Dat. Ik kan er wel om lachenwrote:Pfff was te verwachten dat teveel mensen het weer serieus gingen nemen. Man man man...
Vind 't ook wel humorwrote:Pfff was te verwachten dat teveel mensen het weer serieus gingen nemen. Man man man...
Hij zette het op Facebook.wrote:Naar welk toppa verwijst dat dan?
ahahahahawrote:Headhunterz dit op Facebook post, beetje jammer!
Ben je nu al wazig?wrote:Ik vind het een geniale grap. Headhunterz bedoeld het niet serieus, maar heeft het bij het rechte eind.
The Prophet maakt alleen grappen als hij er geld voor krijgt.wrote:Vind 't ook wel lachen, volgens mij kan je sowieso wel lachen met Willem. Heel anders dan bijvoorbeeld The Prophet, dat lijkt me zo'n droge hark.
hahahahaha, hier moest ik toch hardop om lachenwrote:The Prophet maakt alleen grappen als hij er geld voor krijgt.wrote:Vind 't ook wel lachen, volgens mij kan je sowieso wel lachen met Willem. Heel anders dan bijvoorbeeld The Prophet, dat lijkt me zo'n droge hark.
Dat wordt dan €4,95wrote:hahahahaha, hier moest ik toch hardop om lachenwrote:The Prophet maakt alleen grappen als hij er geld voor krijgt.wrote:Vind 't ook wel lachen, volgens mij kan je sowieso wel lachen met Willem. Heel anders dan bijvoorbeeld The Prophet, dat lijkt me zo'n droge hark.
Maar er wordt hier nou éénmaal veel gehaat, dus snap het ook wel. Het is natuurlijk kut dat die naam eraan gekoppeld word, maar dat hou je toch..wrote:Tjah wel leuk dit en dat, maar bezorgt HT wel een slechte naam aan die miljoenen followers van hem dus vind het niet netjes van hem en ook triest tegenover iemand als Jor-D die veel aandacht in deze site heeft gestoken en niet die intentie heeft. Zal er verder totaal niet van wakker liggen, maar vind het vooral onnodig!