heeft het bij het rechte eind.

Ben je nu al wazig?

1. Geniale grap
2. Bedoelt het niet serieus
3. Zijn statement klopt

asdfasdfasdfa

Lees de nieuwe reacties maar, ik ben niet de enige wazige hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:04 

Donateur

NMGN1989 schreef:
roberttt schreef:
Maximum schreef:
Tjah wel leuk dit en dat, maar bezorgt HT wel een slechte naam aan die miljoenen followers van hem dus vind het niet netjes van hem en ook triest tegenover iemand als Jor-D die veel aandacht in deze site heeft gestoken en niet die intentie heeft. Zal er verder totaal niet van wakker liggen, maar vind het vooral onnodig! >.<

Maar er wordt hier nou éénmaal veel gehaat, dus snap het ook wel. Het is natuurlijk kut dat die naam eraan gekoppeld word, maar dat hou je toch..

Snap het van Headhunterz wel xd Zou exact hetzelfde hebben gedaan, als ik hem was.

De laatste tijd valt het reuze mee met dat gehaat hier, wordt juist steeds meer positief gepraat over de weg die hij inslaat ;-)

Klopt helemaal, maar dan alsnog :-) Achja, het stond hier toch al bekend om Hattraxx, wordt er echt niet meer of minder om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:05 

Hardtraxx Addict

NMGN1989 schreef:

Zéér juist, ik vind de laatste nieuwe dingen van Heady zeker interessant alsook zijn Hard With Style episodes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:06 

Donateur

Maximum schreef:

Voor Jor-D geldt hetzelfde als voor HHZ: niet zo mauwen ;) Hoge bomen vangen veel wind, that's life.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:07 

Donateur

Denk trouwens dat ie wel stuk gaat om de reacties hier haha xd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:10 

Artiest

Haha super komisch dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

Twitter
Hardtraxx schreef:
for teh lulz www.haattraxx.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:22 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Twitter
Hardtraxx schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:22 

Artiest

Dat vind ik dan sneu he, wie het ook heeft gemaakt. Die mag zich echt even achter de oren krabben. Ik vind het grapje van HHZ gewoon super komisch, maar dit vind ik echt sneu. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:25 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Dat vind ik dan sneu he, wie het ook heeft gemaakt. Die mag zich echt even achter de oren krabben. Ik vind het grapje van HHZ gewoon super komisch, maar dit vind ik echt sneu. :thumbdown:

eens, laat het geen heen en weer haat oorlog worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:25 

Donateur

Had dan zo'n zelfde 'stripje' (heb die rage gemist) terug gemaakt. Dit is niet echt grappig, en niet origineel.

Headhunterz schreef:
@TiMOTHYYb Tuurlijk dat weet ik ook, super! maar ik kon wel er om lachen toen ik m kreeg. for teh lulz = voor de lol.

Headhunterz schreef:
@TiMOTHYYb als mensen zich persoonlijk aangesproken voelen zal dat wel een reden hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:27 

Artiest

opaa schreef:

eens, laat het geen heen en weer haat oorlog worden

Precies, ook mijn gedachte erachter. Het grapje van Willem is mooi, maar als je er zo op in gaat maak je hardtraxx en jezelf echt niet populairder bij alles hoor. Voor je het weet ben je een Global Hardstyle Forum #2 in de ogen van andere mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:29 

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:29 

Hardtraxx Veteran

Global Hardstyle Forum #2 .

Echt precies wat mij als eerst te binnen schoot :P .
Kan trouwens om beide 'grapjes' niet echt lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:30 

Donateur

Blijkt maar weer wat voor held Headhunterz is _0_ :thumbsup: Vind dit wel een genietmomentje hahahah :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:32 

Hardtraxxer

Ik vind het echt een geniale grap! Dat mensen hier nog serieus op gaan reageren snap ik niet... Ook beetje lame om dan iets terug te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:34 

Artiest

Ben ook wel benieuwd wie de bedenker is hiervan, show yourself demon! hahaha.
Van de site bedoel ik dan he, wel benieuwd namelijk wie het zo persoonlijk opvat wat headhunterz voor de lol op facebook zet, misschien zegt dat namelijk wel iets over postgedrag van diegene haha.
Digging for the truth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:35 

Donateur

Ben ook wel benieuwd wie de bedenker is hiervan, show yourself demon! hahaha.
Van de site bedoel ik dan he, wel benieuwd namelijk wie het zo persoonlijk opvat wat headhunterz voor de lol op facebook zet, misschien zegt dat namelijk wel iets over postgedrag van diegene haha.
Digging for the truth.

Jor-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:36 

Donateur

vincejuh schreef:
Ook beetje lame om dan iets terug te doen.

Vind ik niet, dit was juist de perfecte gelegenheid geweest om de verhouding te vertellen en het forum als dusdanig volwassen te profileren. Nu zijn we weer terug bij af en is het echt Haattrax en niet boeiend/grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:36 

Hardtraxxer

maaruh, back on topic, ik zit al 1 uur wakker te blijven uit hoop dat de hardbass line up dan ook daadwerkelijk online komt zo meteen om 00.00

Er zal in ieder geval frontliner nieuws zijn, jeeeeeeeej

als je het er over hebt!

djfrontliner B. Drooger
26 minutes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:37 

Donateur

djfrontliner B. Drooger
26 minutes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
djfrontliner B. Drooger
26 minutes!

Dat i op hardbass staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:39 

Artiest

TiMOTHYb schreef:
vincejuh schreef:
Ook beetje lame om dan iets terug te doen.

Vind ik niet, dit was juist de perfecte gelegenheid geweest om de verhouding te vertellen en het forum als dusdanig volwassen te profileren. Nu zijn we weer terug bij af en is het echt Haattrax en niet boeiend/grappig.

Maar je bent totaal niet volwassen met zo'n reactie ben je met me eens lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:45 

Hardtraxx Veteran

Waarom zou Jor-D door die grap kinderachtiger zijn dan HHZ zijn met zijn grap?

Gewoon een grap beantwoorden met een grap terug
Vorige  1 ... 1130, 1131, 1132, 1133, 1134, 1135, 1136 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen